Таргет VS Реклама у блогерів

Кожен з інструментів просування онлайн має свої плюси та мінуси. Будь то безкоштовне просування, таргет, реклама у блогерів або усе разом.Сьогодні ми порівнюємо плюси та мінуси таргету та реклами у блогерів і зʼясуємо, якому бізнесу який вид просування обрати та чому.

Безкоштовний майстер-клас

із таргетингу

Дізнатися більше

Отже, почнемо з таргету:

  • Немає мільйона етапів узгодження. Так, якщо вам знайоме поняття інфлюенс-маркетингу, ви знаєте як буває складно погодити рекламу з менеджерами блогерів.
  • Є можливість конкретизувати аудиторію. В той час, коли у блогерів ви платите за охоплення, але не маєте можливість відсіяти того, хто не є цільовою аудиторією, таргетована реклама дає нам цю можливість. Таким чином ми не витрачаємо ані копійки на тих, хто не є потенційним клієнтом. А це неабиякий плюс.
  • Є можливість налаштувати рекламу : бюджет, який ви готові виділити, період, який хотіли б охопити та інше. Тут немає «людського фактору», де можна забути/упустити/переплутати, як може бути у роботі з блогерами. Ви можете прогнозувати результат.
  • Нижча вартість ліда. За аналітикою, у блогерів вартість ліда буде вища
  • В таргетованій рекламі є купа факторів, які допомагають підвищити ефективність та зменшити витрати на рекламу
  • Ви можете використовувати усі формати розміщення в соц.мережах: сторіс, пости та інше.
  • Таргет підходить усім нішам

Досить багато вагомих плюсів у таргетованої реклами, а чи є мінуси?Звісно!

  • Усі втомилися від реклами, тому треба кожного разу вигадувати щось цікавіше, новіше, смішніше ніж у конкурента
  • У таргетованої реклами практично немає довіри від аудиторії. Вони просто бачать рекламу і стають перед вибором : реагувати на неї чи ні?

реклама у блогерів

А тепер перейдемо до плюсів роботи з блогерами:

  • Навідміну від таргету з «сухою» аналітикою, у блогерів тепла та лояльна аудиторія. Вони звикли до людини, на яку підписані, і легше сприймають від неї рекламу
  • Звісно, і рівень довіри стає вищий. В маркетингу це називається RTB (reason to believe або причина вірити)
  • Якщо ваша мета — створити імідж бренду та підвищити рівень впізнавання, то робота з блогерами стане ідеальним варіантом
  • Якщо це професійний та досвідчений блогер — реклама від нього буде нативною та набагато легшою для сприймання

Мінуси роботи з блогерами:

  • Це дорого та зазвичай ціна невиправдана
  • Досить складний етап переговорів та підготовки
  • Часто трапляється таке, що блогер не відповідальний. Взявши гроші, він може не викласти рекламу/запізнитись з нею/прорекламували вашого конкурента прямо перед вашою рекламою та таке інше. Особливо часто це трапляється з великими блогерами. Цьому NewLook рекомендує складати документальне узгодження при оплаті: що, як та коли повинен зробити блогер. Бо ви — роботодавець, а блогер — ваш робітник, хоч і не на довгий час.
  • Як ми і писали раніше, вартість ліда зазвичай у блогерів вища, ніж в таргеті

ціна реклами у блогерів

Така добірка плюсів та мінусів у нас вийшла! Щось працює більше на продаж, а щось на імідж!Якщо вам цікаво дізнатись більше про таргет, особливості платної реклами та опанувати нову престижну професію — реєструйтесь вже зараз на безкоштовний майстер-клас з таргету від Іри Вахітової!

До зустрічі!

Автор статті:  
Степова Олександра