Курси таргетингу в Харкові
Контекстна реклама відображається користувачам згідно з їхніми інтересами, поведінкою або контентом, який вони вподобають. Тобто, якщо ви шукали кросівки в Інстаграм, ця соціальна мережа буде додавати в стрічку подібні пропозиції, навіть якщо ви припинили пошук. Як тільки ви зацікавитесь постами про чорних котиків, мережа почне пропонувати публікації і відео з домашніми улюбленцями. Саме так це працює.
Хто створює контекстну рекламу и чому вона стає основним двигуном продажів в мережі Інтернет? Такою рекламою займаються таргетологи. Вони налаштовують Google Adwords та інші подібні інструменти так, щоб рекламні пропозиції знаходили своїх споживачів.
Наприклад, якщо ви створили сайт, на якому пропонуєте свої послуги, ваші клієнти не зможуть його знайти серед тисяч подібних ресурсів. Якщо підключити контекстну рекламу, клієнти з’являться майже одразу. Як правильно налаштувати рекламу, щоб збільшити продажі? Є два шляхи – найняти таргетолога за шалені гроші або опанувати науку самому.
Навчитись налаштовувати рекламні кампанії та вміло застосовувати контекстну рекламу і РРС можна на онлайн курсах
таргетингу в Харкові від міжнародної освітньої платформи NewLook. Пройшовши навчання на курсах контекстної реклами, ви побачите, що процес рекламування дуже прибутковий – іноді вкладений бюджет окупається втричі.
Опануйте таргетинг на РРС курсах у Харкові
Навчання на онлайн курсах таргетингу, контекстної реклами та РРС в Харкові від NewLook School підійде не тільки бізнесу, а й звичайним користувачам, які бажають опанувати сучасну професію в сфері IT та отримувати високий дохід.
Досвідчені фахівці з контекстної реклами – таргетологи – мають великий попит на ринку праці, тому що допомагають бізнесу добиватись впізнаваності бренду та збільшувати продажі. Гарний спеціаліст на вагу золота, тому що в Інтернеті є багато інформації про контекстну рекламу, а дехто вважає, що поодинокі відео-уроки з мережі зроблять його справжнім профі. Така думка помилкова і тому компанії, що наймають псевдотаргетологів, нерідко втрачають бюджет на невмілих рекламних кампаніях.
Контекстна реклама постійно трансформується під впливом того, як розвивається Інтернет. Якщо вчора було достатньо підсунути користувачеві яскравий банер на сайті, то сьогодні це нецікаво нікому. Більше того – така реклама дратує. Сьогодні більш затребувана ненав’язлива і ефективна реклама, яка діє непомітно та дозволяє добитись результатів.
Щоб стати спеціалістом в області таргетингу та РРС, потрібно отримати освіту на курсах в NewLook School. Досвідчені викладачі допоможуть набути необхідні знання та підкріпити їх практичними вправами. Пройшовши навчання на курсах контекстної реклами в Харкові, ви будете мати в портфоліо перший успішний кейс, зможете самостійно налаштовувати рекламні кампанії в Google Adwords, а також будете в курсі всіх змін, які відбуваються в рекламній сфері.
Навчальна програма на курсах контекстної реклами в Харкові
Навчання на онлайн курсах таргетингу, контекстної реклами та РРС в Харкові може отримати будь-яка людина, яка бажає освоїти професію в сфері IT, підвищити кваліфікацію або розвивати свій бізнес. У нас на курсах нерідко є студенти, які вже працюють
SMM-спеціалістами, але хочуть розширити список своїх компетенцій.
Умовою навчання є наявність персонального комп’ютера з підключенням до мережі Інтернет. Ця вимога наявна тому, що налаштування рекламних кампаній в Google Adwords, Facebook Ads та інших подібних інструментах комфортніше робити саме на комп’ютері.
Пройшовши курси контекстної реклами та РРС, ви навчитесь:
робити аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії;
правильно визначати мету кампанії та добиватись результату;
користуватись сучасними маркетинговими інструментами, такими як Google Adwords, Facebook Business Manager, Facebook Ads тощо;
займатись створенням рекламних оголошень, відео та інших креативів;
продумувати стратегії рекламної кампанії;
запускати рекламу;
аналізувати підсумки кампанії;
розумно розподіляти бюджет тощо.
