Панічно боїтесь злити бюджет? Не розумієте алгоритмів Facebook та принципів аналізу аудиторії?Сьогодні команда NewLook розповість:
- 5 причин, чому таргетована реклама не працює на вашому профілі
- Для яких сфер підходить таргет
- Які є переваги таргетованої реклами
Цільова аудиторія – це база, на якій будується уся реклама. Наприклад, ми продаємо сукні та спортивні костюми для дівчат 20-30 років. А реклама налаштована на чоловіків 45+. Як думаєте, чи буде така реклама результативна? Авжеж, ні.Саме тому дуже важливо знати, хто саме ваша цільова аудиторія. Необхідний мінімум інформації: вік, стать, та місто.
Є приблизно 3 секунди, щоб зацікавити користувача візуалом. Саме цьому ефективний та чіпляючий креатив – один із найважливіших етапів створення рекламної кампанії. Креатив повинен бути привабливим, зрозумілим та таким, який фокусує увагу на найважливіших елементах. Довірте креатив досвідченому дизайнеру або SMM-спеціалісту, щоб не злити бюджет усієї реклами.
Вже ні для кого не секрет, що таргетована реклама приводить безліч потенційних клієнтів та виводить бізнес на новий рівень. Але, звісно, не безкоштовно. Якщо ви витратили 50$ на рекламу, але при цьому не отримали бажаного результату, не поспішайте звинувачувати таргетолога. Проблема може бути в тому, що бюджет замаленький.Ціна за рекламну кампанію залежить від ніші, але не скупіться на цю сферу розвитку вашого бізнесу. Повірте, воно того варте.
Нехай слова, які ви використовуєте, максимально швидко та легко донесуть суть реклами. Кому? Як? Навіщо?Наголошуйте на тому, що хочете, щоб почули.“Бестселер! Шовкова блуза зі знижкою 50% до 21 березня!”
Унікальна торгова пропозиція – це те, чим ви чіпляєте користувача. Що відрізняє вас від конкурентів і чому саме на вашу рекламу людина відреагує.Такі фрази, як “унікальна пропозиція, якісний товар, тільки у нас” – дуже абстрактні. Їх використовують усі. Додайте фактів, цифр, конкретики та реальних досягнень.Для яких сфер підходить таргет?Найкраще таргет підходить для таких ніш, як:
Але пам'ятайте, що все індивідуально. І якщо дотримуватись рекомендацій команди NewLook та грамотно підготувати свій профіль до таргету – усе вийде, навіть якщо ваша ніша вважається складною!
Переваги таргетованої реклами:
Як ви бачите, у темі реклами є багато цікавих нюансів та підводних каменів. Але якщо розібратися в кожному з них – таргет приємно здивує вас результатами!Бажаєте дізнатись, як вивести бізнес на новий рівень завдяки таргетованій рекламі?NewLook запрошує вас на безкоштовний ефір “Таргет 2023: алгоритм, перспективи, високий дохід”, який відбудеться 24 квітня о 19:00 (по Києву).На ефірі ви дізнаєтесь:
Переходьте, реєструйтеся>>> Реєстрація на ефір До зустрічі!