В цій статті ми поговоримо про:
1. Професію таргетолога
2. Основні обов'язки
3. Попит спеціалістів на біржі вакансій
4. Підводні камені професії
5. Основні плюси професії таргетолога
Таргетолог – це людина, яка налаштовує платну рекламу на цільову аудиторію в соціальних мережах і підвищує прибуток та популярність бізнесу або особистих/експертних акаунтів.
Як і де працює таргетолог?
Основне робоче місце – це рекламний кабінет соціальної мережі Facebook. (Ви ж пам'ятаєте, що Instagram належить саме FB?)Рекламний кабінет – це сервіс, де проходить аналіз, оптимізація та створення реклами.Один з величезних плюсів роботи таргетолога – це незалежність від локації. Ви можете працювати, сидячи на березі океану чи у себе вдома. За статистикою, 75% таргетологів працює віддалено.
Основними обов'язками таргетолога були, є та, в найближчому часі, будуть:
Основне завдання, над яким працює таргетолог – це ефективна взаємодія з користувачами, що забезпечує прибутковість маркетингової кампанії, використовуючи при цьому оптимальний бюджет.
Наразі вже понад 70% бізнесу адаптувались до ситуації, масштабували свій бізнес та вже не уявляють ефективну роботу без соц. мереж.Понад 100 нових вакансій з'являється на сайтах з пошуку роботи кожного дня. І це лише в Україні!Все більше і більше бізнесів переходить в онлайн, отже, можна сміливо стверджувати, що попит на таргетологів зростає кожного дня.
Авжеж, це - життя, і ідеальним воно не може бути!Отже, які є підводні камені професії?
І це лише кілька плюсів цієї професії!Якщо ви завжди мріяли перетворювати аналітику у реальний прибуток, масштабувати бізнеси та опанувати прибуткову діджитал професію – зараз саме час діяти!Переходь в Інстаграм NewLook, де ми розповідаємо більше про сферу digital, та роби перші кроки до омріяної професії!