Пройшовши навчання на курсах таргетингу та РРС в Харкові, ви отримаєте диплом або свідоцтво в залежності від набраних балів. Маючи такий документ на руках, буде легше працевлаштуватися в компанію, що працює в сфері IT. Ви зможете працювати віддалено на фрілансі, розміщувати оголошення на біржах та самостійно шукати клієнтів. Набравши досвіду на різних кейсах, ви зможете відкрити свій бізнес – налаштовувати Google Адвордс для замовників, проводити рекламні кампанії або зібрати команду і вийти на європейські ринки.
Сучасні підходи до налаштування реклами на курсах РРС
Отримавши знання під час навчання на курсах таргетингу і РРС, ви будете ефективно налаштувати рекламну кампанію в Google Адвордс та привести цільову аудиторію до замовника. Ви зможете це зробити, пройшовши повний курс лекцій та практичних завдань під наглядом досвідчених викладачів. Отриманий досвід не порівняти з дрібними уламками знань з відео-уроків з Інтернету. Відомості на курсах контекстної реклами і РРС в Харкові від школи NewLook структуровані та підкріплені конкретними прикладами з практики.
Використання РРС дозволить отримувати дохід з кожного клієнтського кліку та переходу з рекламного оголошення до покупки. На курсах в Харкові ви навчитесь, як раціонально витрачати бюджет в Google Адвордс з максимальною вигодою.
Налаштування в Google Ads можуть здатись складними, але вже через кілька уроків та практичних занять під керівництвом досвідчених викладачів ви їх опануєте та зможете використовувати в навчанні та роботі. Всі типові помилки новачків при налаштуванні Google Ads будуть розглянуті, завдяки чому в подальшому ви збережете бюджет від надмірних витрат та не допустите критичного збільшення ліду.
Під час роботи над домашніми завданнями перед вами будуть стояти задачі, які вже виконувались на вимогу замовника. Тобто ви будете займатись створенням рекламних кампаній самостійно, як в реальному житті. В подальшому завершений кейс стане першим у вашому портфоліо та допоможе у працевлаштуванні. Деякі студенти під час навчання на курсах таргетингу і РРС змогли виконати домашні завдання настільки успішно, що за допомогою реклами змогли залучити перших клієнтів.
Переваги навчання на курсах РРС та таргетингу у Харкові
Курси таргетингу, контекстної реклами та РРС в Харкові мають кілька переваг:
працевлаштування на посаду з високою зарплатою;
можливість працювати віддалено з клієнтами з будь-якої країни світу;
створення ефективних рекламних кампаній в Google Ads та інших інструментах;
швидке примноження прибутків;
вміння працювати з новими сучасними програмами та платформами для таргетологів.
Крім того, ви збільшите продажі ваших клієнтів, зробите їх бренд впізнаваним. Також наші студенти зможуть знайти корисні зв’язки серед інших слухачів та викладачів, що в подальшому допоможе знайти роботу або нові замовлення.
Чи можна навчатись налаштуванню контекстної реклами з нуля?
Щоб пройти навчання на курсах контекстної реклами та налаштування Google Ads в Харкові, подайте заявку на сайті освітньої платформи NewLook. Виберіть відповідні курси на сторінці та натисніть кнопку «Хочу на курс». З вами зв’яжеться менеджер, який розповість про форми оплати, ознайомить з умовами навчання, призначить дату початку занять.
Навчання на курсах проводяться онлайн і складаються з кількох етапів:
теорія – прослуховування лекцій;
практика – домашнє завдання по рекламі та створенню кампаній в Google Ads;
підтримка – розбір завдання куратором, аналіз помилок, пояснення незрозумілих моментів.
Навчання на курсах проводиться протягом 8 тижнів. Ви прослухаєте понад 100 уроків. Пройшовши весь курс, ви отримаєте диплом фахівця та зможете самостійно працювати таргетологами. Також багаж знань допоможе вам створити свій бізнес та надавати послуги на замовлення.
Розвивайте свої навички роботи з контекстною рекламою на курсах з РРС та таргетингу
Навчання на курсах РРС та таргетингу – це не тільки отримання сучасної професії з працевлаштуванням в IT-компанію, це також можливість розширити свої професійні можливості, підвищити кваліфікацію або розпочати роботу на фрілансі.Отримавши освіту таргетолога, бізнесмени зможуть оцінювати навички працівників перед тим, як найняти їх в команду, а потім контролювати їх роботу з налаштування в Google Ads та проведення рекламних кампаній. Ті, хто вже має роботу в digital-агенції, наприклад,
SMM-спеціалісти, зможуть розширити список своїх навичок та збільшити доходи.