Наші напрямки
Як українським онлайн-спеціалістам вийти на закордонний ринок?
У кожного спеціаліста, який знаходиться в своїй професії не один рік, наступає момент, коли здається, що далі йти вже нікуди. Хочеться більше перспектив, вищий заробіток, цікавих знакомств та вражень поза межами своєї “кульки”, зони комфорту.

І хоча сфера онлайн-маркетингу в Україні широко розвинута і завжди є куди рухатись і чого вчитись, іноді необхідно шукати новий професійний рівень поза межами нашої країни.
Зараз ви можете бачити дуже багато коучей, стратегій, статей на тему: “Як вийти на американський, європейський або будь-який інший ринок SMM-спеціалістам, копірайтерам, таргетологам, сторісмейкерам тощо”.
Давайте розберемось, чи можливо це та чи варто воно вашого часу та зусиль?

Специфіка просування компаній на закордонному ринку.
Перед виходом на європейський чи американський ринок надважливо для початку розробити комплексну маркетингову стратегію й заручитися підтримкою SEO-спеціалістів, котрі вже мають відповідний досвід.

Західна аудиторія — це не лише інша мова, але й інший менталітет, платоспроможність, потреби тощо. Дуже важливо, щоб ваша маркетингова стратегія все це враховала, якщо ви SMM-спеціаліст.

Якщо ви дійсно зацікавлені в комплексному просуванні, вам знадобиться:
  • знання мови цільової аудиторії на рівні В1 і вище;
  • розуміння культури, менталітету та цінностей ЦА;
  • бажання вчитись, падати та підніматись.

Задля ефективності вивчення ринку та цільових клієнтів потрібно дослідити не тільки ЦА, а і застосувати локалізацію.

Локалізація – це процес адаптації продукту саме з урахуванням національних і культурних особливостей мешканців цільової країни. Для успішної локалізації слід проаналізувати все, чим живе ваша аудиторія:

  • історичні події та національних героїв;
  • традиції та свята, релігійні табу;
  • юридичні обмеження та «гострі» політичні теми;
  • особливості гумору;
  • та навіть сприйняття кольорів;
  • мовні особливості, обороти та ідіоми;
  • мотивацію та купівельну поведінку.

Тепер поговоримо про цифри! Скільки заробляє діджитал-спеціаліст в Україні та за кордоном?

В середньому, діджитал-спеціаліст, будь то СММ, таргетолог, копірайтер тощо заробляє від 300 до 600$.
В той час як на американському ринку ви будете отримувати зарплатню від 1500$ до 5000$ без обовʼязків самостійно знімати контент.
В більшості країн Європи середня зарплатня спеціалісту 1500$.

Як ми бачемо, перспектив поза межами України дуже багато! Нові знайомства, можливість переїзду на умовах робочого контракту, високий заробіток та іноді простіші умови роботи!
Одна з найголовніших речей, що вам знадобиться – мова. Універсальною мовою світу недарма вважається саме англійська!

Тому, хочемо порекомендувати вам блог Олександра Хорсуненко, який:
  • навчив більше 16 000 українців;
  • має ТОП-підхід у вивченні матеріалу, спираючись на асоціації;
  • навчає англійській через Reels з носієм мови!

Інстаграм Олександар - https://instagram.com/horsunenko.english?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Олександр — геній у сфері навчання, саме тому його полюбляють тисячі учнів!
Щоб познайомитись ближче та зрозуміти підхід Олександра до роботи, реєструйтесь на його безкоштовний марафон з розмовної англійської!
На вас чекають:
  • безкоштовні уроки по рівням;
  • інтенсивна прокачку розмовної англійської;
  • цікаві домашні завдання;
  • багато спілкування, аудіо та відео-практик!

Реєстрація на безкоштовний марафон за посиланням – https://bit.ly/45FsJix



Це цікаво