Що таке SMM та чим займається SMM-спеціаліст
SMM (Social Media Marketing) — це галузь маркетингу, спрямована на привернення уваги до бренду чи продукту через використання соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn тощо.
Основна мета SMM — створення контенту, який викликає інтерес, призводить до взаємодії з аудиторією, підвищує довіру та покращує сприйняття бренду.
SMM-спеціаліст — це маркетолог у галузі SMM. Він займається створенням і реалізацією стратегій просування бренду чи продукту в соціальних мережах. Організовує зйомки, створює та публікує контент, взаємодіє з аудиторією для досягнення бажаних результатів.високого попиту на навчання, курси та фахівців у сфері digital.
Основні завдання та послуги SMM-спеціаліста — це:
Створення контенту. SMM-ник має вміти створювати креативний і привабливий контент для Facebook та Instagram, який підвищує інтерес цільової аудиторії і взаємодію з брендом.
Ведення соціальних мереж. SMM передбачає просування бренду в різних соцмережах, включаючи публікацію контенту, взаємодію з підписниками, моніторинг статистики тощо.
Аналітика. Уміння аналізувати й оцінювати ефективність просування.
Відповіді на запитання та коментарі аудиторії, організація активностей, акцій і спеціальних пропозицій для підтримки інтересу до бізнесу.
Цінність SMM полягає у можливості взаємодії з аудиторією в реальному часі, можливості впливати на образ та репутацію бізнесу в соціальних мережах, а також у прямій взаємодії з потенційними клієнтами бізнесу.
У Києві немає жодних проблем із працевлаштуванням SMM-спеціалістів. Кількість клієнтів і роботодавців перевищує кількість фахівців, тому що бізнес знає, як важливо просувати себе у Facebook та Instagram. Це збільшує попит на digital-курси в онлайн-школах.
Навички й знання, які необхідно мати для успішної роботи в галузі SMM
Розуміння соціальних мереж. Знання особливостей і можливостей різних соцмереж, їх аудиторії та поведінки користувачів.
Креативність. Уміння створювати унікальний контент, який виділятиметься серед конкурентів і привертатиме увагу аудиторії.
Аналітичні навички. Уміння аналізувати дані для оцінки ефективності просування.
Комунікативні навички. Ефективно взаємодіяти з аудиторією, відповідати на запитання та давати зворотний зв'язок, розв’язувати проблеми, що виникають.
Технічні навички. Знання інструментів соцмереж, а також уміння працювати з фото- та відеоредакторами для створення контенту.
Отже, SMM-спеціаліст формує та підтримує онлайн-присутність бренду в соціальних мережах і підбирає техніки просування, які дають та утримують нову аудиторію. Це створює високий попит на фахівців серед підприємців та власників бізнесу.
Формат співпраці та надання послуг може бути онлайн: коли ви організовуєте зйомки на відстані, вам дають готовий матеріал, ви його публікуєте і просуваєте бізнес клієнта з будь-якої країни.
Або офлайн — коли ви фізично приходите, проводите зйомку, наприклад у закладі Києва, і далі працюєте з цим матеріалом для досягнення бажаних результатів.
Навчання в галузі СММ може проходити в різних форматах, кожен з яких має свої переваги та недоліки
Самостійне навчання
Переваги:
Недоліки:
Відсутність структурованих, актуальних матеріалів і досвідчених викладачів.
Усю інформацію потрібно вишукувати самостійно.
Потрібна сильна самомотивація.
Офлайн-курси та семінари
Переваги:
Недоліки:
Обмежена доступність (наприклад, курси проводяться в Києві, а ви живете в іншому місті).
Можливі обмеження по часу та тривалості курсу.
Онлайн-курси та вебінари
Переваги:
Гнучкий графік проходження курсу, доступ до матеріалів із будь-якої точки світу.
Можливість спілкування з викладачами та іншими учасниками.
Недоліки:
Обирайте той метод, який ближчий вам.
Якщо вам підходить навчання, де потрібно дослідити великий обсяг інформації, проаналізувати та відібрати актуальну, самостійно пробувати на практиці та помилятись, вчіться самостійно.
Якщо ви хочете фізично приходити на курси та контактувати з викладачем, гугліть курси по всій Україні, у Києві або власному місті.
Якщо ви хочете закінчити навчання в онлайн-школі на курсі, де буде зібрана актуальна та практична інформація щодо послуг SMM-спеціаліста та супровід наставників, чекаємо на вас у NewLook.
Переваги та недоліки роботи у сфері СММ
Недоліки:
Відповідальність за репутацію бренду. Помилки в SMM можуть негативно вплинути на репутацію бізнесу.
Невизначеність результатів. Вимірювання результатів SMM може бути складним, оскільки часто на це впливають інфоприводи, оновлення у Facebook та Instagram тощо.
Зміни в алгоритмах соцмережі. Алгоритми Instagram регулярно змінюються, що може ускладнити планування контенту.
Переваги:
Творчий процес. SMM передбачає створення якісного контенту, що може бути захопливим і приносити задоволення.
Гнучкий графік. Багато компаній/бізнесів пропонують віддалене працевлаштування або гнучкий графік, що дає змогу поєднувати роботу з іншими обов'язками чи навчанням.
Динамічне середовище. Сфера СММ постійно розвивається й змінюється, що дає змогу фахівцям бути в постійному русі та пізнавати щось нове.
Можливість кар'єрного росту. З досвідом і поглибленням знань у SMM ви зростаєте як спеціаліст, отримуючи більших клієнтів або відомі бізнес-проєкти.
Попит. Протягом останніх 7 років попит на послуги SMM-спеціалістів збільшується, як на сферу IT. Усе більше бізнесів обирають довірити свій Instagram фахівцям.
Різні можливості для реалізації. SMM включає копірайтинг, дизайн, аналітику, створення стратегій, проведення зйомок тощо.
Курси з СММ необхідні вам, якщо ви:
Новачок в digital. Для того щоб отримати практичні знання просування в Instagram та опанувати віддалену професію, працювати з клієнтами з будь-якої країни, подорожувати, забезпечувати себе та сім'ю.
Власник бізнесу. Для просування в соцмережах, залучення клієнтів і збільшення продажів.
Експерт чи особистий бренд. Для створення ефективної контент-стратегії, залучення підписників і потенційних клієнтів, продажів послуг.
Маркетолог. Для отримання знань і навичок просування в соцмережах, збільшення попиту на власні послуги та можливостей працевлаштування.
Студент. Для початку кар’єри у сфері маркетингу, отримання роботи, клієнтів і заробітку вже під час навчання.
Курс «SMM 4.0» від онлайн-школи NewLook — це:
Актуальна інформація. Ви отримуєте вижимку актуальних знань і порад від досвідчених викладачів.
Практика. Усі техніки, методики й поради, ви одразу застосовуєте на практиці та відточуєте свої вміння.
Підтримка. Наша команда кураторів завжди готова проконсультувати та прийти на допомогу, коли виникають запитання чи труднощі.
Середовище. На курсі ви навчаєтеся в групі однодумців, з якими завжди можна обговорити новий урок чи отримати допомогу.власні послуги та можливостей працевлаштування.
Диплом. Коли ви закінчуєте курс, то отримуєте сертифікат чи диплом, який доповнить ваше резюме й допоможе отримати роботу.
Результат. Під час курсу ви здобуваєте всі знання та вміння, необхідні для роботи у сфері СММ та надання послуг.
Працевлаштування. На курсі ви оформите власне резюме та відправите його роботодавцям, а також отримаєте доступ до закритого чату вакансій нашої школи.