Помилки при роботі з таргетованою рекламою

Таргетована реклама - найефективніший інструмент для просування бізнесу та реалізації продажів. Проте початківці часто припускаються деяких помилок.

Безкоштовний майстер-клас

із таргетингу

Дізнатися більше

Сьогодні ми поговоримо про популярні помилки та навчимося їх уникати:

Спроба вгадати цільову аудиторію

Сумно, але факт: багато хто нехтує основами маркетингу. Перевага таргетованої реклами в тому, що це робота із цільовою аудиторією. І щоб запустити ракламу і “попасти” потрібно чітко розуміти “хто ці люди”, які є вашими клієнтами.

Таргетинг на широке охоплення

Насправді, цей пункт пов’язаний із попереднім. Щоб не проводити аналіз своєї цільової аудиторії початківці запускають рекламу на дуже широкий сегмент людей. Наприклад: жінки від 18 до 75.Проте інтереси у віці 18 та 75 років будуть кардинально різні. А отже і реклама повинна їм відповідати та налаштовуватись окремо.З широким охопленням варто працювати, тільки якщо ви просуваєте товари повсякденного попиту. Але й тоді переваги та подача у регіонах можуть відрізнятися.

Відсутність ретаргетингу

В сучасному світі і ритмі життя нам складно фокусуватись на чомусь довгий час. Нас можуть перервати люди, події чи обставини. Уявіть, що потенційний клієнт переходить по вашій рекламі і, навіть, обирає собі, якусь продукцію, коли раптом підбігає дитина зі сльозами бо подряпала коліно. Ви втрачаєте цього клієнта, його увага повністю переключається на маля. Для цього і потрібен ретаргетинг, щоб “догнати” та “нагадати” клієнту, переконати здійснити покупку.

Запуск кампанії без тестування

Ніколи не запускайте оголошення на весь бюджет одразу. Досвідчені таргетологи спочатку висувають гіпотези, тестують кожну з них і лише у разі хороших показників запускають повноцінну кампанію. Потім важливо масштабувати результат — поступово розширювати аудиторію і покривати суміжні інтереси користувачів.

Креативи не підходять цільовою аудиторією

Ви можете витратити кілька днів на зйомку та монтаж креативу, бути впевненіи в ідеї і задоволені результатом. Проте, якщо креатив “не відгукнеться” або “ не зачепить” вашу аудиторію реклама не покаже гарний результат. При створенні креативів, радимо мислити, як ваші потенційні клієнти. Подумайте, що вони хочуть отримати, почути, що їх “болить” і використовуйте це в креативах!Насправді, освоїти навички налаштування рекламних кампаній може кожен!Про це ми розповідаємо на нашому безкоштовному майстер класі по таргету!

Приєднуйся!

Автор статті:  
Степова Олександра