9 способів заробітку онлайн з дому

Всі ми в дитинстві мріяли про цікаву та високооплачувану роботу, яка буде приносити неабияке задоволення. Але потрапивши у “дорослий” світ, зрозуміли, що не все так легко, особливо, коли ця робота знаходиться далеко від дому у шумному офісі, а графік ненормований. Потихеньку відчувається втома, вигорання, зниження продуктивності. І здавалося б, нема виходу, треба все життя бути у заручниках, нехай цікавої, але “невільної” роботи. Одні люди звикають до праці такого формату, і живуть від вихідних до вихідних,  адже це стабільно, а вони не готові до змін.

Дехто все ж таки наважується на зміни в житті. Насправді не все так погано, тим паче, що ми самі є капітанами корабля свого життя. Сучасний світ дуже розширив горизонти можливостей і пропонує безліч цікавих та прибуткових вакансій, які дають можливість зручно працювати з дому. Це означає, що більше не буде ранкових зборів і метушні у вашому житті. Закінчаться нескінченні затори до офісу. Ви забудете про відпрошення у керівника і станете самі планувати робочий день. 

Заробіток в дистанційному режимі в декілька разів підвищує продуктивність працівників, сприяє кращій якості життя, меншому вигоранню та більшому задоволенню від роботи. 

Якщо ви прагнете гнучкого графіка, свободи від офісного середовища та можливості розвиватись у різних сферах, тоді вам корисно буде ознайомитись з актуальними способами заробітку онлайн з дому.

Безкоштовні майстер-класи

з digital-маркетингу

Дізнатися більше
  1. Стратегічне управління соціальними медіа

Це тренд останніх років, який активно продовжує набирати обертів. Стратегічне управління соціальними медіа (SMM) — це ідеальний варіант заробітку для тих, хто любить аналітику, планування та має творчий підхід до контенту. Професіонали цієї сфери займаються розробкою контент-планів, взаємодією з аудиторією, створенням маркетингових стратегій. Прибуток тут залежить від кількості клієнтів і складності проєктів, а ринок активно зростає, що й надалі відкриватиме безліч можливостей навіть для новачків.Сфера SMM є дуже широкою та потребує різноманітних навичок. Ця сфера систематично розвивається, тому попит на кваліфікованих фахівців завжди високий.Які професії є типовими для цієї сфери?

  • SMM-менеджер. Це ключова фігура, яка розробляє та впроваджує стратегії соціальних медіа для компанії або бренду. Спеціаліст відповідальний за створення якісного контенту, аналіз ефективності організацій, взаємодію з аудиторією та управління командою, якщо вона є.
  • Контент-менеджер створює тексти, відео, графіку для соцмереж
  • Копірайтер пише тексти для постів, створює рекламні оголошення.
  • Дизайнер відповідає за візуальний контент.
  • Таргетолог налаштовує та оптимізує платну рекламу в соціальних мережах.
  • Аналітик збирає та аналізує дані про ефективність кампаній в соціальних мережах.

Які ж навички потрібні для роботи в SMM?

  1. Глибоке розуміння алгоритмів функціонування популярних платформ та їхніх особливостей.
  2. Знання основ маркетингу, розуміння маркетингових цілей компанії.
  3. Вміння збирати, аналізувати та інтерпретувати дані, щоб реально оцінити ефективність кампанії.
  4. Здатність генерувати нестандартні ідеї для контенту та цікаві рішення для досягнення маркетингових цілей.
  5. Вміння успішно взаємодіяти з аудиторією та реальними клієнтами.
  6. Здатність створювати цікавий контент різного формату.

Рівень заробітної плати SMM-спеціаліста залежить від його рівня кваліфікації, масштабу проєкту і широти функціональних обов’язків. В середньому, в нашій країні, SMM-спеціаліст заробляє від 23000 грн.Вам підійде ця сфера, якщо ви маркетолог, журналіст, дизайнер або філолог. Якщо ви розцінюєте себе як комунікабельну та креативну особистість, а також маєте бажання працювати в динамічному середовищі, то SMM відкриє цікаві перспективи у кар'єрі. Знання іноземної мови в рази підвищує заробітну плату. Перспективну професію SMM-спеціаліста можна опанувати на комплексному курсі зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж в NewLook School. 

