Контент-план — це документ, що визначає:
Складання контент-плану — важливий крок для тих, хто хоче просувати свій особистий бренд, надавати послуги онлайн і отримувати замовлення на свої товари за допомогою соцмереж.
Багато хто думає, що для контент-плану достатньо дібрати теми й писати за ними дописи. Насправді є конкретні кроки, щоб зробити контент-план ефективним, а не для галочки.
Перш ніж ви почнете складати контент-план, визначте свої цілі. Що ви хочете досягти за допомогою своїх соціальних мереж? Ви хочете збільшити продажі, підвищити впізнаваність бренду чи просто спілкуватися зі своєю аудиторією?
Коли ви знатимете свої цілі, то вам буде легше визначити, який контент публікувати.
Наприклад, якщо ви хочете збільшити продажі, вам потрібно публікувати контент, який зацікавить вашу цільову аудиторію й спонукатиме її до покупки.
Другий крок — це дослідження своєї цільової аудиторії.
Хто ці люди? Які в них інтереси? Який тип контенту їм більше до душі?
Коли ви знатимете свою аудиторію ближче, то одразу публікуватимете той контент, який із більшою імовірністю буде для неї цікавим.
Наприклад, якщо ваша аудиторія цікавиться літературою, то добірки з рекомендаціями книжок на різні теми їй мають сподобатися.
Тепер, коли ви визначили свої цілі та дослідили аудиторію, можете обрати тип контенту, який публікуватимете.
Існує багато різних типів контенту, який можна публікувати в соціальних мережах. Ось кілька поширених варіантів:
Ви можете комбінувати різні типи контенту, щоб створити привабливий і різноманітний контент-план.
Графік допоможе вам рівномірно розпланувати задачі, щоб не готувати контент в останню мить і не хвилюватися, що про щось забули.
Коли створюватимете графік публікацій, ураховуйте час, коли ваша аудиторія найбільш активна.
Наприклад, якщо ваша аудиторія складається з людей, які працюють з 9:00 до 18:00, більшість контенту намагайтеся публікувати ввечері або у вихідні.
Це допоможе вам зрозуміти, що подобається вашій аудиторії, а що — ні.
Ви можете використовувати різні інструменти для моніторингу та аналізу свого контенту.
Наприклад, ви можете використовувати такі інструменти, як Google Analytics або Hootsuite.
Підсумуємо, що ж потрібно для створення ефективного контент-плану.
Будьте регулярними. Публікуйте контент регулярно, щоб ваша аудиторія знала, на що чекати.
Будьте цікавими. Публікуйте контент, який буде цікавим вашій аудиторії.
Будьте креативними. Не бійтеся експериментувати з різними типами контенту.
У нашій школі на курсах по SMM ми детально розбираємо, як створювати контент-план. Зокрема, які рубрики в ньому можна передбачити, які застосунки й програми із планування використовувати. А також — даємо ідеї тем для дописів у будь-якій ніші.
Запрошуємо вас на новий курс SMM 5.0, аналогів якому немає українському ринку! Будемо раді бачити вас серед наших учнів.