Всі ми в дитинстві мріяли про цікаву та високооплачувану роботу, яка буде приносити неабияке задоволення. Але потрапивши у “дорослий” світ, зрозуміли, що не все так легко, особливо, коли ця робота знаходиться далеко від дому у шумному офісі, а графік ненормований. Потихеньку відчувається втома, вигорання, зниження продуктивності. І здавалося б, нема виходу, треба все життя бути у заручниках, нехай цікавої, але “невільної” роботи. Одні люди звикають до праці такого формату, і живуть від вихідних до вихідних, адже це стабільно, а вони не готові до змін.
Дехто все ж таки наважується на зміни в житті. Насправді не все так погано, тим паче, що ми самі є капітанами корабля свого життя. Сучасний світ дуже розширив горизонти можливостей і пропонує безліч цікавих та прибуткових вакансій, які дають можливість зручно працювати з дому. Це означає, що більше не буде ранкових зборів і метушні у вашому житті. Закінчаться нескінченні затори до офісу. Ви забудете про відпрошення у керівника і станете самі планувати робочий день.
Заробіток в дистанційному режимі в декілька разів підвищує продуктивність працівників, сприяє кращій якості життя, меншому вигоранню та більшому задоволенню від роботи.
Якщо ви прагнете гнучкого графіка, свободи від офісного середовища та можливості розвиватись у різних сферах, тоді вам корисно буде ознайомитись з актуальними способами заробітку онлайн з дому.
Це тренд останніх років, який активно продовжує набирати обертів. Стратегічне управління соціальними медіа (SMM) — це ідеальний варіант заробітку для тих, хто любить аналітику, планування та має творчий підхід до контенту. Професіонали цієї сфери займаються розробкою контент-планів, взаємодією з аудиторією, створенням маркетингових стратегій. Прибуток тут залежить від кількості клієнтів і складності проєктів, а ринок активно зростає, що й надалі відкриватиме безліч можливостей навіть для новачків.Сфера SMM є дуже широкою та потребує різноманітних навичок. Ця сфера систематично розвивається, тому попит на кваліфікованих фахівців завжди високий.Які професії є типовими для цієї сфери?
Які ж навички потрібні для роботи в SMM?
Рівень заробітної плати SMM-спеціаліста залежить від його рівня кваліфікації, масштабу проєкту і широти функціональних обов’язків. В середньому, в нашій країні, SMM-спеціаліст заробляє від 23000 грн.Вам підійде ця сфера, якщо ви маркетолог, журналіст, дизайнер або філолог. Якщо ви розцінюєте себе як комунікабельну та креативну особистість, а також маєте бажання працювати в динамічному середовищі, то SMM відкриє цікаві перспективи у кар'єрі. Знання іноземної мови в рази підвищує заробітну плату. Перспективну професію SMM-спеціаліста можна опанувати на комплексному курсі зі створення якісного та ефективного контенту для соцмереж в NewLook School.
2. Аналіз та оптимізація таргетованих рекламних кампанійЯкісне просування бізнесу в соціальній мережі практично неможливе без налаштування та запуску таргетованої реклами! Таргетинг відрізняється низкою специфічних особливостей і не завжди є функцією SMM-фахівців. На сьогоднішньому ринку онлайн-професій послуги таргетолога користуються неабияким попитом. В цій сфері також працює аналітик рекламних кампаній. Він займається створенням звітів, відстежує динаміку, вивчає причини зниження чи зростання показників, пропонує “робочі” ідеї для поліпшення.Що робить таргетолог?
Фахівцем з таргетингу має бути людина, якій клієнт довірятиме власний рекламний бюджет з очікуванням чітко визначених результатів.Середній розмір заробітної плати таргетолога становить 23000 грн.Аналіз та оптимізація таргетованих рекламних кампаній — це невід'ємна частина успішного онлайн-маркетингу. Систематично аналізуючи дані та вносячи потрібні зміни, можна підвищити ефективність рекламних кампаній та досягти поставлених маркетингових цілей. У NewLook School на вас чекає цікавий практичний курс, на якому навчитеся налаштовувати та запускати прибуткові рекламні кампанії у Facebook та Instagram та ще багато чого.
