Таргетолог — це затребуваний вузькопрофільний фахівець на сучасному ринку, який займається налаштуванням таргетованої реклами в соцмережах. Ключова задача таргетолога — зробити так, щоб рекламу побачили потенційні покупці продукту, привернути його увагу та продати товар або послугу. Функції таргетолога можуть виконувати SMM-спеціалісти, але частіше за все компанії наймають на цю вакансію окрему людину.
У обов'язки таргетолога входить:
Результатом роботи таргетолога є залучення нових клієнтів, збільшення продажів та популяризації бренду.
Ніша та спеціалізація — два основних фактори, які суттєво впливають на рівень заробітної плати таргетолога. Розуміння цих нюансів допоможе не тільки визначити свою ринкову вартість, але й оптимізувати власну кар'єру.
Як обрана ніша впливає на зарплату?
Якщо для таргетолога-початківця заробітна плата коливається від 7 до 23 тисяч, то досвідчений спеціаліст матиме від 23 тисяч. А з/п для фахівця зі знаннями англійської не буде мати обмежень, тому що можна виходити за межі українського ринку.
Досвідчені таргетологи заробляють і від 50 тис. грн у одній компанії, а можуть поєднувати декілька ніш, що також суттєво збільшує дохід.
Обирати нішу потрібно ретельно, щоб подальша робота приносила лише задоволення.
Щоб вам легше було зрозуміти специфіку цієї професії, пропонуємо ознайомитися з перевагами і недоліками роботи таргетолога.
Переваги:
Недоліки:
Ви готові до постійного навчання, любите аналітику, творчість і працювати з людьми, а також не боїтесь відповідальності? Тоді ви обов'язково опануєте цю професію та підкорите її.
На сьогодні кожен бажаючий може пройти якісне навчання на таргетолога в NewLook School та отримати гарні знанні. Ця професія буде вам цікава, якщо ви:
В середньому, курс навчання триває кілька місяців та коштує до 20000 грн. Тобто, вже за місяць-два роботи ви зможете повернути вкладені кошти.
У таргетологів є додаткові шляхи збільшення зарплати. Спеціалісти завжди можуть поєднувати ведення таргету з копірайтингом, дизайном, аналітикою або консультаціями з SMM. Часто такі фахівці створюють власні продукти: книги, онлайн-курси, шаблони.
Нові ідеї виникають на фоні постійного вдосконалення. Тому на додаткові джерела заробітку впливає досвід, наявність вільного часу і бажання заробляти більше.
Географічне розташування дійсно має великий вплив на кар'єру фахівця, особливо в контексті віддаленої роботи. І це не може не впливати на рівень заробітку.
Таргетолог може працювати з будь-якої точки світу, головне — наявність ноутбука та інтернету.
Середня заробітна плата таргетолога в нашій країні — 22 500 грн (за даними Work.ua). Це значно вище за попередній рік, і причина — постійний попит на фахівців у цій сфері. Заробіток спеціаліста соціальних мереж залежить від багатьох факторів:
Робота таргетолога може стати вигідною та цікавою кар’єрою, якщо є бажання вчитися та вдосконалюватися.