BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 

Target 4.0

Навчитеся запускати ефективні рекламні кампанії у Facebook та Instagram. Збільшите продажі та кількість потенційних клієнтів, а також опануєте прибуткову професію таргетолога

80+

Уроків

10

Навчальних блоків

9

Онлайн-сесій «Запитання — відповідь» зі спікером курсу

39%

Замовників SMM-послуг
хочуть також послуги
з налаштування таргетованої реклами

741

Вакансія таргетолога
відкрита просто зараз

В 3-4 рази

Збільшуються продажі, якщо
таргетована реклама ефективно
налаштована

Середня заробітна
плата на ринку
400$ за проєкт

Рівень гонорару таргетологів
зростає щороку, за останні років
зріс у 4,5 рази

$90

2019

$400

2025

Цей курс для вас, якщо ви:

Хочете змінити професію та отримати навички, які принесуть дохід у будь-якій точці світу
Маєте бізнес і хочете навчитися ефективно рекламувати його в соціальних мережах, не зливаючи бюджет, а заробляючи на продажу своїх товарів чи послуг
Працюєте SMM-спеціалістом і хочете розширити свій пакет послуг, щоб збільшити чек
Хочете рекламувати свій блог, щоб залучити більше аудиторії

Головний спікер

Артем Крикливець

artem_kriklivets
Власник таргетинг-агенції «Click Marketing»
У таргеті вже понад 8 років
Працював із понад сотнею різних проєктів
Зараз працює тільки з найбільшими компаніями та організаціями в Україні: Дніпровська міська рада, Joom, SkillUp, TermoPlaza, Slots City, VBet, FeelsArt.ai, Amrita Studio, Бурмака Марина Петрівна, BCA agency, Lera Ruma, Олександр Горевич, ProDispatch, _pakhlavabakery_, dostavka_ravlykiv, TopUp
Запустив рекламних кампаній на бюджет понад $5 000 000

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

Чого ви навчитеся

01

Працювати з бізнес-сторінками
та бізнес-менеджером

02

Обирати цілі
рекламних кампаній

03

Знімати та монтувати відео,
які залучають аудиторію

04

Створювати ефективні рекламні
креативи та посадкові сторінки

05

Налаштовувати та запускати
прибуткові рекламні кампанії

06

Аналізувати результат
і масштабувати рекламу

Під час навчання ви оспануєте основні
інструменти для роботи:

Canva
Crello
Facebook Ads
Facebook Pixel
Facebook BM
Piktochart

Що кажуть ті, хто вже
пройшов навчання

Ірина

Точка А

SMM-спеціаліст

Точка Б

Розширила пакет послуг для своїх клієнтів і підвищила чек на свої послуги
Аліна

Точка А

SMM-спеціаліст

Точка Б

Налаштовує рекламні кампанії із CTR 4,28 для своїх клієнтів
Наталія

Точка А

Інтернет-маркетолог,
архітектор автоворонок

Точка Б

Через 3 місяці після навчання налаштовує рекламу для 3 клієнтів. Ніша: нерухомість
Лілія

Точка А

Власниця магазину дитячого
одягу та взуття

Точка Б

Сама налаштовує рекламу для свого
бізнесу, запускає прибуткові рекламні кампанії. Підвищила дохід у 2 рази
Олена

Точка А

Офіс менеджер

Точка Б

Розібралася у всіх тонкощах таргету та успішно налаштовує рекламу клієнтам

Програма курсу

Модуль 1. Цілі та впевненість

Урок 1. Синдром самозванця
Урок 2. Постановка цілей

Модуль 2. Digital marketing – що це таке?