3. Проведення онлайн-консультацій та коучингуЩе один цікавий і, як виявилось, дуже важливий напрямок сьогодення. У сучасному світі, де темп життя постійно прискорюється, а стресові ситуації стали невід’ємною частиною повсякденності, дедалі більше людей бажають звернутися до коучингу для досягнення успіху та гармонії у житті. Особливо поширеним став онлайн-коучинг, який дає змогу отримувати професійну підтримку, не виходячи з дому чи офісу.Онлайн-консультації та коучинг — це форма професійної допомоги, яка надається в онлайн-форматі у вигляді:
Ця ніша підійде для психологів, лікарів, вчителів, які надаватимуть клієнтам підтримку, передаватимуть знання та навички. Спеціалісти використовують спеціальні техніки, наводять приклади та описують різні ситуації для того, щоб допомогти своїм клієнтам побачити нові перспективи, дати імпульс творчим здібностям в пошуку нових рішень. Якщо ви добре володієте іноземною мовою, коло ваших клієнтів може бути значно ширшим.Як почати надавати онлайн-консультації?
Популярні сфери для коучингу:
Можуть бути інші напрямки — все залежить від вашого бажання та інтересів.Коучі у наш час дуже популярні, тому що сучасні люди не бояться просити допомоги. Вони купують корисні книги, відвідують семінари та наймають професіоналів, які допомагають їм у розвитку. Якщо ви відчуваєте здатність і бажання допомагати — обирайте цю нішу. Середній щомісячний дохід коуча становить від 30 000 грн.
4. Розробка візуального контенту для соціальних мережСучасний бізнес завжди потребує візуала для сайтів, блогів та соціальних мереж. Оскільки саме візуальний контент відіграє ключову роль у залученні аудиторії, професія спеціаліста з розробки візуального контенту для соціальних мереж стає все більш затребуваною. Якщо ви завжди мали хист до малювання, тонко відчуваєте стиль у графіці та розумієтеся на побудові композицій, професія графічного дизайнера вам точно підійде.Які ж основні переваги професії?
Професія спеціаліста з розробки візуального контенту для соцмереж відкриває неймовірну кількість перспектив і можливостей. Середня заробітна плата дизайнера за місяць — від 25 000 грн.
5. Написання і адаптація текстового контенту для соціальних мережХто ж пише цікаві матеріали в блоги, інформаційні пости в соціальні мережі, тексти для пошукових систем та різних сайтів? Всю цю роботу виконує копірайтер — фахівець зі створення текстового контенту. Робота копірайтера стала однією з найпопулярніших та затребуваних професій у сучасному цифровому світі.Щоб бути майстром слова, достатньо його любити. Якщо ви знаєтеся на граматиці, не боїтесь редакторів та викликаєте своїми текстами емоції — це великий плюс. А якщо ви маєте творчий потенціал, креативне мислення та бажання вчитися, сфера копірайтингу для вас точно відкрита.Які навички треба опанувати, щоб вас цінували роботодавці?
Заробітна плата у копірайтера, як і в інших віддалених працівників, залежить від навантаження і кількості виконаної роботи, в середньому це 22 000 грн.
6. Управління онлайн-спільнотами і взаємодія з підписникамиУправління онлайн-спільнотами та взаємодія з підписниками охоплюють багато завдань, спрямованих на створення та підтримку залученої спільноти, розвиток брендової лояльності і покращення комунікації між брендом та аудиторією. Ця ніша стає більш затребуваною у цифровому світі. Саме зростання популярності соціальних мереж та інших онлайн-платформ вивело у світ нові професії, пов'язані з побудовою та підтримкою спільнот.Основні професії в цій сфері:
Часто буває так, що одна людина виконує одну чи декілька видів робіт. Кожна з цих сучасних професій дає змогу працювати безпосередньо з аудиторією, створювати і підтримувати онлайн-спільноту, посилювати імідж бренду та забезпечувати лояльність підписників. Водночас це дає можливість отримувати швидкий зворотний зв’язок від аудиторії, зростати професійно та бути в курсі новітніх тенденцій у соціальних мережах. Спеціаліст цієї ланки заробляє від 30 000 грн. на місяць.
