Коли ви довго працюєте в сфері діджитал та берете більше одного проєкту – ви можете відчути вигорання .Коли ви тільки починаєте свій шлях в онлайн-професії – ви можете відчути вигорання.Коли ви працюєте зі складними та токсичними людьми – ви можете відчути вигорання.Коли ви кожен день відчуваєте себе, як герой фільму «День сурка» – вигорання також може постукати у ваші двері.
Сьогодні NewLook піднімає важливу тему: як зберегти емоційний стан та допомогти собі пережити стрес та навантаження.Ми підготували для вас корисні поради!
Створіть для себе кілька годин «поза зоною досяжності»
Одна з стратегій, яка допомагає подолати вигорання є «зона недосяжності», яка полягає в тому, щоб щодня виділяти для себе час на відпочинок.
Дозвольте собі в ці години займатись всім, чим хочеться. Якщо це просто сидіти та дивитись в одну точку на стелі – супер. Якщо піти на прогулянку без телефону – чудово. Ці години – лише для вас і ваших потреб.
Але є одне найголовніше правило: НЕ ДУМАЙТЕ про роботу, обов'язки та дедлайни. Так, легше сказати, ніж зробити, але якщо ви не зможете «вимкнутись» на якийсь час – він мине дарма, тому що думками ви все одно будете нервуючи працювати.
Переведіть телефон в режим «не турбувати», якщо ви відчуваєте втому та тиск саме через цей пристрій. Заберіть та вимкніть усе, через що ви відчуваєте стрес.
Не перевантажуйте себе навчіться казати «НІ»
Це стосується як професійних, так і соціальних питань. Ні, ви не можете приїхати на зйомку в свій вихідний. Ні, ви не можете відповісти на повідомлення в 21:00, бо ваші робочі часи до 19:00. Ні, ви не можете зробити роботу за дизайнера або маркетолога, бо ви – таргетолог і це не входить в зону вашої відповідальності. І ні, ви не будете монтувати відео з дня народження дитини свого босса безкоштовно. Це називається «особисті кордони». И суть в тому, що доки ви не дасте людям зрозуміти, де ці кордони починаються, а де закінчуються, вами завжди будуть користуватись іноді навіть не розуміючи це. А результат з цього один – втома та емоційне вигорання.
Не забувайте про свої цілі. Не забувайте, для чого ви почали цей шлях та подолали стільки перешкод. Step by step ви обов'язково знайдите точку В і скажете самі собі: «Дякую, що не залишив(ла) все на початку шляху». Пам'ятайте, хто що посіє, те й пожне. Якщо ви сієте труд, навчання, цілеспрямованість та віру в себе – повірте, вам повернеться все та навіть більше! Але тут важливо переконатись, що ваші цілі випливають саме з особистого бажання, а не з очікувань та вимагань зовнішнього світу. Цілі та мрії у всіх унікальні. Почуйте себе.
Плануйте свій час. Плануйте все, навіть якщо ви людина-спонтанність та ненавидите планувати. Повірте, саме розклад дня та структура роботи – це ключ до успіху та гармонійного емоційного стану.Складіть список пріоритетів та розмістіть їх у своєму розкладі – це дозволить збалансувати роботу, родину та час для себе. Наприклад: ви просинаєтесь о 8 ранку. До 9 – це ваш час, коли ніхто вас не турбує. О 09:00 ви починаєте робочий день і о 18:00 його закінчуєте.
Одразу після цього – ваш час з рідними або улюблена йога. Або кожного тижня в понеділок – день, коли ви створюєте сторіс на весь тиждень і пишите пости для публікацій. Четвер кожного тижня – аналіз рекламних кампаній та створення контент-плану. Скільки людей – стільки й варіацій розкладу!
Створіть свій «To Do List»! Ви значно зменшите рівень стресу, якщо чітко пропишите свої обов'язки на день, тиждень, місяць. Оцініть кожен пункт у списку справ, задавши собі запитання:
Ці нескладні запитання відіграють дуже важливу роль у будуванні принципів роботи та збереженні емоційного стану. Не тягніть на собі те, що можна делегувати іншим. Так ви можете «звільнити» свої руки для більш важливих речей і дати можливість навчитись іншим.
Говоріть про свої складнощі та проблеми й не тримайте все в собі. Дайте собі можливість пожалітись, бути втомленим та роздратованим. Немає зайвих або поганих емоцій! Будь-яка емоція – це реакція вашого організму на ситуацію. Не працюйте з людьми, які руйнують ваш внутрішній спокій, є токсичними, порушують ваші кордони та не поважають ваш труд. Звісно, піти з вже знайомого, хоча й не комфортного місця – складно й лячно. Але страх – лише в вашій голові. Ви не будете радіти жодним грошам, якщо шлях до них «висмоктує» з вас тонну енергії й залишає пригніченим та пустим.
На жаль, як показує практика, жоден керівник не цінує жертв. Завжди пам'ятайте: є мільйон роботодавців, які мають для вас чудову та цікаву пропозицію й будуть поважати ваш труд та робити все, щоб ви відчували себе щасливим! Сподіваємось, ця стаття була корисною для вас! Підписуйтесь на наш інстаграм, щоб професійно розвиватись та знаходити однодумців! А ми кажемо: «До зустрічі в новій статті!»