Секрети сторітеллінгу. Створюємо контент, який запам'ятають!

Чи бувало таке, що ви не могли заснути, захоплено читаючи книгу? Або проспали важливу нараду, так як всю ніч ви захлинаючись дивилися новий сезон улюбленого серіалу, говорячи собі: “Це точно остання серія і спати”? Так-так, все це був сторітелінг в чистому вигляді. І зараз цей формат як і раніше актуальний.Ми продовжуємо нашу серію статей на тему сторітеллінгу й сьогодні хочемо глибше розібрати секрети цього формату взаємодії з аудиторією! Щоб зрозуміти принцип роботи сторітелінгу, давайте розберемось: що це таке та з чим його їдять.

Безкоштовний майстер-клас

для SMM-спеціалістів

Дізнатися більше

Сторітелінг – це завжди процес розповідання певної історії (несподівано,так?), саме тому будьте уважні: правила сторітеллінгу та звичайних stories в соц.мережах відрізняються.Сторітеллінг активно використовують в Інстаграм не тільки для того, щоб розважити аудиторію. Його головна мета – викликати у аудиторії емоційну прихильність.Історія може укладатися в 15 секунд stories і розповідатися в один день, а може розтягнутися на тиждень або навіть місяць, чого ніколи не станеться з повсякденним контентом, як, наприклад, огляд товару.Запам'ятайте важливе правило: нікому не подобається прямолінійна реклама, яка в досить грубій формі нав’язує свою точку зору.

Людина звикла приймати рішення лише на основі власних висновків і дуже негативно реагує, коли почувається просто “м’ясом”, якому завжди хочуть щось продати.Саме через це нам просто необхідний сторітеллінг, який дозволяє передати інформацію так, щоб користувач відчув її, запам’ятав і ще довгий час міркував над нею.Грамотно створена історія – прямий шлях до емпатії і співчуття. Можливо, через вашу розповідь підписник згадає, що з ним трапилась така сама історія й він почувався так само. Це – ваша точка успіху та росту.

сторітелінг це

Саме в момент такого контакту з глядачем ви підвищуєте свої охоплення.Історія створює відчуття, що ти поділяєш точку зору автора. В сторітеллінгу немає нав’язаної думки, оціночних суджень і фраз з розряду “це робити добре, а це робити – погано”. Є шлях, по якому йде читач, і він вирішує, як сприймати побачене.Але ми з вами люди не горді і поговоримо про те, як у сторітеллінгу робити добре, а як – погано.Отжу, як НЕ починати свої сторіс:

  • Добрий ранок!
  • Мій день почався з смайної кави, а ваш?
  • Як ваш настрій сьогодні?
  • Список моїх планів на день!

Висновок один: нікому не буде цікава кава, яку ви п'єте, книга, яку ви читаєте, якщо за цим не стоїть особиста цікава історія та користь для читача.Якщо ваша мета – розвивати інстаграм, будувати особистий бренд, стати людиною, яку впізнають серед інших та запрошують співпрацювати, вчіться вести свої соц. мережі цікаво, багатогранно, використовуючи дієві інструменти!Натомість почніть з такий фраз:

  • “Найбільший міф у нашій сфері роботи”.
  • “У мене є одне найголовніше правило в роботі”.
  • “Я — …, і мені не соромно зізнатись, що” (привіт, тренди Тік-Ток).
  • “Я знаю, що ця проблема є у багатьох”.
  • “Сьогодні я розповім про мій найбільший страх”.
  • “9 з 10 клієнтів, з якими я співпрацювала, мають цю проблему…”
  • “Я точно пошкодую, що це сказала, але…”.
  • “Моє найбільше відкриття в цьому році”.

що таке сторітелінг

Це далеко не всі техніки та секрети, які ми маємо в кишеньці знань!Важливо пам'ятати, що для того, щоб вас дивились та продовжували стежити за вами не вистачить лише одного грамотного сторітеллінгу. Боротьба за охоплення – це жорстока битва де виграє той, хто має більш знань та навичок!Щоб стати справжнім воїном сторітеллінгу підписуйтесь на експерта цієї сфери – Олени БДСММ (багато ділиться СММ).Олена – засновник першої в Україні школи сторітеллінгу. Більше 2000 людей користуються її техніками, розвивають Топові бізнеси (Ryanair, Ferrero Rocher, Netflix) і все це завдяки одному інструменту – сторітеллінгу!Не знаєш, з чого почати? Не біда! Забирай безкоштовний бонусний гайд “Техніки сторітеллінгу”, які піднімуть твої охоплення мінімум на 20%”!Що для цього робити? Переходь в телеграм-канал та забирай свій бонус!Ну а ми кажемо “до зустрічі в новій статті”!

Автор статті:  
Горова Поліна