Урок 1. Ази маркетингу
Урок 2. Що таке інтернет-маркетинг?
Урок 3. Що таке таргет і хто такий таргетолог?
Урок 4. Усе про рекламу Facebook
Урок 5. Блокування Facebook

Модуль 3. Ознайомлення з бізнес-стороною Facebook

Урок 1. Створюємо власний профіль Facebook
Урок 2. Ієрархія інструментів Facebook
Урок 3. Створюємо свою бізнес-сторінку
Урок 4. Знайомимося з рекламним кабінетом Facebook
Урок 5. Створення бізнес-менеджера

Модуль 4. Цілі рекламних кампаній

Урок 1. Рекламні цілі Facebook
Урок 2. Рекламна ціль «Трафік»
Урок 3. Рекламна ціль «Повідомлення»
Урок 4. Рекламна ціль «Конверсія»
Урок 5. Рекламна ціль «Відео»
Урок 6. Рекламна ціль «Охоплення»
Урок 7. Рекламна ціль «Генерація лідів»

Модуль 5. Аудиторії FB

Урок 1. Що таке Facebook Pixel та як його створити?
Урок 2. Приклади встановлення Facebook Pixel
Урок 3. Аудиторії. Огляд усіх аудиторій
Урок 4. Основна аудиторія
Урок 5. Формуємо основну аудиторію для реклами
Урок 6. Користувальницька аудиторія
Урок 7. Схожа аудиторія

Модуль 6. Створення рекламного оголошення

Урок 1. Що таке «креативи»?
Урок 2. Психологія впливу на глядача
Урок 3. Як і де робити креативи?
Урок 4. Основи копірайтингу
Урок 5. Бібліотека реклами Facebook

Модуль 7. Покроковий запуск

Урок 1. Огляд інструментів РК
Урок 2. Структура РК
Урок 3. Бюджет РК
Урок 4. Налаштування РК
Урок 5. Структура РК з аудиторією LaL
Урок 6. Створення ретаргетинг-кампанії
Урок 7. Блокування Facebook
Урок 8. Тестування РК
Урок 9. Кнопка «Просувати»

Модуль 8. Маркетингова стратегія

Аналіз Урок 1. Аналіз ЦА
Урок 2. Аналіз конкурентів
Урок 3. УТП
Урок 4. Посадкові сторінки: види
Урок 5. Бонусний урок. Упаковка профілю в Instagram

Модуль 9. Первинний аналіз РК

Урок 1. Аналіз РК
Урок 2. Оптимізація РК
Урок 3. Приклад оптимізації РК
Урок 4. Масштабування РК
Урок 5. Топ-7 помилок під час роботи з рекламою Facebook

Модуль 10. Професія «Таргетолог»

Урок 1. Таргетолог на фрилансі та в агенції
Урок 2. Як таргетологу шукати замовників
Урок 3. Про роботу із замовниками. Бриф таргетолога
Урок 4. Упаковка себе як фахівця
Урок 5. Упаковка профілю
Урок 6. Зідзвон з потенційним клієнтом
Урок 7. Пошук клієнтів за кордоном
Урок 8. Ведення звітності клієнту

Результати рекламних
кампаній наших учнів

Ніша

Доставка їжі (піцерія Nonna)

Період

11 днів

Рекламний бюджет

130$

Охоплення

104 223

Ціна за клік

0.11$

Анастасія

Пройшла курс по таргету

Підписки за цей період

+306

Кількість заявок

151 реалізованих (потенційних більше)

Дохід без урахування знижки

5500$

Дохід з урахуванням знижки

5000$

Як проходить навчання

Потягни

01
Дивитеся лекції
Систематизована методологія навчання, щоб ви отримали всі необхідні навички: від знайомства з рекламним кабінетом до запуску прибуткових рекламних кампаній
02
Виконуєте домашні завдання
Домашні завдання допомагають закріпити отримані на практиці знання та почати просувати свою сторінку вже під час навчання
03
Працюйте з куратором
Наші куратори — практики у сфері таргету. Вони завжди допоможуть із домашніми завданнями й проконсультують з усіх питань
04
Отримуйте сертифікат
Залежно від того, скільки балів наберете, ви отримуєте сертифікат чи диплом з відзнакою, який підтверджує ваші професійні знання та навички

Диплом

Найкращі учні отримають диплом від NewLook, який є документальним підтвердженням знань і навичок у сфері таргету та диджитал, а також стане вагомим доповненням до резюме

Тариф «Таргетолог» — це:

10 модулів / 80+ уроків
Практичні домашні завдання
9 онлайн-сесій «Запитання — відповідь»
Додаткові чеклісти та гайди до кожної теми
Сертифікат або диплом після закінчення курсу
Перевірка ДЗ і 2 місяці зворотного зв'язку з усіх питань від куратора
Доступ до закритої спільноти таргетологів
Доступ до закритого чату з вакансіями від NewLook

Чому всі ці люди
обирають нас?