7. Розробка і реалізація маркетингових стратегійІнтернет-маркетолог — це комплексна професія, яка потребує глибоких знань у сфері аналізу ринку, поведінки споживачів, комунікацій, брендингу та управління проєктами. Спеціалісти цієї сфери планують та впроваджують стратегії, спрямовані на досягнення бізнес-цілей і зростання бренду. Працювати інтернет-маркетологом в наш час може бути дуже захопливо!Маркетолога можна назвати провідним драйвером онлайн-бізнесу. Саме цей робітник вигадує та запускає потужні рекламні кампанії, створює комплексні стратегії залучення та утримання постійних клієнтів, збільшує прибутки, аналізує цифри та створює всі передумови для успішного просування бізнесу в інтернеті.Що треба вміти маркетологу?
Інтернет-маркетолог має щомісячний оклад в розмірі від 32 500 грн. Фахівець зі знанням англійської мови може мати у два рази більшу заробітну плату.У вас немає певного досвіду, але ви дуже хочете опанувати цю професію? Спеціальний курс під керівництвом досвідчених профі допоможе освоїти професію інтернет-маркетолога всього за декілька місяців.
8. Контент-маркетинг та сторітелінг для брендівКонтент-маркетинг — це спеціальна стратегія маркетингу, головною ідеєю якої є створення та поширення цінного, релевантного та послідовного контенту для залучення та утримання чітко визначеної аудиторії, а також для спонукання клієнтів до певних дій.Сторітелінг — це мистецтво розповідати історії. В контексті маркетингу це означає використовувати історії для того, щоб вигідно представити бренд, продукт або послугу у форматі, що викликає у читача емоції і добре запам’ятовується.Сьогодні бренди повинні виділятись, щоб привернути увагу. Чим же допомагає контент-маркетинг та сторітелінг?
Професії цього напрямку:
Щоб працювати в сфері контент-маркетингу та сторітелінгу для брендів, потрібно володіти наступними навичками:
Серед переваг такої роботи можна виділити можливість реалізувати творчі ідеї, гнучкий графік роботи, постійний розвиток і високу затребуваність. Заробіток у галузі — від 30 000 грн за місяць. Бажаєте, щоб система контенту та продажів допомагала стабільно продавати на високі чеки, охоплення збільшилось, вибудувався особистий бренд і зміцнилася довіра аудиторії? Курси в NewLook School вам неодмінно у цьому допоможуть.
9. Розвиток особистого брендуЯкщо ви вже маєте певний досвід онлайн-заробітку, але вам би хотілося більше клієнтів, то може настав час подумати про створення особистого бренду? Перетворюючи себе на бренд, можна розраховувати на підвищення впізнаваності, привертання уваги нових клієнтів, збільшення середнього чеку на послуги. Просуваючи власний бренд в інтернеті, ви також зможете стати справжнім інфлюєнсером в обраній сфері та заробляти не тільки на своїх послугах, а ще й на рекламних інтеграціях.Створення особистого бренду охоплює такі ключові моменти:
У створенні особистого бренду немає певних шаблонів, потрібно включати мислення та творчий підхід. Ця ніша дасть змогу гарного саморозвитку та великий прибуток. Головне — бажання вчитися та самовдосконалюватися. Зарплата становить від 35 000 грн.Всі вищеназвані професії є дуже важливими, без них не зможе повноцінно вибудовуватися онлайн-бізнес. Ви завжди можете заробляти більше, ніж вказана середня заробітна плата - все залежить від вашої мети, наполегливості та навантаження. Якщо у вас є мрія працювати вдома та мати вільний робочий графік, обирайте собі ту сферу, яка більше приваблює.Зараз існує багато онлайн-курсів, які допоможуть опанувати бажану дистанційну професію. Досвідчені спеціалісти простою мовою пояснюють мету та завдання обраної професії, а також дають змогу спробувати себе у практиці. Знання іноземної мови є великим плюсом у всіх нішах. Тож обирайте для себе той шлях, яким ви бажаєте надалі йти. Бажаємо натхнення та успіху!