У цій статті поговоримо про надивленість як один зі скілів, який повинен бути в SMM-спеціаліста. Чому повинен? Тому що він, як частина великого пазла, — формує естетичні смаки й допомагає помічати довкола все, що може знадобитися в роботі.Тож давайте для початку розберемося, що це таке — надивленість? Її можна прокачати?
Надивленість — це вміння знаходити й використовувати у своєму контенті цікаві ідеї. Це важлива навичка для SMM-спеціаліста. Адже вона допомагає створювати контент, який привертатиме увагу аудиторії. Надивленість можна прокачати, якщо для цього щось робити ????Стежте за трендамиSMM-спеціалісту, щоб достукатися до аудиторії, важливо бути з нею на одній хвилі. Для цього й потрібні тренди. Адже вони віддзеркалюють ідеї та події, які хвилюють людей найбільше.Тренди візуалу, які привертають увагу в цьому році:
На нашій сторінці в Instagram знайдете відеодобірку з цими трендами.
Для творчих людей важливо оточувати себе тим, що надихає й допомагає прокачувати надивленість.Звісно, не всі можуть часто подорожувати чи змінювати житло, яке не відповідає уявленням про стиль. Але є багато інших можливостей для естетичного розвитку: музеї, галереї, театри, кіно, пам'ятки архітектури, — усе це допомагає не лише прокачувати надивленість, а й виходити за межі свого творчого напряму.Намагайтеся помічати красу навіть у буденних справах, коли:
Також стежте за нашою постійною рубрикою в Instagramй голосуйте за найкращий проєкт у межах гри-симулятора, яку проходять учні курсу «SMM-спеціаліст 4.0».???? А ще ловіть п'ять сайтів для пошуку натхнення за версією New Look.
Крадеш, як митець, — це, певно, найбільший комплімент для тих, хто читав книжку Остіна Клеона, і розуміє, про що йдеться.Доведено, що всі нові ідеї виникають на основі старих. Тож, якщо у світі не існує чогось насправді унікального, то й немає сенсу перейматися через те, що ви використали чиюсь ідею. Адже автор, у якого ви її підгледіли, також у когось її взяв. Звісно, це працює лише тоді, коли ви «крадете» окремі рішення або прийоми, інтерпретуючи їх по-своєму.Якщо завдяки натхненню чужою ідеєю ви вигадаєте кардинально іншу, але не менш креативну чи, може, і креативнішу, то порівнювати вас із митцем — справедливо.
Надивленість можна прокачати не лише завдяки моніторингу естетичного й трендового візуала.Протягом дня, коли ви заходите в Instagram, то іноді в стрічці вам можуть траплятися антивзірці. На них одразу вмикатиметься ваш професійний погляд і одразу виникатимуть ідеї, як би ви виправили чужі помилки.Аналізуйте, чому чужий дизайн, фотографія або проєкт — невдале рішення. Автор порушив прийоми композиції? Вибрав непоєднувані кольори? Незрозуміло, який меседж він хотів донести у своїй роботі?Часто на нашій сторінці в Instagram ми показуємо приклади різних профілів і пропонуємо проаналізувати, як їх можна поліпшити. Підписуйтеся, щоб брати участь у таких розборах
Зберігайте всі цікаві рішення в закладки Instagram, закритий телеграм-канал, окрему папку на комп'ютері тощо. Можливо, вони знадобляться вам не одразу. Але ви знатимете, що у вас є така скарбничка візуальних образів, і заглядатимете в неї, коли треба буде підживити уяву.Ще один безпрограшний спосіб — мудборди або дошки настрою. Вони допомагатимуть вам структурувати творчий процес, задавати емоційний контекст і чітко доносити головний меседж аудиторії. Найпростіший варіант створення дощок настрою — Pinterest.
Подумайте, скільки годин на день ви проводите в Instagram. Оцініть, яку частину цього часу ви витрачаєте з користю. Щось нам підказує, що невелику.Виділяйте по годині на день, щоб переглядати нішеві ресурси, Instagram-акаунти з цікавим контентом, Pinterest та інші джерела. Зробіть це своїм щоденним заняттям, щоб напрацьовувати візуальний досвід і надалі швидко знаходити креативні рішення.Заходьте й на нашу сторінку в Instagram. Ми там збираємо поради, які допоможуть вам прокачати не лише надивленість, а й інші скіли, які необхідні SMM-спеціалісту.