Підтримка кураторів на всіх етапах проходження курсу

Наші куратори — випускники курсів NewLook, які мають практичний досвід у сфері таргету. Вони допоможуть, якщо виникнуть труднощі з виконанням домашніх завдань, проходженням уроків або вирішенням інших питань

Онлайн-сесії «Запитання — відповідь» з Іриною Вахітовою

Ставте свої запитання на живих зустрічах спікеру-експерту і без проблем розберетеся у всіх тонкощах налаштування рекламних кампаній

Навчайтеся в зручний час

Усі уроки доступні протягом 1 року. Вони відкриватимуться, щойно ви виконуватимете домашні завдання. Є відкладений старт навчання, якщо ви хочете вчитися, але зараз не маєте часу

Отримання диплома

Навчання на курсі Target 4.0 — це не нудна теорія, а цікава й головне — результативна практика. Усі отримані знання ви відпрацьовуєте в домашніх завданнях

А ще
тому, що

35%

Учнів, які пройшли в нас курси
по SMM продовжили навчання на Target,
щоб розширити свої послуги
та збільшити чек

35 000+

Учнів вже пройшло
навчання

5

Років створюємо
навчальні програми

350$

мінімальний чек за проєкт
на позиції таргетолога, який ставлять
наші учні після навчання
Кожен 3-й учень на курсі
Target 4.0 — приватний підприємець

Оплата частинами без комісії

Сплачуйте курс із розтермінуванням до 3 місяців без комісії.
Усі відсотки ми беремо на себе
Залиште заявку — і ми зв'яжемося з вами,
щоб підібрати для вас найкомфортніший спосіб оплати
АКЦІЯ ДО 1 ВЕРЕСНЯ ВІД NEWLOOK
Знижка -60% + міні-курс на вибір в подарунок
Залишай заявку і пиши менеджеру в телеграм
Акція СТРАШЕННО ПРИВАБЛИВА ПРОПОЗИЦІЯ від NewLook
бронюй місце та отримуй міні-курс  в подарунок
Залишай заявку і пиши менеджеру в телеграм

Тариф
«PRO»

Наш менеджер зв'яжеться з вами

Вартість
курсу
$379
15918 грн
$759
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Відповіді на поширені запитання

Скільки часу потрібно витрачати на курс щотижня?

Навчання займе близько 20 хвилин щодня, і ви можете вчитися у власному темпі

Хто підтримуватиме мене під час навчання?

Наші куратори — це досвідчені фахівці в галузі таргетингу, які супроводжуватимуть вас протягом усього курсу

Чи є бонуси за активність на курсі?

За активну участь ви отримаєте спеціальні бонуси, знижки на майбутнє навчання та можливість участі в конкурсах

Які умови оплати?

Ви можете оплатити курс повністю або скористатися розстрочкою платежу без додаткових відсотків

Чи можу я спілкуватися з викладачами?

Ви зможете ставити запитання під час онлайн-сесій «Запитання — відповідь»

Як узгодити навчання з роботою?

Уроки доступні у запису на платформі, що дає вам змогу вчитися, коли це зручно

Чи підходить курс новачкам?

Курс місить базові й складніші лекції. Тому він підійде як новачкам, так і тим, хто хоче поглибити свої знання

Детальніше про курс
«Target 4.0» у Львові

⏳ Тривалість курсу:
9 тижнів
☝️ Кількість занять:
понад 100 уроків
🕓 Скільки часу триває один урок:
20 хв
✔️ Формат навчання:
Онлайн
📌 Документ про завершення навчання:
диплом / сертифікат
🚀 Яка заробітна плата (ЗП) може бути у таргетолога:
від 400$ за 1 проєкт
💰 Ціна курсу Таргет:
379$ 759$

Можете також переглянути

8 тижнів

SMM. Бізнес

Повноцінне навчання для власників бізнесу та експертів. Упаковка та просування профілю, збільшення кількості клієнтів і продажів в Instagram
6 тижнів

SMM-спеціаліст

Комплексний курс зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж, на якому опануєте перспективну професію SMM-спеціаліста. Фото- та відеозйомка, Stories та просування

Тариф «PRO»

Вартість
курсу
$379
15918 грн
$759
Дякуємо! Переадресовуємо на сторінку оплати!
Упс! Щось пішло не так, спробуйте ще раз.

