Почнемо з того, що таке особистий бренд.
Особистий бренд — це сукупність уявлень про вас, які існують у свідомості інших людей. Він формується на основі ваших знань, навичок, досвіду, а також того, як ви себе презентуєте.
Для того щоб привернути увагу потенційних клієнтів за допомогою особистого бренду, вам необхідно створити такий образ, який буде привабливим для вашої цільової аудиторії. Цей образ повинен бути унікальним, запам'ятовуватися й викликати довіру. І сьогодні ми розкажемо, як це зробити.
Що ви хочете досягти за допомогою свого особистого бренду? Які цінності хочете транслювати? Коли ви чітко знатимете відповіді на ці запитання, вам буде легше доносити свій меседж до аудиторії.
Тільки не плутайте поняття «лайфстайл-контент» і «особистий бренд».
Лайфстайл — про факти, поверхневі події.
Особистий бренд — про глибоке: думки, емоції, переживання.
Ваша репутація — це основа вашого особистого бренду. Працюйте над тим, щоб її зміцнювати. Надавайте якісні послуги, дотримуйте обіцянок і проявляйтеся як професіонал.
Наприклад, сильна репутація онлайн-школи New Look підтверджується кількістю випускників у понад 45 000 осіб. Наші учні й іншим нас рекомендують, і самі повертаються знову, щоб опановувати нові теми.
Дістаньте всі відгуки про вашу роботу з шухляди.
Ми в New Look публікуємо відгуки своїх учнів на окремій сторінці. Але це не обов'язкова вимога. Ви можете викладати відгуки про ваші послуги чи продукт у закріплених сториз чи час від часу публікувати окремими дописами на сторінці зі словами-маркерами на обкладинці.
Головне, щоб потенційний клієнт міг швидко знайти ці відгуки й ознайомитися з ними. Адже лише так ви почнете формувати його довіру до вашого особистого бренду й закривати його на продажі ваших послуг чи продукту.
Соціальні мережі — це чудовий інструмент, щоб просувати особистий бренд. Використовуйте його, щоб ділитися своїми думками, знаннями й досвідом.
Існує думка, що похвалитися особистим брендом можуть лише блогери-мільйонники, відомі співаки, актори та інші селебріті. Але це не так. Експерти-блогери навіть із кількістю підписників від 1000 користуються не меншою популярністю у своїй ніші.
Наприклад, Денис Каплунов не має наразі ще й 10000 підписників у Instagram. Але він — визнаний експерт у сфері копірайтингу. Його книжки читають сотні тисяч не лише копірайтерів, а й маркетологів, представників бізнесу. Його послуги купують найвідоміші компанії в Україні та за кордоном.
https://www.instagram.com/deniskaplunov/
Натомість у Лєри Бородіної, яка також має потужний особистий бренд, кількість підписників в Instagram наразі — 312000.
https://www.instagram.com/borodina/
Чи можемо ми порівнювати вплив цих людей на свою аудиторію за кількістю підписників? Ні. То й ви не женіться за кількістю, а працюйте на своє ім'я. Проявляйтеся: беріть участь у фахових заходах, організовуйте власні (прямі ефіри, вебінари), знімайте рилзи про свою роботу тощо. І підписники знайдуть вас. Чи то за сарафанним радіо, чи то за магією таргету :)
Ваш контент повинен бути цікавим, інформативним і корисним для вашої аудиторії. Коли люди отримуватимуть цінну інформацію від вас, вони будуть більш схильні до співпраці з вами.
Як знайти історії для того, щоб формувати особистий бренд? Через розпаковування особистості, тобто за допомогою різних історій із вашого життя, які розкривають вас.
Контент, який розкриє ваш особистий бренд:
Не бійтеся спілкуватися з людьми, відповідати на їхні запитання і давати рекомендації. Що більше людей знатимуть про вас, то більше шансів, що вони стануть вашими клієнтами.
Конект відбуватиметься тоді, коли в людей виникатимуть думки «о, я така сама, як вона» або «я хочу бути, як вона». Тому що більше ви спілкуватиметеся з підписниками, то більше у вас із ними ставатиме спільного. Відповідно — зміцнюватиметься зв’язок і зростатиме лояльність.
Ось ще кілька конкретних прикладів того, як можна використовувати особистий бренд, щоб залучати клієнтів.
Якщо ви фрилансер, то можете використовувати свій особистий бренд для створення портфоліо своїх робіт і демонстрації своїх навичок. Це допоможе вам залучити нових клієнтів, які будуть зацікавлені у ваших послугах.
Якщо ви бізнесмен, то можете використовувати свій особистий бренд для створення позитивного іміджу своєї компанії. Це допоможе вам залучити нових клієнтів, які довірятимуть вам і вашим продуктам або послугам.
Якщо ви громадський діяч, то можете використовувати свій особистий бренд для просування своїх ідей і впливу на суспільство. Це допоможе вам залучити нових прихильників, які підтримуватимуть вашу діяльність.
Створення ефективного особистого бренду — це процес, який вимагає часу і зусиль. Але якщо ви працюватимете над цим, то зможете створити сильний образ, який допомагатиме вам залучати клієнтів і досягати своїх цілей.
Якщо вас цікавить тема особистого бренду й ви хочете прокачувати його, читайте статті однойменної рубрики на блозі New Look та відвідуйте безплатні майстер-класи, зареєструватися на які можете за посиланням у шапці профілю нашої онлайн-школи в Instagram.