Кожен з інструментів просування онлайн має свої плюси та мінуси. Будь то безкоштовне просування, таргет, реклама у блогерів або усе разом.Сьогодні ми порівнюємо плюси та мінуси таргету та реклами у блогерів і зʼясуємо, якому бізнесу який вид просування обрати та чому.
Немає мільйона етапів узгодження. Так, якщо вам знайоме поняття інфлюенс-маркетингу, ви знаєте як буває складно погодити рекламу з менеджерами блогерів.
Є можливість конкретизувати аудиторію. В той час, коли у блогерів ви платите за охоплення, але не маєте можливість відсіяти того, хто не є цільовою аудиторією, таргетована реклама дає нам цю можливість. Таким чином ми не витрачаємо ані копійки на тих, хто не є потенційним клієнтом. А це неабиякий плюс.
Є можливість налаштувати рекламу : бюджет, який ви готові виділити, період, який хотіли б охопити та інше. Тут немає «людського фактору», де можна забути/упустити/переплутати, як може бути у роботі з блогерами. Ви можете прогнозувати результат.
Нижча вартість ліда. За аналітикою, у блогерів вартість ліда буде вища
В таргетованій рекламі є купа факторів, які допомагають підвищити ефективність та зменшити витрати на рекламу
Ви можете використовувати усі формати розміщення в соц.мережах: сторіс, пости та інше.
Таргет підходить усім нішам
Досить багато вагомих плюсів у таргетованої реклами, а чи є мінуси?Звісно!
Усі втомилися від реклами, тому треба кожного разу вигадувати щось цікавіше, новіше, смішніше ніж у конкурента
У таргетованої реклами практично немає довіри від аудиторії. Вони просто бачать рекламу і стають перед вибором : реагувати на неї чи ні?
А тепер перейдемо до плюсів роботи з блогерами:
Навідміну від таргету з «сухою» аналітикою, у блогерів тепла та лояльна аудиторія. Вони звикли до людини, на яку підписані, і легше сприймають від неї рекламу
Звісно, і рівень довіри стає вищий. В маркетингу це називається RTB (reason to believe або причина вірити)
Якщо ваша мета — створити імідж бренду та підвищити рівень впізнавання, то робота з блогерами стане ідеальним варіантом
Якщо це професійний та досвідчений блогер — реклама від нього буде нативною та набагато легшою для сприймання
Мінуси роботи з блогерами:
Це дорого та зазвичай ціна невиправдана
Досить складний етап переговорів та підготовки
Часто трапляється таке, що блогер не відповідальний. Взявши гроші, він може не викласти рекламу/запізнитись з нею/прорекламували вашого конкурента прямо перед вашою рекламою та таке інше. Особливо часто це трапляється з великими блогерами. Цьому NewLook рекомендує складати документальне узгодження при оплаті: що, як та коли повинен зробити блогер. Бо ви — роботодавець, а блогер — ваш робітник, хоч і не на довгий час.
Як ми і писали раніше, вартість ліда зазвичай у блогерів вища, ніж в таргеті