2. Аналіз та оптимізація таргетованих рекламних кампанійЯкісне просування бізнесу в соціальній мережі практично неможливе без налаштування та запуску таргетованої реклами! Таргетинг відрізняється низкою специфічних особливостей і не завжди є функцією SMM-фахівців. На сьогоднішньому ринку онлайн-професій послуги таргетолога користуються неабияким попитом. В цій сфері також працює аналітик рекламних кампаній. Він займається створенням звітів, відстежує динаміку, вивчає причини зниження чи зростання показників, пропонує “робочі” ідеї для поліпшення.Що робить таргетолог?

  • аналізує і виділяє ЦА;
  • створює та тестує рекламні оголошення у соціальних мережах;
  • налаштовує та запускає рекламу онлайн-бізнесу;
  • проводить аналіз результатів і оптимізує рекламні кампанії.

Фахівцем з таргетингу має бути людина, якій клієнт довірятиме власний рекламний бюджет з очікуванням чітко визначених результатів.Середній розмір заробітної плати таргетолога становить 23000 грн.Аналіз та оптимізація таргетованих рекламних кампаній — це невід'ємна частина успішного онлайн-маркетингу. Систематично аналізуючи дані та вносячи потрібні зміни, можна підвищити ефективність рекламних кампаній та досягти поставлених маркетингових цілей. У NewLook School на вас чекає цікавий практичний курс, на якому навчитеся налаштовувати та запускати прибуткові рекламні кампанії у Facebook та Instagram та ще багато чого.

3. Проведення онлайн-консультацій та коучингуЩе один цікавий і, як виявилось, дуже важливий напрямок сьогодення. У сучасному світі, де темп життя постійно прискорюється, а стресові ситуації стали невід’ємною частиною повсякденності, дедалі більше людей бажають звернутися до коучингу для досягнення успіху та гармонії у житті. Особливо поширеним став онлайн-коучинг, який дає змогу отримувати професійну підтримку, не виходячи з дому чи офісу.Онлайн-консультації та коучинг — це форма професійної допомоги, яка надається в онлайн-форматі у вигляді:

  • індивідуальні сесій;
  • групових тренінгів;
  • вебінарів або навіть онлайн-курсів. 

Ця ніша підійде для психологів, лікарів, вчителів, які надаватимуть клієнтам підтримку, передаватимуть знання та навички. Спеціалісти використовують спеціальні техніки, наводять приклади та описують різні ситуації для того, щоб допомогти своїм клієнтам побачити нові перспективи, дати імпульс творчим здібностям в пошуку нових рішень. Якщо ви добре володієте іноземною мовою, коло ваших клієнтів може бути значно ширшим.Як почати надавати онлайн-консультації?

  1. Визначте сферу діяльності. Виберіть нішу, де маєте найбільш глибокі знання та великий досвід.
  2. Створіть професійний профіль. Розмістіть інформацію про себе та свої послуги на різних соціальних платформах.
  3. Оберіть зручну платформу для проведення консультацій: Zoom, Skype, Google Meet.
  4. Розробіть індивідуальну програму консультацій. Визначтеся з форматом, тривалістю та вартістю консультацій.
  5. Просувайте власні послуги. Залучайте клієнтів за допомогою соціальних мереж, контент-маркетингу, партнерських програм.

Популярні сфери для коучингу:

  • Кар’єрний. Наставник допомагає визначити свої професійні цілі, знайти нові можливості, підготуватися до змін у кар'єрі. Напрямок може бути зосереджений лише на розвитку бізнес-навичок.
  • Здоровий спосіб життя. Коуч розробляє індивідуальну програму харчування, створює ефективний режим фізичної активності, допомагає сформувати здорові навички.
  • Особиста ефективність. Наставник розвиває у клієнта навички самоорганізації, креативність та інноваційне мислення.

