Лід-магніт — це цінний контент, який дарують в обмін на контактну інформацію потенційного клієнта чи підписку в соцмережах. Але це не просто подарунок, а потужний інструмент, який здатний:
Що ж можна пропонувати у вигляді лід-магнітів? Про це — далі.
Лідмагнітом можуть бути електронна книжка, методичка, гайд, чекліст, шаблон і зразок документа, звіт або будь-який інший контент, який зацікавить вашу цільову аудиторію.
Ці два види лід-магнітів відрізняються обсягом і деталізацією контенту. Зокрема, у методичці може бути розглянуто один аспект теми або навпаки — кілька, але поданих тезисно й більш стисло, на відміну від книжки.
Об'єднує ці формати те, що і книжка, і методичка мають бути авторськими. Або принаймні із вашими коментарями й прикладами до кожної важливої думки, яку ви хочете донести людям.
Тобто книжка як лід магніт це не купити електронну книжку в магазині й розіслати її всім у вигляді подарунка. А методичка — це не зробити конспект із купленої книжки.
Гайд обов'язково повинен мати структуру: назва з приміткою «для кого гайд», вступ із цілями, основну частину й висновки. Текстова частина має бути доповнена доречним візуалом.
Оптимальний обсяг гайду становить від 5 до 20 сторінок.
Ось кілька порад для визначення оптимального обсягу гайду:
Важливо, щоб гайд для лід магніту був не занадто довгим і не занадто коротким. Він повинен містити всю необхідну інформацію, але при цьому легко читатися й бути цікавим.
Часто чеклістом називають звичайні списки чи пам'ятки з покроковими діями. Насправді мета цього формату подачі інформації — перевірити, як хтось виконав ту чи ту роботу.
Чекліст можна використовувати лише в паперовому вигляді. Тому одразу поясніть людям, яким надсилатимете чекліст, що його треба роздруковувати й позначати в ньому виконані пункти вручну. Це потрібно для того, щоб оперативно відстежувати обсяг зроблених завдань.
Урахуйте, що не всі люди мають досвід користування чеклістами. Тому, якщо оберете саме такий лід магніт, лишайте невеличкі інструкції з метою застосування чекліста й правилами користування ним.
Шаблон документа — це заздалегідь оформлений документ, який використовують для створення нових документів з однаковими форматуванням, структурою і стилем.
Шаблон економить наш час, адже ми не пишемо з нуля документ і не форматуємо його, а лише вписуємо свої дані в порожніх чарунках (якщо це електронний шаблон) або на порожніх рядках-прографках (якщо це паперовий шаблон).
Зразок документа також містить усе те саме, що й шаблон, але на порожніх місцях уже є орієнтовний текст. Це полегшує заповнення документа (з нуля чи в шаблоні), економить час і допомагає уникнути помилок.
Шаблони й зразки документів дуже популярні в таких галузях: юриспруденція, бухгалтерія, кадрова справа, фінанси. А також в інших сферах, де треба вести документообіг.
Звіт — це ефективний спосіб продемонструвати експертизу, залучити нових клієнтів і сформувати лояльність до бренду.
Яка інформація у звіті зацікавить людей, які його отримають у вигляді лідмагніту? Це можуть бути аналіз ринку вашої ніші, тенденції розвитку вашої галузі тощо.
Стежте за тим, щоб усі цифри й факти у звіті відповідали дійсності. Адже найменші сумніви в правдивості інформації зруйнують довіру до вас і вашого бренду.