Курси таргетингу у Львові

Запит на курси таргетингу у Львові стрімко зростає, оскільки більше компаній і приватних підприємців усвідомлюють значення ефективної контекстної реклами. Якщо ви хочете здобути освіту в цьому напрямі й набути навичок, які можуть суттєво покращити ваші кампанії в Google та AdWords, ця стаття розкриє вам потенціал курсів PPC та контекстної реклами у Львові. Ви дізнаєтеся, як це навчання може допомогти вам збільшити бюджет і клієнтську базу.

Курси PPC та таргетолог навчання

Курси у Львові надають комплексне навчання: від основ контекстної реклами до складних стратегій адвордс. Однією з основних переваг є практичне застосування інструментів як AdWords, так і Facebook Ads. Ви не лише ознайомитеся з базовими функціями адвордс, а й навчитеся ефективно використовувати Facebook, щоб досягати своїх маркетингових цілей:
  • створення цільових сторінок;
  • націлення на специфічні демографічні групи;
  • аналіз результатів для подальшого вдосконалення стратегій тощо.
На курсах із таргетингу у Львові, окрім ключових питань у цьому напрямі, ви дізнаєтеся, як за допомогою інтеграції AdWords з Google Analytics глибше аналізувати поведінку користувачів на сайті після кліку на оголошення.

Ви зрозумієте етапи створення й впровадження рекламних стратегій, що відповідають сучасним технологічним стандартам. Навчальні програми розроблені так, щоб дати вам знання, які одразу можна застосувати в реальних умовах, поєднуючи освітні методи з практичними рішеннями в галузі IT.

Навчання контекстної реклами: на курсах чи самостійно

Перш ніж прийняти рішення, що більше підходить саме вам, перечитайте переваги та недоліки самостійного створення рекламних оголошень порівняно з вивченням цього на курсах.
Курси
Курси мають чітку структуру та план. Це допомагатиме вам залишатися організованими та зосередженими протягом усього періоду навчання.

Ви завжди зможете звернутися по консультацію до викладача й отримати фідбек на своє домашнє завдання, якщо воно передбачене навчальною програмою.

Навчання на курсах може мотивувати вас й участю в ком’юніті за спільними інтересами, де всі учасники обмінюються досвідом, радяться одне з одним й просто спілкуються на професійні та особисті теми.

Мінуси
  • часто є обмеження за часом на виконання домашніх завдань;
  • треба вчитися за графіком, який може не відповідати вашому;
  • ви не можете обирати теми, а вивчати лише ті, які є в навчальній програмі.
Урахуйте це, коли будете вирішувати, курси якої школи обрати.
Самостійне навчання
Спочатку самостійне навчання може видатися привабливим, бо не змушуватиме вас підлаштовувати свій особистий графік під когось і вчити ті питання, які ви вже знаєте або які вам просто не цікаві.

Ви можете заощадити кошти, бо зараз є багато безплатного контенту на тему контекстної реклами у вільному доступі. Однак у такому контенті часто інформація викладена поверхнево, а на практиці саме точкові роз'яснення експертів допомагають розібратися в темі повністю.

Ще трохи мінусів:
  • без чіткого плану вам буде складно визначити, які матеріали вивчати та в якій послідовності;
  • вам буде складно рівномірно розподілити час, ресурс і фокус своєї уваги, щоб опанувати тему повністю;
  • вам не буде кому поставити уточнювальні запитання, якщо щось не зрозумієте;
  • ви не отримаєте диплом або сертифікат, який збільшить ваші шанси отримати бажану роботу;
  • вам не буде кому поставити уточнювальні запитання, якщо щось не зрозумієте;підтримувати високий рівень мотивації вам може бути складно, коли поставатимете перед труднощами або коли навчальний процес затягуватиметься.
Як бачите, в обох форматах є переваги й недоліки  Ми рекомендуємо вам їх зважити й вибрати той, який найкраще відповідає вашим можливостям і потребам.

