Інструменти таргетованої реклами

Налаштування таргетованої реклами ‒ це незамінний інструмент в арсеналі інтернет-маркетолога. Її можна використовувати на будь-якому етапі воронки продажів, адже таргетинг ‒ це дуже гнучка система.

Таргетована реклама особливо активно використовується у соціальних мережах, і найкраще середовище для її налаштування ‒ бізнес-кабінет Meta (колишній Facebook). Маючи в розпорядженні терабайти даних про користувачів, їхні інтереси та тенденції в покупках, ця платформа дозволяє дуже точно налаштувати таргет на вашу аудиторію.

Безкоштовний майстер-клас

із таргетингу

Дізнатися більше

Як працює таргетована реклама?

Найголовніше в налаштуванні таргету ‒ правильно налаштувати рекламне оголошення. Для цього потрібно передусім окреслити та обрати цільову аудиторію.

Що потрібно враховувати під час визначення цільової аудиторії?

  • демографічні дані (стать, вік);
  • регіон (наприклад, покупецька поведінка мешканців великих міст може відрізнятися від мешканців менш урбанізованих місцевостей);
  • інтереси;
  • платоспроможність.

Маючи ці дані, ви зможете окреслити максимально точну ціль для вашої рекламної кампанії. Чим точніше складено портрет ЦА, тим менший ризик злити бюджет, але й більша ймовірність упустити частину аудиторії, яка не вписується у вузькі рамки.

Наступний етап ‒ налаштування креативу. Обирайте універсальний формат, який працюватиме з більшістю каналів ‒ найчастіше це включає зображення та короткий підпис із call to action. Обов'язково протестуйте креатив, переглянувши його зразок у різних форматах.

Нарешті, визначте цільовий бюджет і запустіть A/B тестування оголошення ‒ саме тестування дасть вам якісну аналітику щодо більш вдалих налаштувань кампанії.

Інструменти таргетованої реклами

Бізнес-менеджер Meta з роками накопичив багато додаткових інструментів, які спрощують роботу таргетологів.

Статистика аудиторії

Якщо вам потрібні детальні інсайти щодо вашої цільової аудиторії та її поведінки, ви можете скористатися цим інструментом. У подальшому ви зможете зберегти налаштування аудиторії, створені в цьому розділі, і використовувати їх для створення нових кампаній.

Що вам дасть вивчення статистики?

  • глибокий аналіз вашої аудиторії ‒ демографія, інтереси, канали зв'язку та інші важливі для налаштування таргету дані;
  • аналіз і визначення основної аудиторії вашого бренду.

Усю цю інформацію можна використовувати для редагування стратегії та, відповідно, рекламного оголошення.

Бібліотека реклами

Бібліотека реклами ‒ це чудовий ресурс для натхнення інтернет-маркетологів. У цьому розділі ви можете переглянути вдалі приклади кампаній конкурентів, визначивши тим самим власні точки диференціації та зростання.

Крім того, у бібліотеці реклами ви можете переглянути дані про ефективність чужих креативів ‒ така інформація стане в пригоді для аналізу як прямих, так і непрямих конкурентів.

Креативна студія

Meta Creative Hub ‒ це чудовий інструмент для командної роботи. З його допомогою можна перевірити креатив у різних форматах, надихнутися макетами інших авторів, а також поділитися своїми з командою.

Крім того, вже створені макети можна легко імпортувати звідси в рекламний кабінет для швидшої роботи з кампанією.

Менеджер реклами

Бізнес-менеджер Meta подається як основний інструмент для роботи з таргетом. З його допомогою можна керувати бізнес-акаунтами Facebook та Instagram, вносити зміни в команду, яка працюватиме з налаштуванням реклами, а також налаштовувати UTM-мітки за допомогою інструмента Pixel.

Автоматичні правила

Нарешті, інструмент, що заощадить вам максимум часу, ‒ автоматичні правила. Їх можна встановити як для окремого оголошення, так і для всієї кампанії.

У такому разі за виконання заданої умови (наприклад, настання конкретного часу) запускається вибрана вами дія ‒ запуск або зупинка кампанії, переналаштування бюджету тощо.

Звітність по рекламі

За допомогою звітності можна не лише відстежувати ефективність запущених кампаній, а й налаштувати регулярне надсилання звітів собі або іншим членам команди.

Використання реклами в результатах пошуку

Окрім можливостей Meta, можна також таргетувати оголошення через пошукові системи. Найпопулярніший для цього інструмент ‒ Google Ads. У його робочому кабінеті можна точно таргетувати сторінки не лише за портретом ЦА, а й за ключовими словами та фразами, які найчастіше використовуються для пошуку рекламованого продукту чи сервісу.

Рекламні оголошення, створені в Google Ads, з'являються вище за органічну видачу за цільовим запитом. При цьому ключові слова відіграють головну роль ‒ вони мають відповідати найбільш популярним запитам цільової аудиторії у вибраній ніші. Сторінка, на яку веде рекламне посилання, повинна максимально відповідати суті запиту.

Автор статті:  
Горова Поліна