Можуть бути інші напрямки — все залежить від вашого бажання та інтересів.Коучі у наш час дуже популярні, тому що сучасні люди не бояться просити допомоги. Вони купують корисні книги, відвідують семінари та наймають професіоналів, які допомагають їм у розвитку. Якщо ви відчуваєте здатність і бажання допомагати — обирайте цю нішу. Середній щомісячний дохід коуча становить від 30 000 грн.

4. Розробка візуального контенту для соціальних мережСучасний бізнес завжди потребує візуала для сайтів, блогів та соціальних мереж. Оскільки саме візуальний контент відіграє ключову роль у залученні аудиторії, професія спеціаліста з розробки візуального контенту для соціальних мереж стає все більш затребуваною. Якщо ви завжди мали хист до малювання, тонко відчуваєте стиль у графіці та розумієтеся на побудові композицій, професія графічного дизайнера вам точно підійде.Які ж основні переваги професії?

  • Креативна свобода. Дизайнери використовують свій творчий потенціал та художнє бачення для створення унікальних зображень, відео, анімацій. Це сприяє розвитку креативного мислення та дає змогу експериментувати з новими техніками, стилями і трендами.
  • Високий попит на ринку. Важливо виділятися серед конкурентів за допомогою якісного візуального контенту. Це відкриває багато вакансій для дизайнерів-фрілансерів.
  • Взаємодія з брендами. Розробка візуального контенту передбачає спільну працю з різноманітними компаніями. Це дає змогу постійно розвиватися та вивчати нові сфери і працювати з різною аудиторією.
  • Розвиток навичок роботи з графічними програмами. Це насамперед такі інструменти, як Photoshop, Illustrator, Canva, After Effects тощо.
  • Швидкий зворотний зв'язок. Не треба довго чекати фідбеку, тому що аудиторія миттєво реагує на створений візуальний контент. Це унікальна можливість для експериментів і швидкого бачення результату.
  • Висока віддача у вигляді грошового еквівалента. Графічний дизайн — дуже прибуткова справа.

Професія спеціаліста з розробки візуального контенту для соцмереж відкриває неймовірну кількість перспектив і можливостей. Середня заробітна плата дизайнера за місяць — від 25 000 грн. 

5. Написання і адаптація текстового контенту для соціальних мережХто ж пише цікаві матеріали в блоги, інформаційні пости в соціальні мережі, тексти для пошукових систем та різних сайтів? Всю цю роботу виконує копірайтер — фахівець зі створення текстового контенту. Робота копірайтера стала однією з найпопулярніших та затребуваних професій у сучасному цифровому світі.Щоб бути майстром слова, достатньо його любити. Якщо ви знаєтеся на граматиці, не боїтесь редакторів та викликаєте своїми текстами емоції — це великий плюс. А якщо ви маєте творчий потенціал, креативне мислення та бажання вчитися, сфера копірайтингу для вас точно відкрита.Які навички треба опанувати, щоб вас цінували роботодавці?

  • Вміння самостійно працювати з інформацією, шукати, аналізувати.
  • Створювати унікальні структуровані тексти.
  • Вміти писати контент, що “продає” і знати, як ці тексти “працюють”.
  • Вміти працювати із SEO-запитами.
  • Вигадувати захоплюючі заголовки, що привертають увагу аудиторії.
  • Дотримуватись рекомендацій замовника та дедлайнів.

Заробітна плата у копірайтера, як і в інших віддалених працівників, залежить від навантаження і кількості виконаної роботи, в середньому це 22 000 грн.

