Таргетована реклама — один з найпопулярніших та найефективніших засобів просування. Для того, щоб отримати від таргета максимум користі, не втрачаючи весь бюджет, необхідно розуміти, які помилки та проблеми можуть виникнути при налаштуванні реклами, а також як уникнути їх на практиці.
Колись ми вже розповідали вам про ТОП-5 найпоширеніших помилок при налаштуванні таргетованої реклами, але нагадаємо їх:
Якщо ви тільки починаєте свій шлях в таргеті, обов'язково прочитайте цю статтю!А сьогодні ми поговоримо про те, як виявляти помилки в налаштуванні реклами на Facebook!Виявити помилки в налаштуванні реклами доволі просто: в цьому нам допоможе Facebook і його критерії оцінки якості оголошень.Вся інформація про якість реклами є в звітах Ads Manager, тому ви з легкістю зможете перевіряти та контролювати ситуацію з рекламною кампанією. Можливі такі значення оцінки якості кампанії:- вище середнього;- середнє;- нижче середнього (останні 35%, 20% або 10% оголошень).Під час запуску реклами є три обов’язкових елементи: оголошення, аудиторія та посадкова сторінка. Проблеми можуть виникнути із кожним з них, через що реклама виявиться неефективною.
Є декілька варіантів приблизної оцінки оголошень, в яких Facebook бачить помилки. Також є варіант, коли на них надходять скарги користувачів.Варіант 1:
Варіант 2:
Варіант 3:
Як виправити проблеми з оголошенням та вийти з ситуації переможцем? Проаналізуйте основні моменти.
Гнучкі налаштування таргетингу дозволяють швидко виділити цільову аудиторію для показів, але помилитися в процесі досить легко. Ось так виглядає приблизна оцінка оголошень з неправильним вибором аудиторії:
Така оцінка вказує на те, що оголошення з якоїсь причини не чіпляє ЦА і не підштовхує користувачів до дії. Перевірте налаштування таргетингу — цілком ймовірно, що ви допустили помилку.
Часто буває таке, що посадкова сторінка не дає конверсій. В такому випадку на вас чекає наступна статистика:
Але важливо пам'ятати, що проблеми можуть мати різний характер, тому методи їх вирішення будуть відрізнятися.
Якщо у вас виникли сумніви в коректності налаштування таргетингової реклами, не поспішайте і сперше спробуйте перевірити елементи, які можна швидко виправити. Якщо це не принесе результатів, проаналізуйте налаштування реклами й тільки тоді переходите до більш серйозних змін.Бажаєте знати більше про сферу таргету та її особливості? New Look запрошує вас на безкоштовний майстер-клас з Іриною Вахітовою «Ефективні інструменти таргету», де вона відповість на всі ваші запитання та передасть cвій досвід та знання.*дякуємо за додаткову інформацію Максиму Селіщеву, копірайтеру.