Наші напрямки

Хто такий таргетолог і скільки він заробляє?

В цій статті ми поговоримо про:

1. Професію таргетолога
2. Основні обов'язки
3. Попит спеціалістів на біржі вакансій
4. Підводні камені професії
5. Основні плюси професії таргетолога

01. Для початку розберемося: хто такий таргетолог?
Таргетолог – це людина, яка налаштовує платну рекламу на цільову аудиторію в соціальних мережах і підвищує прибуток та популярність бізнесу або особистих/експертних акаунтів.

Як і де працює таргетолог?
Основне робоче місце – це рекламний кабінет соціальної мережі Facebook. (Ви ж пам'ятаєте, що Instagram належить саме FB?)
Рекламний кабінет – це сервіс, де проходить аналіз, оптимізація та створення реклами.
Один з величезних плюсів роботи таргетолога – це незалежність від локації. Ви можете працювати, сидячи на березі океану чи у себе вдома. За статистикою, 75% таргетологів працює віддалено.

02. Що ж входить в обов'язки таргетолога?
Основними обов'язками таргетолога були, є та, в найближчому часі, будуть:
  • аналіз конкурентів та аудиторії
  • пошук та сортування цільової аудиторії
  • аналіз продукту або послуги
  • створення рекламної кампанії та креативів під неї
  • налаштування реклами в соц.мережах
  • планування бюджету для рекламної кампанії
  • аналіз та оптимізація реклами після запуску

Основне завдання, над яким працює таргетолог – це ефективна взаємодія з користувачами, що забезпечує прибутковість маркетингової кампанії, використовуючи при цьому оптимальний бюджет.

03. Попит спеціалістів на біржі вакансій

Наразі вже понад 70% бізнесу адаптувались до ситуації, масштабували свій бізнес та вже не уявляють ефективну роботу без соц. мереж.
Понад 100 нових вакансій з'являється на сайтах з пошуку роботи кожного дня. І це лише в Україні!

Все більше і більше бізнесів переходить в онлайн, отже, можна сміливо стверджувати, що попит на таргетологів зростає кожного дня.

04. Підводні камені професії

Авжеж, це - життя, і ідеальним воно не може бути!
Отже, які є підводні камені професії?

  1. Професія таргетолога – це переважно фріланс. Зазвичай у спеціаліста немає стабільного графіка ПН-ПТ з 9 до 6. Ви можете працювати набагато менше та мати більше вихідних, але буває, що пошук клієнтів займає декілька тижнів.
  2. Персональна відповідальність. Ви несете відповідальність за ефективність рекламних кампаній. Бо саме ви визначаєте цільову аудиторію, створюєте креативи та налаштовуєте таргет. Але в той самий час, це може бути плюсом, бо ви працюєте на результат і чітко розумієте, за що вам платять.

05. Основні плюси професії таргетолога:

  • прибуток від 1000$ навіть у новачків
  • можливість працювати з будь-якого куточка світу
  • спеціаліст на роботу витрачає 3-4 години/день
  • можливість реалізувати свій потенціал
  • актуальність та попит на професію
  • знайомства з цікавими людьми та нішами

І це лише кілька плюсів цієї професії!

Якщо ви завжди мріяли перетворювати аналітику у реальний прибуток, масштабувати бізнеси та опанувати прибуткову діджитал професію – зараз саме час діяти!

Переходь в Інстаграм NewLook, де ми розповідаємо більше про сферу digital, та роби перші кроки до омріяної професії!

Це цікаво