6. Управління онлайн-спільнотами і взаємодія з підписникамиУправління онлайн-спільнотами та взаємодія з підписниками охоплюють багато завдань, спрямованих на створення та підтримку залученої спільноти, розвиток брендової лояльності і покращення комунікації між брендом та аудиторією. Ця ніша стає більш затребуваною у цифровому світі. Саме зростання популярності соціальних мереж та інших онлайн-платформ вивело у світ нові професії, пов'язані з побудовою та підтримкою спільнот.Основні професії в цій сфері:

  • Менеджер онлайн-спільноти створює і розвиває спільноту навколо бренду чи продукту. 
  • Модератор стежить за виконанням правил спільноти, ретельно відстежує обговорення і видаляє небажаний контент. Підтримує порядок у спільноті задля уникнення конфліктів і збереження здорової атмосфери.
  • Контент-менеджер створює унікальний контент, що підтримує активність і зацікавленість спільноти. Це публікації, різноманітні обговорення, опитування, організації заходів та ініціатив для залучення нових учасників.
  • Спеціаліст із підтримки клієнтів займається питаннями, пропозиціями, скаргами, що надходять від клієнтів. Надає оперативну підтримку.
  • Фахівець із залучення аудиторії розробляє стратегію підвищення залученості аудиторії, вигадує цікаві опитування, конкурси. Його завданням є залучити, мотивувати спільноту, щоб збільшити перегляди.

Часто буває так, що одна людина виконує одну чи декілька видів робіт. Кожна з цих сучасних професій дає змогу працювати безпосередньо з аудиторією, створювати і підтримувати онлайн-спільноту, посилювати імідж бренду та забезпечувати лояльність підписників. Водночас це дає можливість отримувати швидкий зворотний зв’язок від аудиторії, зростати професійно та бути в курсі новітніх тенденцій у соціальних мережах. Спеціаліст цієї ланки заробляє від 30 000 грн. на місяць.

7. Розробка і реалізація маркетингових стратегійІнтернет-маркетолог — це комплексна професія, яка потребує глибоких знань у сфері аналізу ринку, поведінки споживачів, комунікацій, брендингу та управління проєктами. Спеціалісти цієї сфери планують та впроваджують стратегії, спрямовані на досягнення бізнес-цілей і зростання бренду. Працювати інтернет-маркетологом в наш час може бути дуже захопливо!Маркетолога можна назвати провідним драйвером онлайн-бізнесу. Саме цей робітник вигадує та запускає потужні рекламні кампанії, створює комплексні стратегії залучення та утримання постійних клієнтів, збільшує прибутки, аналізує цифри та створює всі передумови для успішного просування бізнесу в інтернеті.Що треба вміти маркетологу?

  • впевнено використовувати рекламні можливості продуктів Google та Meta;
  • аналізувати головні рекламні показники;
  • створювати успішні стратегії просування;
  • керувати командою дизайнерів, SMM-спеціалістів.

Інтернет-маркетолог має щомісячний оклад в розмірі від 32 500 грн. Фахівець зі знанням англійської мови може мати у два рази більшу заробітну плату.У вас немає певного досвіду, але ви дуже хочете опанувати цю професію? Спеціальний курс під керівництвом досвідчених профі допоможе освоїти професію інтернет-маркетолога всього за декілька місяців.

8. Контент-маркетинг та сторітелінг для брендівКонтент-маркетинг — це спеціальна стратегія маркетингу, головною ідеєю якої є створення та поширення цінного, релевантного та послідовного контенту для залучення та утримання чітко визначеної аудиторії, а також для спонукання клієнтів до певних дій.Сторітелінг — це мистецтво розповідати історії. В контексті маркетингу це означає використовувати історії для того, щоб вигідно представити бренд, продукт або послугу у форматі, що викликає у читача емоції і добре запам’ятовується.Сьогодні бренди повинні виділятись, щоб привернути увагу. Чим же допомагає контент-маркетинг та сторітелінг?

  • Створює емоційний зв'язок з аудиторією. Завдяки різноманітним історіям люди ідентифікують себе з брендом.
  • Підвищує впізнаваність бренду. Послідовний та якісний контент виводить бренд на більш помітний рівень.
  • Залучення нових клієнтів. Тільки цікавий та корисний контент буде приваблювати ЦА.
  • Підвищення довіри до бренду. Це дуже важливий аспект, адже демонструючи власну експертність та турботу про клієнтів, бренди підвищують довіру до себе.
  • Збільшення продажів. Контент-маркетинг безпосередньо впливає на продажі, спонукає клієнтів до покупок.