Кому підійдуть курси контекстної реклами?

Курси контекстної реклами ідеально підходять для новачків у галузі PPC, власників малого та середнього бізнесу, а також маркетологів, які хочуть поглибити свої знання.
1. Новачки в галузі PPC
Новачки опанують базу, необхідну для успішного старту. Вони дізнаються про основні концепції та інструменти, необхідні для створення Google Ads. Ці знання допоможуть новачкам зрозуміти, з чого почати налаштування, як правильно формулювати та оптимізувати оголошення для різних цільових аудиторій і як не припускатися поширених помилок.
2. Власники малого та середнього бізнесу

Власники бізнесу отримають інструменти та знання, щоб самостійно просувати свої продукти або послуги через контекстну рекламу. Вони навчаться:
  • самостійності дій — налаштовування й керування рекламними кампаніями дасть їм  змогу заощаджувати на послугах агенцій чи фрилансерів;
  • аналізу ефективності — розуміння ключових показників ефективності (KPIs) та аналітики Google дає змогу оптимізувати налаштування рекламних кампаній та збільшити ROI;
  • таргету — ці навички допоможуть точно націлювати рекламу на потрібну аудиторію, збільшуючи ймовірність конверсії.
Пройшовши це навчання, власники бізнесу навіть, якщо не будуть займатися налаштуванням самостійно, зможуть легко формувати ТЗ для підрядників і аналізувати результати.
3. Маркетологи

Досвідчені маркетологи поглиблять знання, дізнаються про нові тренди в галузі контекстної реклами, а також:
  • вивчать складні стратегії та техніки оптимізації;
  • ознайомляться з новітніми інструментами та платформами для автоматизації та покращення результативності;
  • зав'яжуть корисні професійні контакти з іншими фахівцями.
Курси контекстної реклами забезпечують фундаментальні знання й практичні навички, необхідні для успіху в цифровому маркетингу. Вони відкривають ширші можливості для особистого та професійного росту, забезпечуючи все необхідне для реалізації ефективних рекламних стратегій.

Курси з таргетингу та PPC реклами

Ви навчитеся створювати цільові сторінки, які конвертують відвідувачів у клієнтів, та ефективно управляти рекламними бюджетами.

Вивчення таргетингу та PPC реклами у school SMM NewLook має такі переваги:
  • практичний досвід — реальні кейси та практичні завдання дають змогу глибше зануритися в матеріал і краще засвоювати інформацію;
  • професійні викладачі — вас навчатимуть досвідчені фахівці-практики, які поділяться реальними історіями успіху та проблемами в ніші таргету та PPC реклами;
  • документи про закінчення навчання — дипломи й сертифікати підвищать вашу конкурентоспроможність на ринку праці;
  • мережа контактів — пройшовши навчання в нас, ви зможете налагодити зв'язки з іншими фахівцями в цій самій галузі, що може допоможе вашій кар'єрі;
  • гнучкість — ми пропонуємо онлайн-формат навчання, що дасть вам змогу гнучко планувати свій час і поєднувати навчання з роботою або іншими заняттями.
Ці переваги роблять навчання з таргетингу та PPC незамінними для тих, хто хоче розвивати свої навички та будувати кар'єру в цифровому маркетингу.

Курси PPC — навчання таргетологів з працевлаштуванням

Після завершення навчання багато шкіл, зокрема й наша school SMM NewLook, рекомендують своїх випускників компаніям і приватним підприємцям, коли такий запит від них надходить. Також у нашій онлайн-школі є канал із вакансіями, які доступні всім нашим учням і випускникам.

Приєднуйтеся до курсів таргетингу у Львові від нашої онлайн-школи й здобудьте навички, які допоможуть стати затребуваним фахівцем на ринку праці!