ТОП-5 ПОМИЛОК в таргеті, які зіллють рекламний бюджет!

Маркетингових інструментів, що дозволяють розкрутити бізнес в Інтернеті й особливо в соціальних мережах, зокрема, досить багато. Ефективність таргетованої реклами доведена роками випробувань й результатами, які вражать. Таргетована реклама входить в ТОП найбільш популярних , оскільки доступна всім і дає комплексний результат.Крім того, вона дозволяє кожному діджитал-користувачу встановити оптимальні параметри з урахуванням цілей просування та специфіки пропонованих товарів і послуг.При запуску таргетованої реклами початківці (а іноді й «досвідчені») фахівці допускають безліч помилок, які знижують ефективність роботи й витрачають бюджет даремно.Команда NewLook використала велику базу знань, досвіду та спостережень за ринком і виділила 5 ТИПОВИХ ПОМИЛОК при налаштуванні таргетованої реклами:

1. Інтереси

Деталізовані портрети цільової аудиторії дають можливість протестувати варіанти розвитку подій.Не зловживайте переліком інтересів, 2-3 з однієї групи досить для алгоритму. Так звана “каша” з інтересів аудиторії завадить йому шукати, а вам аналізувати що спрацювало, а що ні.Нерозуміння своєї аудиторії – одна з ключових причин, чому ваша рекламна кампанія не працює.Запам'ятайте: чим краще ви розумієте свою аудиторію – тим вдаліше ви робите макети для реклами та “ попадаєте” з інтересами!

Працювати ефективно з великим спектром вибору аудиторії, зазвичай, можуть лише дуже досвідчені спеціалісти, Тому, якщо ви тільки на початку свого шляху в таргеті – використовуйте правило “чим вужче та менше аудиторія – тим краще”

2. Тестування

Кожен рекламний макет повинен пройти тестування. Робіть як мінімум 4-5 макетів для текстування й ми впевнені на 100%, що хоча б один з них спрацює!Уважно слідкуйте за показниками, вони є маркерами того, чи вдала ваша рекламна кампанія.

3. Аудиторія та вибір мети.

Поширеними помилками є:

- Вибір мети «Конверсія» або «Продаж з каталогу», якщо при цьому на сайті не встановлено піксель і не налаштоване відстеження конверсій або подій в Facebook.Якщо це так, то ніяких конкретних результатів дана кампанія, швидше за все, не дасть.

- Вибір мети «Трафік» для того, щоб вести свою рекламу на пост у Facebook або Instagram. В цьому випадку ви ніяк не відстежите активність користувачів (крім кліка по посиланню) і не зрозумієте чи дала ця кампанія якісь результати в еквіваленті прибутку.

- Вибір мети «Залучення», якщо ви хочете отримати продажі й заявки на сайт. Даний вид мети дасть лише лайки, підписки та коментарі для вашого поста.

Також є декілька найчастіших причин з яких вашу рекламу може бачити та взаємодіяти не цільова аудиторія:

• помилка у налаштуванні геолокації;

• маленький бюджет та широка аудиторія;

• занадто вузька аудиторія.Якщо ви некорректно обираєте мети рекламної кампанії, то злитий бюджет вам гарантовано! Уважно проаналізуйте, що вам необхідно та який результат це дасть конкретному бізнесу (більше повідомлень, більше підписок, лайків тощо)Не забувайте, що різниця між трафіком та зацікавленістю – величезна.

4. Відсутність налаштованих подій та конверсій

Налаштовані конверсії показують системі Facebook на скільки ефективні її алгоритми, і на скільки правильно вона підбирає аудиторію для показу релевантної реклами. У разі відсутності подій, Facebook не зрозуміє чи правильно він оптимізує показ реклами під цілі рекламодавця.Також, події допомагають вам оптимізувати свої кампанії та оголошення грунтуючись на конкретному вимірному результаті. Ви зможете зрозуміти з якої кампанії, групи оголошень, оголошення, з якого пристрою, плейсменту були здійснені покупки або заявки.Налаштувати й перевірити роботу можна в Event Manager. Налаштувати події можна за допомогою спеціального коду або за допомогою сервісу Pixel Helper.

5. Відсутність відстеження результатів в Google Analytics

Система аналітики Facebook Pixel відмінно підходить для автоматичної оптимізації рекламних кампаній, однак, якщо ви бажаєте взяти участь в оптимізації нарівні з нею, то ми рекомендуємо використовувати систему Google Analytics.Вона дозволить вам отримати більше інформації про демографічні, часові, географічні та інші особливості вашої цільової аудиторії.Для того, щоб коректно передавати дані з системи Facebook в систему Google, вам необхідно налаштувати відстеження через UTM-мітки. Вони встановлюються на рівні кожного оголошення та дозволяють побачити в Аналітиці яка кампанія, група оголошень і оголошення принесло результат.

Отже, ми розглянули 5 основних помилок, які допускають рекламодавці при налаштуванні таргетованої реклами. Перевірте свій акаунт слідуючи цим пунктам, можливо, ви знайдете помилки і в себе!І запам'ятайте: головне в процесі налаштування – уважність і терпіння. Сподіваємося, що дана стаття допоможе збільшити ефективність ваших рекламних кампаній в Facebook і Instagram! А щоб дізнатись більше корисних порад зі сфери таргету, завітайте на наш безкоштовний майстер-клас, присвячений темі “Таргетована реклама” та підвищуйте рівень своїх знань з NewLook! До зустрічі в новій статті!

Автор статті:  
Степова Олександра