Наші напрямки

Органічне просування. Як уникнути типових помилок?

Почнемо з того, що таке органічне просування.
Органічне або природнє просування в Instagram. Просування, яке відбувається завдяки взаємодіям з вашим профілем. Коментарі, лайки, репости, перегляд каруселі, затримка сторіс - впливає на охоплення та просуває ваш профіль/пост/сторіс в топи і рекомендації, обходячи конкурентів.

І сьогодні ми розкажемо, що може негативно впливати на просування вашого аккаунту!


1. Відсутні ключові слова

Ключові слова в біо/шапці = краще ранжування профілю
Профіль не буде отримувати органічні підписки, якщо потенційні підписники не зможуть вас знайти за ключовими словами!

2. Інтрига

Репост в сторіс перекритий емоджі, інтригуючі заголовки, які не відповідають темі написаного…
Так, читач буде заінтригований, але зрозуміє, що його «тримають за дурня»
і вам важливіші алгоритми, ніж аудиторія.

3. Різка зміна контенту

Читачі звикають до вашої подачі та візуального оформлення. 
Різка зміна контенту може спровокувати відписки.
Це дуже помітно, коли змінюється SMM-ник.

4. Вирівнювання тексту

Завжди вирівнюйте текст по лівому краю. 
Вирівнювання по центру, робить його погано читабельним і знижує залученість аудиторії.

5. Масфоловінг

Не будемо розповідати про ризик потрапити в бан — скажемо, що це абсолютно безглузда дія.
Замість того, щоб підписуватись на всіх — залиште цікавий та змістовний коментар під публікаціями, які читає ваша аудиторія.
Цей метод принесе саме ваших цільових підписників

6. Взаємодія

Взаємодія з аудиторією до і після публікації дуже важлива — це піднімає активність.
Так алгоритм бачить, що ваш допис цікавий і просуває його в рекомендації. Тому не лініться та обов’язково відповідайте на коментарі підписників.

Користуйтесь цими простими порадами та вже скоро побачите результат!

Дізнаєшся, як швидко освоїти професію та стартувати в сфері SMM! Поділимось ефективними техніками пошуку та роботи з клієнтами!
SMM-спеціаліст 4.0:

як отримувати проекти та високий дохід в нових умовах

Це цікаво