Наші напрямки
Альтернативний таргетинг. Що це та чим він відрізняється від звичайного?
В даній статті ми поговоримо про:

1. Таргетовану рекламу та її відмінності.
2. Які існують формати таргетованої реклами у соц. мережах?
3. Чим відрізняється технічний таргетинг від комплексного, та які існують альтернативні способи заробітку у цій сфері?
4. Чи зменшився попит на діджитал-спеціалістів з початку війни?

01 Отже, давайте розберемося, що таке таргетована реклама?

Це особливий вид реклами в соц.мережах, яку бачать тільки ті користувачі, яким потенційно буде цікавий ваш продукт. Вони попадають під різні параметри: вік, стать, місце проживання, інтереси тощо.

Навіть назва цього рекламного формату походить від слова «target», що з англійської означає «ціль, мета».
Найважливішою особливістю таргетовоної реклами є те, що ви самостійно встановлюєте параметри аудиторії, що гарантує позитивний результат та прибутковість рекламної кампанії.

Якщо у вас був досвід запуску таргетованої реклами, але він не приніс результату — це означає, що спеціаліст допустив одну чи декілька найпоширеніших помилок. Щоб дізнатись, що це за помилки, читайте статтю на нашому сайті під назвою «Чому ваш таргет не працює?»

02 Які існують формати реклами у соц. мережах?

Спеціалісти вирізняють 4 основні формати :

  • Карусель - запис із картками. (Зображення, текст, посилання)
  • Сторіс або розповіді. Це один з найпоширеніших форматів для реклами. Запускати можна в Інстаграм, Фейсбук та на інших платформах
  • Універсальний допис. Це публікація з фото, відео, текстом, посиланням, опитуванням та інше.
  • Lead Ads. Відносно новий формат, який поєднує рекламний блок і форму збору контактів цільової аудиторії

03 У чому відміна комплексного та технічного таргетингу, та які є альтернативні способи заробітку у цій сфері ?

Мало хто знає, що таргетолог може обирати свою зону відповідальності у записку реклами.

Таргетинг, як сфера діджитал, розширюється та розвивається кожного дня, надаючи нам безліч можливостей для розвитку.

Так, нещодавно з’явилось поняття «технічного таргетингу».
Це коли спеціаліст займається лише запуском реклами.

Технічний таргетинг відрізняється від «комплексного таргетингу», тим, що у другому необхідно розуміти роботу усього маркетингового відділу, бути обізнаним у роботі SMM-спеціаліста, дизайнера та онлайн-бізнеса в цілому.

Кожен спеціаліст обирає для себе зручний формат відповідальності.

На чому ще може заробляти таргетолог, якщо повноцінний проєкт він брати не хоче ?

Він може надавати послуги по створенню:
  • статичних креативів (від 5 до 10$ за 1 шт)
  • відео-креативів (від 10 до 20$ за 1 шт. і більше)
  • налаштування Гугл реклами (приблизна ціна за один проєкт — 200-300$ та вище)
  • чат-боти (в середньому така робота коштує 150$)
  • дизайн та верстка сайтів (прайс за односторінковий сайт на 4-5 блоків — від 80$ та вище)

Насправді, можливостей заробити у світі реклами, навіть маючи обмежений час — безліч, бо хто шукає — той завжди знаходить.

04 Чи зменшився попит на діджитал-спеціалістів з початку війни?

Це питання турбує кожного, хто є чи планує бути пов’язаним із всесвітом діджитал-професій.

Але відповідь на нього позитивна та втішлива, бо за статистикою, вже 70% українського бізнесу підлаштувались під ситуацію в країні, масштабувались та стали сильніші.
Наразі кожен другий підприємець розвиває свій бізнес онлайн.

Приблизно 100 нових вакансій з’являється на українських біржах з пошуку роботи кожного дня.
Та не забувайте, що таргетолог — це дистанційна робота, яка дає вам змогу працювати з клієнтами з усього світу.
Картонів для розвитку немає!

Підсумовуючи, можна сміливо стверджувати, що майбутнє — за світом онлайн-бізнесу!

Якщо ви мрієте опанувати професію таргетолога, заробляти від 1200$ та працювати з будь-якого куточку світу — проходьте курс від NewLook “Таргет 4.0» та отримуйте перших клієнтів!

Це цікаво