Яка зарплата SMM спеціаліста / скільки заробляє smm спеціаліст

Професія SMM за останні роки стала дуже затребуваною на українському ринку. Сьогоднішні вимоги до SMM-менеджерів значно відрізняються залежно від конкретної компанії. Постійно з'являються нові вакансії, тому попит на фахівців стабільно високий.

Безкоштовний майстер-клас

для SMM-спеціалістів

Дізнатися більше

Як правило, SMM соцмереж бренду займається веденням кількох бізнес-сторінок компанії.У його обов'язки входить:

  • формування контент-плану;
  • підготовка нескладного візуального контенту в графічних редакторах: монтаж відео, обробка зображень, наданих фотографом.
  • копірайтинг;
  • запуск розіграшів, конкурсів та опитувань;
  • відстеження трендів, статистики, постійний розвиток;
  • спілкування з клієнтами у приватних повідомленнях.

SMM-менеджер в онлайн-магазині має аналогічні обов’язки. Фахівець повинен створювати привабливий графічний контент та креативно презентувати товари, але крім того — робити якісні фото, знімати відеоогляди продукції, монтувати та викладати їх. 

Частіше, предметною фотозйомкою займається професійний фотограф. В такому випадку, задача SMM-спеціаліста — скласти йому ТЗ, проконтролювати процес, а після — відредагувати готові кадри.

Вплив типу компанії на зарплату SMM-спеціаліста

Тип компанії значно впливає на рівень доходу SMM-фахівця. Яким же чином різні типи компаній здатні формувати рівень заробітної плати?

  • Розмір організації. Чим масштабніша компанія, тим більше грошей платить фахівцю.
  • Сфера діяльності. E-commerce, B2B, ІТ — це ті напрямки, які готові платити найбільше.
  • Вимоги. Досвід, навички, знання іноземних мов — чим більше переваг у спеціаліста, тим вища зарплата.

Широкий вибір пропозицій дасть змогу спеціалісту обрати для себе найприбутковіший варіант.

Плюси і мінуси роботи SMM-спеціаліста

Перш ніж “з головою” поринати у цю професію, розгляньте її переваги і недоліки.

Переваги:

  1. Креативність і самовираження.
  2. Різноманітність брендів і проєктів.
  3. Затребуваність на ринку.
  4. Можливість кар'єрного зростання.
  5. Віддалена робота і гнучкий графік.
  6. Достойна оплата.

Недоліки:

  1. Постійне навчання і відстеження трендів.
  2. Відповідальність за репутацію бренду.
  3. Складнощі у вимірюванні результатів.

Якщо вас приваблює ця сфера і ви готові навчатись, тоді впевненості у подальших кроках.

Навчання на SMM-спеціаліста

Зазвичай навчання на SMM-спеціаліста відбувається за допомогою спеціалізованих курсів. Ця професія потребує знань у сфері маркетингу, аналізу аудиторії, створення контенту, реклами та роботи з інструментами соціальних мереж. Звернувшись до NewLook School ви отримаєте якісі теоретичні знання (більше 90 інформативних уроків), а також виконаєте практичні завдання. 

Записуйтесь на навчання, якщо:

  • любите фотографувати та креативити;
  • бажаєте знайти високооплачувану роботу;
  • працюєте SMM-менеджером і хочете підвищити свій рівень;
  • ведете свій блог та бажаєте залучати ще більше аудиторії.

Опановуйте нову онлайн-професію і виходьте на новий рівень заробітку як в нашій країні, так і за її межами.

Порівняння зарплат за різними рівнями досвіду

Якщо в цілому середня заробітна плата SMM-менеджера початківця в Україні становить 9 500 грн. на місяць, то досвідчений фахівець може отримувати в рази більше. Деякі європейські компанії пропонують оклад в сумі декілька тисяч доларів, але на такий заробіток може розраховувати лише крутий фахівець зі знанням англійської. В Україні теж може пощастити знайти роботу в цій сфері з доходом від 1 тис. доларів на місяць, але і вимоги будуть відповідні.

Тобто в цій сфері одні заробляють вище медіани, а інші — нижче, все залежить від індивідуальних вмінь людини, обраної ніші та кількості проєктів. Набравшись досвіду, ви будете почуватись комфортніше та зможете заробляти більше.

Новачки, які щойно завершили навчання, будуть отримувати менше, тому що тільки вчаться. Зарплата  залежить від досвіду роботи та рівня освіти.

Щоб збільшити свій дохід в цій сфері, потрібно:

  • постійно розвиватися та вдосконалювати свої навички;
  • розширювати горизонти знань;
  • професійно скласти портфоліо;
  • брати участь у профільних заходах.

Щоб вийти на новий рівень зарплати, варто звертати увагу на розмір компанії, сферу її діяльності, геолокацію та вимоги до кандидата. Систематичний розвиток і розширення спектру знань обов'язково допоможуть досягти успіху в цій сфері.

Постійно вивчайте ринок, вчіться та шукайте нові пропозиції. Сьогодні існує безліч платних і безкоштовних онлайн-курсів, які допоможуть як вивчитись з нуля на SMM-менеджера, так і поглибити знання.

Нехай обрана професія приносить задоволення і стабільний дохід!

Автор статті:  
Горова Поліна