Якщо ви SMM-спеціаліст або людина, яка продає через соц.мережі, ви точно стикались з питанням: який текст залучає аудиторію та як продати свій товар або послугу, використовуючи літери?
Сьогодні ми розкажемо вам, які є найпопулярніші помилки у написанні текстів для соц.мереж! А в кінці статті на вас чекає бонус від New Look — дайджест додатків та книг для того, щоб робота з текстами була легкою та результативною!
Отже, почнемо з помилок!
1. Занадто багато, зайвих слів, без яких сенс думки не зміниться.(Наприклад, фраза «курс для спеціалістів без води». Це речення вже і є — вода)Завжди задавайте собі питання після кожного речення: як я можу максимально скоротити свою думку? Чи зміниться сенс, якщо я видалю цей оборот тощо.
2. Перенасичення прикметниками.«Інноваційний препарат, неймовірний курс, найпопулярніший тренд» тощо.У написанні текстів для соц. мереж ви завжди обмежені у кількості символів та часу, виділених для привертання уваги.(У вас є приблизно 4-5 секунд, щоб зачепити своїм текстом читача)Кожне слово повинно бути максимально доречним.
3. Клікбейти. Немає нічого гіршого, ніж це. «Я ЙДУ ВІД ЧОЛОВІКА»: а насправді текст про те, як вона йде у магазин. «МІЙ ЖАХЛИВИЙ ПЕРШИЙ РАЗ»: а текст про перший манікюр у салоні. Це виглядає дешево та не професійно. Звісно, заголовок повинен залучати до читання, але не потрібно в ньому брехати та перебільшувати, маніпулювати своєю аудиторією. Повірте, відчуття після таких прийомів — немов вас тільки що обікрали, обікрали на час. Замість цього, заінтригуйте і розкрийте трохи, про що буде йти мова у пості. Наприклад, назва цієї статті — «ТОП-5 ПОМИЛОК У НАПИСАННІ ТЕКСТІВ ДЛЯ СОЦ.МЕРЕЖ»Саме про це ви читаєте.
4. Надмірна кількість емодзі.❤️ Тут усе зрозуміло ✍ , будь ласка ✊ , не перебільшуйте ✋ з емодзі.Такі тексти дійсно ⚡ дуже важко ✨ читати
Зараз у тренді мінімалізм та стриманість.
5. Фейкові цифри та опитування. «99% жінок обирають наш крем від зморщок» «Наш курс обирає кожен другий маркетолог» Звідки беруться ці цифри? Або доведіть, що опитування дійсно існувало, або не використовуйте фейкові цифри задля переконливого тексту. Це приклад дуже позповсюджених помилок у написанні тексту. А ось вам декілька сервісів , які допоможуть писати грамотно як на українській, так і на англійській мовах.
1. ONLINE CORRECTOR Доповнення до Google Dosc та Microsoft Word, що автоматично шукає та виправляє помилки в текстах українською мовою. Інструмент підкреслює кольором потенційні помилки та веде на сайт із поясненнями та правилами правопису.Плюшки Online Corrector:+розділ на сайті «Помилки» з правилами української мови та прикладами у форматі «правильно/неправильно»,+легке встановлення до Google Docs. +Вартість: безкоштовно. Можна отримати більше функцій із платним тарифом від 499 грн на місяць.
2. LANGUAGE TOOLОтримайте поради з правопису (орфографія, пунктуація, лексика) для будь-якого тексту, електронного листа, повідомлення в блозі чи просто твіта.Вартість: безкоштовно. Можна отримати більше функцій із платними тарифами від 10$ на місяць.
3. Блог на BBC Пономарьова.Безліч відповідей та пояснень питань важких чи суперечливих правил української мови.Ведеться блог настільки цікаво, що ви точно запамʼятаєте правила правопису!
4. Якщо бракує ідей — використовуємо штучний інтелект!CHATGPT Копірайтери використовують цей сервіс для пошуку інформації, редагування текстів тощо.
5. WRITERЦе онлайн-сервіс, що допомагає писати, редагувати та форматувати текстовий контент на базі AI.Writer перевіряє помилки, виправляє їх та пояснює, як правильно писати за правилами.
Доступна функція перевірки на плагіат та спільної онлайн-співпраці. Вартість: 18$ на місяць, є free 14-day trial.Щоб дізнатись ще більше корисних порад про те, як просувати свій продукт чи послугу, підписуйтесь на наш Інстаграм і завжди будьте в курсі подій!