Скільки заробляє таргетолог / зарплата таргетолога

Таргетолог — це затребуваний вузькопрофільний фахівець на сучасному ринку, який займається налаштуванням таргетованої реклами в соцмережах. Ключова задача таргетолога — зробити так, щоб рекламу побачили потенційні покупці продукту, привернути його увагу та продати товар або послугу. Функції таргетолога можуть виконувати SMM-спеціалісти, але частіше за все компанії наймають на цю вакансію окрему людину.

Безкоштовний майстер-клас

із таргетингу

Дізнатися більше

У обов'язки таргетолога входить:

  • Аналіз цільової аудиторії. Спеціаліст будує ідеальний портрет клієнта: визначає вік, стать та інтереси потенційних покупців.
  • Створення рекламних компаній. Фахівець обирає платформи для реклами, а також формат реклами.
  • Налаштування таргетингу. Встановлює оптимальні параметри показу реклами для конкретної аудиторії. Використовує детальний таргетинг за демографічними і поведінковими ознаками.
  • Робота з рекламным бюджетом. У обов’язки таргетолога входить планування витрат на рекламу та оптимізація бюджету для отримання максимальної віддачі.
  • Запуск і моніторинг реклами. Спеціаліст стежить за ефективністю рекламної кампанії і внесенням змін у стратегію на основі отриманих результатів.
  • Аналіз і звітність. Фахівець оцінює показники ефективності та готує звітність про виконану роботу.

Результатом роботи таргетолога є залучення нових клієнтів, збільшення продажів та популяризації бренду. 

Вплив ніші та спеціалізації на зарплату таргетолога

Ніша та спеціалізація — два основних фактори, які суттєво впливають на рівень заробітної плати таргетолога. Розуміння цих нюансів допоможе не тільки визначити свою ринкову вартість, але й оптимізувати власну кар'єру.

Як обрана ніша впливає на зарплату?

  • Різна специфіка аудиторії. Кожна ніша має різну аудиторію зі своїми потребами і поведінкою.
  • Конкуренція. Чим менше таргетологів у певній ніші, тим вище може бути попит на них і, відповідно, заробітна плата.
  • Запропонована вартість клієнта. Ніша з високою вартістю придбання пропонує більш високі ставки.
  • Сезонність. Деякі сфери мають сезонність попиту — це несе прямий вплив на рівень доходу в різні пори року.

Якщо для таргетолога-початківця заробітна плата коливається від 7 до 23 тисяч, то досвідчений спеціаліст матиме від 23 тисяч. А з/п для фахівця зі знаннями англійської не буде мати обмежень, тому що можна виходити за межі українського ринку.

Досвідчені таргетологи заробляють і від 50 тис. грн у одній компанії, а можуть поєднувати декілька ніш, що також суттєво збільшує дохід.

Обирати нішу потрібно ретельно, щоб подальша робота приносила лише задоволення.

Плюси і мінуси роботи таргетологом

Щоб вам легше було зрозуміти специфіку цієї професії, пропонуємо ознайомитися з перевагами і недоліками роботи таргетолога.

Переваги:

  1. високий попит на ринку;
  2. можливість віддалено працювати;
  3. високий дохід;
  4. постійний розвиток;
  5. креативність;
  6. результативність.

Недоліки:

  1. висока конкуренція;
  2. велика відповідальність;
  3. залежність від алгоритмів і рутинність;
  4. ризики через неправильне налаштування реклами;
  5. постійна потреба в навчанні.

Ви готові до постійного навчання, любите аналітику, творчість і працювати з людьми, а також не боїтесь відповідальності? Тоді ви обов'язково опануєте цю професію та підкорите її.

Навчання на таргетолога

На сьогодні кожен бажаючий може пройти якісне навчання на таргетолога в NewLook School та отримати гарні знанні. Ця професія буде вам цікава, якщо ви:

  • маєте власний бізнес і бажаєте ефективно його рекламувати у соціальних мережах;
  • експерт, і хочете залучати більше потенційних клієнтів на свою експертну сторінку;
  • маркетолог, або починаючий таргетолог і бажаєте опанувати додаткові інструменти;
  • хочете рекламувати власний блог.

В середньому, курс навчання триває кілька місяців та коштує до 20000 грн. Тобто, вже за місяць-два роботи ви зможете повернути вкладені кошти.

Додаткові джерела доходу для таргетологів

У таргетологів є додаткові шляхи збільшення зарплати. Спеціалісти завжди можуть поєднувати ведення таргету з копірайтингом, дизайном, аналітикою або консультаціями з SMM. Часто такі фахівці створюють власні продукти: книги, онлайн-курси, шаблони.

Нові ідеї виникають на фоні постійного вдосконалення. Тому на додаткові джерела заробітку впливає досвід, наявність вільного часу і бажання заробляти більше.

Географічний фактор та віддалена робота

Географічне розташування дійсно має великий вплив на кар'єру фахівця, особливо в контексті віддаленої роботи. І це не може не впливати на рівень заробітку.

  • У країнах з високим рівнем життя ставки таргетологів значно вищі.
  • Деякі регіони мають високий попит на таргетологів, це суттєво впливає на конкуренцію та, відповідно, на заробіток.
  • Робота західних проєктів оплачується в доларах чи євро — це збільшує дохід при конвертації в нацвалюту.
  • Співпраця із замовниками з різних часових поясів вимагає більш гнучкого графіка, але і відкриває більше можливостей.

Таргетолог може працювати з будь-якої точки світу, головне — наявність ноутбука та інтернету.

Актуальні зарплатні тенденції для таргетологів

Середня заробітна плата таргетолога в нашій країні — 22 500 грн (за даними Work.ua). Це значно вище за попередній рік, і причина — постійний попит на фахівців у цій сфері. Заробіток спеціаліста соціальних мереж залежить від багатьох факторів:

  • досвіду;
  • ніші;
  • масштабів компанії;
  • вимог;
  • міста проживання;
  • типу зайнятості.

Робота таргетолога може стати вигідною та цікавою кар’єрою, якщо є бажання вчитися та вдосконалюватися.

Автор статті:  
Горова Поліна