Розповсюджена проблема серед багатьох спеціалістів сфери маркетингу — це контент, який не приносить ані нових клієнтів, ані залучення аудиторії, ані користі бізнесу.
Давайте розберемося разом з New Look, які можуть бути ключові проблеми.
Отже, чому ваш контент не працює? Бо він завжди про вас. Про те, які ви класні, який новий продукт запускаєте, а ось ще новий товар і до нього знижка. Задайте собі запитання: для кого я це створюю? Чи буде це контент для читача і про читача? Яку саме користь він йому принесе? Коли ми говоримо про користь для аудиторії, ми маємо на увазі 3 її види: прагматична, соціальна та емоційна.
У вашої аудиторії є якась проблема, наприклад: вони не знають як монтувати трендові рілз.Ви вирушаєте цю проблему, створивши туториал з монтажу та інтегруєте в це продаж свого курсу/послуги тощо.
Це коли ви дозволяєте своїй аудиторії самовиражатись, відчувати себе унікальним та особливим, давати їй відчуття, що вона належить до якоїсь соціальної групи. Це можуть бути смішні відео з Тік-ток на тему «кожен SMM-спеціаліст знає це відчуття…» Так ви даєте своїм підписникам відчути себе частиною коммьюніті.
Тут ваша місія — задовольнити емоційні потреби аудиторії. Створіть контент, який викликає позитивні або негативні емоції. Але найголовніше для нас — емоції.Як правило, цей вид користі не існує самостійно, оскільки ніяк не вплине на бізнес-задачі.
Отже, ваш контент стане цікавим та залучаючим, коли він буде корисним для вашої аудиторії. Додайте у свій контент-план не тільки суцільну рекламу вашого продукту або бізнесу, а ще й ці 3 види користі: практичний, емоційний та соціальний. Сподіваємось, ця стаття була корисною для вас!А якщо ви хочете навчитись у професіоналів створювати контент, який привертає увагу та продає — запрошуємо вас на безкоштовний майстер-клас для власників бізнесу від New Look!
Переходьте за посиланням та отримуйте нові знання!