Певно, ви не раз бачили в чужих дописах хештеги й самі використовували їх у соцмережах. Але чи замислювалися ви, для чого насправді потрібні хештеги й чи взагалі потрібні? Спойлер — так, потрібні. Насамперед для того, щоб безплатно просувати дописи в соцмережах і в такий спосіб знаходити свою цільову аудиторію.Хештеги можуть бути ефективним інструментом для бізнесу, щоб підвищувати обізнаність про бренд, залучати нових клієнтів, просувати продукти або послуги, взаємодіяти зі своєю аудиторією.Залежно від частоти використання хештеги в Instagram поділяються на групи. Ця частота визначається кількістю публікацій, у яких використовується хештег.Коли вибиратимете хештеги для свого контенту, ураховуйте такі чинники, як тема (хештеги повинні бути релевантними темі вашого контенту), ЦА (хештеги повинні бути цікавими для вашої ЦА), конкуренція (хештеги з високою конкуренцією буде складно помітити). Використовуючи хештеги правильно, ви можете значно підвищити видимість свого контенту в Instagram. Зауважте, ці правила стосуються хештегів різної частотності.Але про все по черзі. Поїхали!
Високочастотні хештеги — це ті, які використовуються у понад 100 тисяч публікацій. Вони є найпопулярнішими та мають найбільший потенціал для охоплення аудиторії. Однак, оскільки ці хештеги також використовують дуже багато інших користувачів, конкуренція за них дуже велика. Тому, щоб ваш допис помітили серед інших, використовуйте їх дуже вдумливо.Високочастотні хештеги можна використовувати для:
Приклади високочастотних хештегів:
Середньочастотні хештеги — це ті, які використовуються у 50—100 тисяч публікацій. Вони є менш популярними, ніж високочастотні, але при цьому мають меншу конкуренцію. Тому, якщо ви хочете, щоб ваш допис побачили більше людей, але не хочете витрачати багато часу на підбір хештегів, середньочастотні — це хороший вибір.Середньочастотні хештеги можна використовувати для:
Приклади середньочастотних хештегів:
Низькочастотні хештеги — це ті, які використовуються у менше ніж 50 тисяч публікацій. Вони мають дуже низьку конкуренцію, тому ваш допис має хороші шанси потрапити на перші сторінки пошуку Instagram. Однак, оскільки ці хештеги використовують дуже мало людей, охоплення аудиторії, яке ви отримаєте, буде також невеликим.Низькочастотні хештеги можна використовувати для:
Приклади низькочастотних хештегів:
Окремо можна виділити геолокаційні й особисті хештеги. Про них — далі.
Геолокаційні хештеги містять геолокацію. Їх використовують для позначення місця, де зроблено фото або відео. Геолокаційні хештеги можуть бути корисні для:
Особисті хештеги — це хештеги, які ви створюєте самостійно. Вони можуть бути будь-якими. Наприклад, назвою вашого бренду, вашим унікальним підписом або просто фразою, яка вам подобається. Особисті хештеги можуть бути корисні для:
Які хештеги використовувати, залежить від ваших цілей. Якщо ви хочете охопити максимальну аудиторію, використовуйте високочастотні хештеги. Якщо ви хочете долучити до актуальних подій або трендів, використовуйте середньочастотні хештеги. Якщо ви хочете охоплення цільової аудиторії, використовуйте низькочастотні хештеги. А якщо ви хочете використовувати геолокацію або створювати особисті хештеги, використовуйте їх відповідно до ваших потреб.І насамкінець — ще кілька порад щодо використання хештегів в Instagram.
Ще більше рекомендацій щодо застосування хештегів можете отримати на курсах «SMM-спеціаліст» і «SMM. Бізнес». Записуйтеся на навчання! Будемо раді бачити вас серед учнів