Налаштування таргетованої реклами ‒ це незамінний інструмент в арсеналі інтернет-маркетолога. Її можна використовувати на будь-якому етапі воронки продажів, адже таргетинг ‒ це дуже гнучка система.
Таргетована реклама особливо активно використовується у соціальних мережах, і найкраще середовище для її налаштування ‒ бізнес-кабінет Meta (колишній Facebook). Маючи в розпорядженні терабайти даних про користувачів, їхні інтереси та тенденції в покупках, ця платформа дозволяє дуже точно налаштувати таргет на вашу аудиторію.
Найголовніше в налаштуванні таргету ‒ правильно налаштувати рекламне оголошення. Для цього потрібно передусім окреслити та обрати цільову аудиторію.
Що потрібно враховувати під час визначення цільової аудиторії?
Маючи ці дані, ви зможете окреслити максимально точну ціль для вашої рекламної кампанії. Чим точніше складено портрет ЦА, тим менший ризик злити бюджет, але й більша ймовірність упустити частину аудиторії, яка не вписується у вузькі рамки.
Наступний етап ‒ налаштування креативу. Обирайте універсальний формат, який працюватиме з більшістю каналів ‒ найчастіше це включає зображення та короткий підпис із call to action. Обов'язково протестуйте креатив, переглянувши його зразок у різних форматах.
Нарешті, визначте цільовий бюджет і запустіть A/B тестування оголошення ‒ саме тестування дасть вам якісну аналітику щодо більш вдалих налаштувань кампанії.
Бізнес-менеджер Meta з роками накопичив багато додаткових інструментів, які спрощують роботу таргетологів.
Якщо вам потрібні детальні інсайти щодо вашої цільової аудиторії та її поведінки, ви можете скористатися цим інструментом. У подальшому ви зможете зберегти налаштування аудиторії, створені в цьому розділі, і використовувати їх для створення нових кампаній.
Що вам дасть вивчення статистики?
Усю цю інформацію можна використовувати для редагування стратегії та, відповідно, рекламного оголошення.
Бібліотека реклами ‒ це чудовий ресурс для натхнення інтернет-маркетологів. У цьому розділі ви можете переглянути вдалі приклади кампаній конкурентів, визначивши тим самим власні точки диференціації та зростання.
Крім того, у бібліотеці реклами ви можете переглянути дані про ефективність чужих креативів ‒ така інформація стане в пригоді для аналізу як прямих, так і непрямих конкурентів.
Meta Creative Hub ‒ це чудовий інструмент для командної роботи. З його допомогою можна перевірити креатив у різних форматах, надихнутися макетами інших авторів, а також поділитися своїми з командою.
Крім того, вже створені макети можна легко імпортувати звідси в рекламний кабінет для швидшої роботи з кампанією.
Бізнес-менеджер Meta подається як основний інструмент для роботи з таргетом. З його допомогою можна керувати бізнес-акаунтами Facebook та Instagram, вносити зміни в команду, яка працюватиме з налаштуванням реклами, а також налаштовувати UTM-мітки за допомогою інструмента Pixel.
Нарешті, інструмент, що заощадить вам максимум часу, ‒ автоматичні правила. Їх можна встановити як для окремого оголошення, так і для всієї кампанії.
У такому разі за виконання заданої умови (наприклад, настання конкретного часу) запускається вибрана вами дія ‒ запуск або зупинка кампанії, переналаштування бюджету тощо.
За допомогою звітності можна не лише відстежувати ефективність запущених кампаній, а й налаштувати регулярне надсилання звітів собі або іншим членам команди.
Окрім можливостей Meta, можна також таргетувати оголошення через пошукові системи. Найпопулярніший для цього інструмент ‒ Google Ads. У його робочому кабінеті можна точно таргетувати сторінки не лише за портретом ЦА, а й за ключовими словами та фразами, які найчастіше використовуються для пошуку рекламованого продукту чи сервісу.
Рекламні оголошення, створені в Google Ads, з'являються вище за органічну видачу за цільовим запитом. При цьому ключові слова відіграють головну роль ‒ вони мають відповідати найбільш популярним запитам цільової аудиторії у вибраній ніші. Сторінка, на яку веде рекламне посилання, повинна максимально відповідати суті запиту.