Black Friday – завжди чудова ідея, як продати більше.Десь Чорна п’ятниця – це цілком логічні 24 години нечуваних знижок, десь – вона розтягується на всі вихідні.Але чому цей день став найочікуванішою подією для багатьох людей в усьому світі та як зробити Чорну п'ятницю – бумом продажів для бізнесу?
Сьогодні ми поговоримо про:
Отже, почнемо з історії й цікавих фактів. Традиційно Чорна п'ятниця починається починається з різдвяних розпродажів. Спочатку акцію проводили лише в США з початку ХІХ століття.Перший розпродаж провели у штаті Пенсільванія. Родоначальником акції був молодий хлопець Френк Вулворт, який без згоди власника магазину вирішив розпродувати всі сезонні товари по 5 центів. Такий хід приніс комерційний успіх лавці, це і стало початком Black Friday.Сьогодні назву акції «Чорна п'ятниця» пов'язують з ідіомою in the black. Вона перекладається як «позитивний баланс» у бухгалтерів (в американців там витрати позначаються червоним кольором, а прибуток – чорним.). Мається на увазі, що багато торгових мереж та окремі продавці «вийдуть у плюс» під час акції.
Але до нас акція дійшла не так давно й, вочевидь, не є такою масштабною, як в США. Тим не менш, власники бізнесів і маркетологи не стали втрачати можливість підвищити продажі й активно радують українців знижками на Чорну п'ятницю. Ця акція щороку може настати в один із семи днів з 23 по 29 листопада. Традиційно початок знижок припадає опівночі з четверга на п'ятницю, коли незліченна кількість людей прямує до магазинів за покупками.Але багато бізнесів навіть не чекають настання бажаної дати Black Friday, а починають знижувати ціни на товари задовго до офіційного старту. Це підвищує залучення і збільшення виручки від продажів.Порада від New Look! Якщо ви власник бізнесу або займаєтесь просуванням в Інстаграм, не привязуйтесь до конкретних дат і сміливо використовуйте традицію в своїх цілях.
Напевно, найголовніше питання: а як грамотно продавати в ці “гарячі” дні? Перш за все потрібно оцінити свій асортимент, визначитись з розміром знижки і підготувати УТП – унікальну торгову пропозицію.Крім знижки, за можливості, давайте бонус: - безоплатна доставка; - подарунок на замовлення; - більша знижка при підвищенні чека.Якщо ви займаєтесь продажем курсів і хочете вигадати щось крім знижки, створіть бонусні лекції або чек-листи. Пам'ятайте, клієнт завжди повернеться до вас, якщо ви дасте йому більше, ніж він очікував!
А вам було колись цікаво, чому знижки так сильно впливають на сприйняття товарів і як працює психологія знижок? Нам – так!Вчені вияснили, що знижки до 10% покупці сприймають, як незначні. Потенційний клієнт думає так: знижка 2-10% - це умовність, маркетинговий хід. Звичайно, пропозиції -2-10% від ціни теж потрібно використовувати, проте очікувати шаленого результату від акції не варто.Натомість – 20%-50% відчуваються вже дуже вагомо!
Останній блок нашої статті – варіанти дій для вас, якщо закінчились ідеї.Зробити пропозицію привабливою не так складно. Треба лише розуміти й чути свою цільову аудиторію. Хто ці люди? Які в них цінності або заробітки? Чого вони прагнуть? Отже, перейдемо до варіантів!
Ну а New Look також не залишив своїх читачів без подарунків та вигідних пропозицій до Чорної п'ятниці! Тому хутчіш завітайте в наш Інстаграм, щоб дізнатись про всі акції!
До нових зустрічей!