Лід-магніт: ключ до успішного залучення клієнтів

Лід-магніт (lead magnet) — це цінний контент, який дарують в обмін на контактну інформацію потенційного клієнта чи підписку в соцмережах. Але це не просто подарунок, а потужний інструмент, який здатний:

  • привертати нових клієнтів  — пропонуючи цінний контент в обмін на контактні дані, ви розширюєте свою базу потенційних покупців;
  • підвищувати конверсію — даючи людям відчути цінність вашого продукту або послуги, ви мотивуєте їх до подальших дій;
  • формувати лояльність — демонструючи свою експертизу та турботу про клієнтів, ви закладаєте фундамент для довгострокових стосунків.

Які є види лід-магнітів 

Це можуть бути електронна книжка, методичка, гайд, чекліст, шаблон і зразок документа, звіт або будь-який інший контент, який зацікавить вашу цільову аудиторію.

Електронна книжка й методичка

Ці два види лід-магнітів відрізняються обсягом і деталізацією контенту. Зокрема, у методичці може бути розглянуто один аспект теми або навпаки — кілька, але поданих тезисно й більш стисло, на відміну від книжки.

Об'єднує ці формати те, що і книжка, і методичка мають бути авторськими. Або принаймні із вашими коментарями й прикладами до кожної важливої думки, яку ви хочете донести людям. 

Тобто книжка як лід-магніт — це не купити електронну книжку в магазині й розіслати її всім у вигляді подарунка. А методичка — це не зробити конспект із магазинної книжки.

Гайд

Гайд обов'язково повинен мати структуру: назва з приміткою «для кого гайд», вступ із цілями, основну частину й висновки. Текстова частина має бути доповнена доречним візуалом.

Оптимальний обсяг гайду становить від 5 до 20 сторінок.

Ось кілька порад щодо визначення оптимального обсягу гайду:

  • проведіть дослідження й подивіться, які гайди у вашій ніші мають популярність;
  • створіть чернетку гайду й оцініть його обсяг;
  • запитайте думку в колег або потенційних клієнтів.

Важливо, щоб гайд був не занадто довгим і не занадто коротким. Він повинен містити всю необхідну інформацію, але при цьому легко читатися й бути цікавим.

Чекліст

Часто чеклістом називають звичайні списки чи пам'ятки з покроковими діями. Насправді мета цього формату подачі інформації — перевірити, як хтось виконав ту чи ту роботу.

 Чекліст можна використовувати лише в паперовому вигляді. Тому одразу поясніть людям, яким надсилатимете чекліст, що його треба роздруковувати й позначати в ньому виконані пункти вручну. Це потрібно для того, щоб оперативно відстежувати обсяги зробленого й незробленого.

 Урахуйте, що не всі люди мають досвід користування чеклістами. Тому лишайте невеличкі інструкції з метою застосування цього інструмента й правилами користування.

Шаблон і зразок документа

Шаблон документа — це заздалегідь оформлений документ, який використовують для створення нових документів з однаковими форматуванням, структурою і стилем.  Шаблон економить наш час, адже ми не пишемо з нуля документ і не форматуємо його, а лише вписуємо свої дані в порожніх чарунках (якщо це електронний шаблон) або на порожніх рядках-прографках (якщо це паперовий шаблон).

Зразок документа також містить усе те саме, що й шаблон, але на порожніх місцях уже є орієнтовний текст. Це полегшує заповнення документа, економить час і допомагає уникнути помилок.

Шаблони й зразки документів дуже популярні в таких галузях: юриспруденція, бухгалтерія, кадрова справа, фінанси. А також в інших сферах, де треба вести документообіг

Звіт

Звіт — це ефективний спосіб продемонструвати свою експертизу, залучити нових клієнтів і сформувати лояльність до бренду.

Яка інформація у звіті зацікавить людей, які його отримають у якості лід-магніту?  Це може бути:

  • аналіз ринку вашої ніші;
  • тенденції розвитку вашої галузі;
  • інструкція, як користуватися вашим продуктом.

Стежте за тим, щоб усі цифри й факти у звіті відповідали дійсності. Адже найменші сумніви в правдивості інформації зруйнують довіру до вас і вашого бренду.

Насамкінець

Розв'язання найпопулярнішої проблеми можна упакувати в привабливий лід-магніт. 

Якщо ви не знаєте, що запропонувати як лід-магніт, згадайте, про що найчастіше вас запитують клієнти. Наприклад, серед підписників онлайн-школи New Look найпопулярнішими є чеклісти й гайди. Саме тому ми віддаємо перевагу саме такими видам лід-магнітів. 

Лід-магніт — це лише початок. Важливо налагодити ефективну комунікацію з вашими потенційними клієнтами та підвести їх до покупки.

Постійно вдосконалюйтеся. Тестуйте, аналізуйте, експериментуйте — знайдіть формулу лід-магніту, яка принесе вам максимальний результат.

Створіть свій унікальний лід-магніт і відкрийте двері до світу нових клієнтів!

Автор статті:  
Поліщук Яна