Дуже часто маркетологи-початківці плутають трипваєр із лід-магнітом. До них можуть належати однакові формати контенту, але різниця мети обох — принципова. От її одразу й з'ясуємо.
Трипваєр, на відміну від лід-магніта, це не безплатний продукт. Так, він може бути найдешевшим у продуктовій лінійці. Але все ж таки платним!
Однак мета трипваєра — не просто продати, а зачарувати, захопити та вибудувати міцні стосунки з клієнтом. Трипваєр пропонує швидке знайомство з якістю продуктів і сервісу вашої компанії, чим розпалює бажання дізнатися про неї більше.
Якщо ж ідеться про інфопродукт, зокрема курс, марафон, індивідуальне наставництво, то трипваєром можуть бути:
Ми в New Look для трипваєрів найчастіше обираємо мінікурси та онлайн-інтенсиви. Тому що саме ці формати показали найкращі результати.
Але трипваєри можуть бути й для офлайн-форматів. Наприклад, якщо у вас магазин косметики, який має план на продажі певного крему чи набору засобів, у вигляді трипваєра може пропонувати пробник крему чи мініверсії набору.
Ваш трипваєр має резонувати з вашою нішею та відгукуватися на потреби цільової аудиторії. Він має розв'язувати проблеми або давати нові знання й ставати незамінним помічником.
Трипваєр — це не просто подарунок, це інвестиція в лояльність. Він має нести практичну користь або глибокі знання, які люди застосують одразу.
Ніхто не любить читати довжелезні тексти. Ваш трипваєр має бути коротким і чітким, щоб зрозуміти його суть можна було з перших рядків.
Створіть обмежений строк дії або запропонуйте бонус за швидке завантаження. Це підштовхне людей не зволікати та скористатися вашою пропозицією.
Чітко вкажіть, що потрібно зробити, щоб отримати трипваєр. Запропонуйте його скачати, зареєструватися або підписатися за посиланням. Так ви зробите шлях до вашого контенту простим і зрозумілим.
Розповідайте про трипваєр на сайті, у соцмережах, email-розсилках — на всіх доступних майданчиках. Що більше людей про нього знатимуть, то більше лідів ви згенеруєте.
Трипаваєр має розташовуватися всередині воронки.
Тобто спочатку ви зацікавлюєте потенційного клієнта лід-магнітом, отримуєте його контактні дані й прогріваєте, скажімо, за допомогою email-розсилок чи автоматичних розсилок у месенджери. І лише після цього пропонуєте придбати трипваєр.
Якщо ваш трипваєр буде ефективним, то імовірність купівлі основного продукту суттєво зросте. Вдруге заплатити гроші вже набагато легше, адже вже є довіра до вашого бренду чи послуги.
Ретельно вивчайте свою цільову аудиторію, щоб розуміти, що саме у вигляді трипваєра її зацікавить і буде корисним.
Вибирайте для трипваєра найпопулярніший продукт, якщо їх у вас декілька. Або створіть полегшену версію популярного товару чи об’єднайте дешеві з привабливою знижкою.
Пропонуйте трипваєр, який перевершує очікування клієнта: нехай він відчує, що зробив вигідний обмін, отримавши значно більше за свою скромну інвестицію.
Не розкривайте всі карти одразу: трипваєр має дати уявлення про ваш продукт, але залишити трохи інтриги, щоб стимулювати подальший інтерес.
Стежте, щоб ціна трипваєра не перевищувала 1/10 вартості вашого основного товару чи послуги.