Наші напрямки
Як подолати або уникнути вигорання діджитал-спеціалісту?
Коли ви довго працюєте в сфері діджитал та берете більше одного проєкту – ви можете відчути вигорання.
Коли ви тільки починаєте свій шлях в онлайн-професії – ви можете відчути вигорання.
Коли ви працюєте зі складними та токсичними людьми – ви можете відчути вигорання.
Коли ви кожен день відчуваєте себе, як герой фільму “День сурка” – вигорання також може постукати у ваші двері.

Сьогодні NewLook піднімає важливу тему: як зберегти емоційний стан та допомогти собі пережити стрес та навантаження.

Ми підготували для вас корисні поради!

Порада 1
Створіть для себе кілька годин “поза зоною досяжності”
Одна з стратегій, яка допомагає подолати вигорання є “зона недосяжності”, яка полягає в тому, щоб щодня виділяти для себе час на відпочинок. Дозвольте собі в ці години займатись всім, чим хочеться.

Якщо це просто сидіти та дивитись в одну точку на стелі – супер.
Якщо піти на прогулянку без телефону – чудово.
Ці години – лише для вас і ваших потреб. Але є одне найголовніше правило: НЕ ДУМАЙТЕ про роботу, обов'язки та дедлайни. Так, легше сказати, ніж зробити, але якщо ви не зможете “вимкнутись” на якийсь час – він мине дарма, тому що думками ви все одно будете нервуючи працювати.

Переведіть телефон в режим “не турбувати”, якщо ви відчуваєте втому та тиск саме через цей пристрій. Заберіть та вимкніть усе, через що ви відчуваєте стрес.


Порада 2
Не перевантажуйте себе навчіться казати “НІ”

Це стосується як професійних, так і соціальних питань.
Ні, ви не можете приїхати на зйомку в свій вихідний.
Ні, ви не можете відповісти на повідомлення в 21:00, бо ваші робочі часи до 19:00.
Ні, ви не можете зробити роботу за дизайнера або маркетолога, бо ви – таргетолог і це не входить в зону вашої відповідальності.
І ні, ви не будете монтувати відео з дня народження дитини свого босса безкоштовно.

Це називається “особисті кордони”. И суть в тому, що доки ви не дасте людям зрозуміти, де ці кордони починаються, а де закінчуються, вами завжди будуть користуватись іноді навіть не розуміючи це.

А результат з цього один – втома та емоційне вигорання.


Порада 3

Не забувайте про свої цілі. Не забувайте, для чого ви почали цей шлях та подолали стільки перешкод. Step by step ви обов'язково знайдите точку В і скажете самі собі: “Дякую, що не залишив(ла) все на початку шляху.

Пам'ятайте, хто що посіє, те й пожне. Якщо ви сієте труд, навчання, цілеспрямованість та віру в себе – повірте, вам повернеться все та навіть більше!
Але тут важливо переконатись, що ваші цілі випливають саме з особистого бажання, а не з очікувань та вимагань зовнішнього світу.
Цілі та мрії у всіх унікальні. Почуйте себе.


Порада 4

Плануйте свій час. Плануйте все, навіть якщо ви людина-спонтанність та ненавидите планувати. Повірте, саме розклад дня та структура роботи – це ключ до успіху та гармонійного емоційного стану.

Складіть список пріоритетів та розмістіть їх у своєму розкладі – це дозволить збалансувати роботу, родину та час для себе.
Наприклад: ви просинаєтесь о 8 ранку. До 9 – це ваш час, коли ніхто вас не турбує.
О 09:00 ви починаєте робочий день і о 18:00 його закінчуєте.
Одразу після цього – ваш час з рідними або улюблена йога.

Або кожного тижня в понеділок – день, коли ви створюєте сторіс на весь тиждень і пишите пости для публікацій.
Четвер кожного тижня – аналіз рекламних кампаній та створення контент-плану.

Скільки людей – стільки й варіацій розкладу!


Порада 5
Створіть свій “To Do List”!
Ви значно зменшите рівень стресу, якщо чітко пропишите свої обов'язки на день, тиждень, місяць.

Оцініть кожен пункт у списку справ, задавши собі запитання:
  • наскільки термінова ця задача
  • наскільки вона пріоритетна та важлива
  • чи зупиняться якісь процеси в проєкті, якщо я не виконаю цю задачу вчасно
  • робота скількох людяй залежить від цієї вчасно виконаної задачі
  • чи можу я делегувати комусь цю роботу та зайнятись більш важливою

Ці нескладні запитання відіграють дуже важливу роль у будуванні принципів роботи та збереженні емоційного стану. Не тягніть на собі те, що можна делегувати іншим. Так ви можете “звільнити” свої руки для більш важливих речей і дати можливість навчитись іншим.


Порада 6

Говоріть про свої складнощі та проблеми й не тримайте все в собі. Дайте собі можливість пожалітись, бути втомленим та роздратованим. Немає зайвих або поганих емоцій! Будь-яка емоція – це реакція вашого організму на ситуацію.

Не працюйте з людьми, які руйнують ваш внутрішній спокій, є токсичними, порушують ваші кордони та не поважають ваш труд.
Звісно, піти з вже знайомого, хоча й не комфортного місця – складно й лячно.
Але страх – лише в вашій голові. Ви не будете радіти жодним грошам, якщо шлях до них “висмоктує” з вас тонну енергії й залишає пригніченим та пустим.
На жаль, як показує практика, жоден керівник не цінує жертв.

Завжди пам'ятайте: є мільйон роботодавців, які мають для вас чудову та цікаву пропозицію й будуть поважати ваш труд та робити все, щоб ви відчували себе щасливим!


Сподіваємось, ця стаття була корисною для вас!
Підписуйтесь на наш інстаграм, щоб професійно розвиватись та знаходити однодумців!
А ми кажемо: “До зустрічі в новій статті!”

Це цікаво