Професії цього напрямку:

  • контент-маркетолог;
  • копірайтер;
  • SMM-спеціаліст;

Щоб працювати в сфері контент-маркетингу та сторітелінгу для брендів, потрібно володіти наступними навичками:

  • Креативність. Мати здатність і хист створювати цікаві і захопливі історії та працюючі ідеї.
  • Вміння працювати з текстом різних форматів. Знати правопис і граматику, а також вміти спілкуватися з клієнтами через текст.
  • Мати маркетингові знання. Розуміти принципи маркетингу, хоча б базові, вміти аналізувати аудиторію та визначати її основні потреби.
  • Навички роботи із загальними інструментами. Це системи управління контентом (CMS), програми для графічного дизайну, аналітики.
  • Адаптивність. Важливе вміння адаптуватися до ринкових змін і поведінки аудиторії.

Серед переваг такої роботи можна виділити можливість реалізувати творчі ідеї, гнучкий графік роботи, постійний розвиток і високу затребуваність. Заробіток у галузі — від 30 000 грн за місяць. Бажаєте, щоб система контенту та продажів допомагала стабільно продавати на високі чеки, охоплення збільшилось, вибудувався особистий бренд і зміцнилася довіра аудиторії? Курси в NewLook School вам неодмінно у цьому допоможуть.

9. Розвиток особистого брендуЯкщо ви вже маєте певний досвід онлайн-заробітку, але вам би хотілося більше клієнтів, то може настав час подумати про створення особистого бренду? Перетворюючи себе на бренд, можна розраховувати на підвищення впізнаваності, привертання уваги нових клієнтів, збільшення середнього чеку на послуги. Просуваючи власний бренд в інтернеті, ви також зможете стати справжнім інфлюєнсером в обраній сфері та заробляти не тільки на своїх послугах, а ще й на рекламних інтеграціях.Створення особистого бренду охоплює такі ключові моменти:

  • Визначення головних цінностей, які близькі фахівцю, та того, що він прагне донести до цільової аудиторії.
  • Створення чіткої, короткої концепції того, що вирізняє фахівця серед інших і в чому полягає його цінність.
  • Важливо володіти інформацією, кому адресований особистий бренд, про що він, які потреби та інтереси має цільова аудиторія. Це допомагає краще зрозуміти, які теми будуть цікаві аудиторії та як ефективніше з нею працювати.
  • Визначення ключових тем, які висвітлюються спеціалістом.
  • Вибір соцмереж та інших онлайн-каналів, які будуть допомагати з просуванням бренду.
  • Ведення сторінок в соціальних мережах з викладенням публікацій продемонструє вашу експертність як гарного спеціаліста.
  • Створення впізнаваного візуального стилю, що сприятиме послідовності та впізнаваності.
  • Потрібно активно брати участь у галузевих заходах, вебінарах, конференціях тощо.

У створенні особистого бренду немає певних шаблонів, потрібно включати мислення та творчий підхід. Ця ніша дасть змогу гарного саморозвитку та великий прибуток. Головне — бажання вчитися та самовдосконалюватися. Зарплата становить від 35 000 грн.Всі вищеназвані професії є дуже важливими, без них не зможе повноцінно вибудовуватися онлайн-бізнес. Ви завжди можете заробляти більше, ніж вказана середня заробітна плата - все залежить від вашої мети, наполегливості та навантаження. Якщо у вас є мрія працювати вдома та мати вільний робочий графік, обирайте собі ту сферу, яка більше приваблює.Зараз існує багато онлайн-курсів, які допоможуть опанувати бажану дистанційну професію. Досвідчені спеціалісти простою мовою пояснюють мету та завдання обраної професії, а також дають змогу спробувати себе у практиці. Знання іноземної мови є великим плюсом у всіх нішах. Тож обирайте для себе той шлях, яким ви бажаєте надалі йти. Бажаємо натхнення та успіху!

Автор статті:  
Горова Поліна