Бізнес та знижки. Як зробити так, щоб у тебе купували все?

За допомогою знижок можна швидко залучити клієнтів і непогано заробити. Здавалося б, все просто: створюєш продукт, прогрів до нього, потім даєш знижки, — і вуаля! Усе готово!Але як би не так… Виявляється, у знижок є свої правила та переваги. А в деяких випадках їх взагалі не потрібно робити. Докладніше про все це читайте в нашій статті!

Безкоштовні майстер-класи

з digital-маркетингу

Дізнатися більше

При правильному підході знижки дозволять:

  1. Розкрутити продукт чи послугу. Акція допоможе викликати інтерес у покупців та швидко завоювати свою частку ринку.
  2. Збільшити відсоток повторних покупок. Тут стане в нагоді "відкладена знижка": Наприклад, клієнт робить замовлення на певну суму і отримує -10% на наступний чек.
  3. Залучити нових та утримати старих замовників. В останньому випадку знижки мають бути індивідуальними.
  4. плинути на прийняття рішень. Коли клієнт довго думає і сумнівається, навіть маленька знижка може підштовхнути його до покупки.
  5. Збільшити потрібні метрики. Кількість візитів, глибину або величину середнього чека і т.д. Тут важливо вибрати правильну механіку: наприклад, відсоток від ціни покупки, знижка для тих, хто звернувся до вас вперше або на кожну третю позицію.

акції для залучення клієнтів

Також за допомогою знижок, можна перемикати увагу на свою пропозицію з товарів конкурентів. Але в цьому випадку потрібно дуже чутливо реагувати на зміну ринкових цін.Знижки — це чудовий спосіб розкрутити свій продукт та здобути нових клієнтів.Щоб зробити усе грамотно та не нашкодити своїй репутації, дотримуйтесь наступних правил:

  1. Ніколи не працюйте собі у збиток – краще жодного продажу, ніж збиткова угода. Зовсім не факт, що цей клієнт потім залишиться з вами або приведе нових покупців, а ось ви точно отримаєте діру в бюджеті.
  2. Підлаштовуйтесь під інфоприводи, свята і робіть розпродажі для своєї аудиторії. Будьте з нею на одній хвилі!
  3. Ставте умови – якщо йдете покупцям на поступки, то логічно попросити у них щось натомість (наприклад, знижка на хімчистку меблів при замовленні генерального прибирання або на пошиття костюма, якщо тканина придбана у вас і так далі).
  4. Відмовтеся від маленьких знижок – вони не згенерують новий трафік та не спровокують відтік постійних покупців.
  5. Пояснюйте цінність акції – чому ви її проводите, скільки часу вона діє і якою була початкова ціна. Це допоможе підігріти цікавість та створити ефект обмеженої пропозиції.
  6. Пропишіть ситуації, в яких ви готові давати знижки – відсутність системи може призвести до того, що ви почнете працювати в мінус (дивіться пункт 1)

знижки до дня народження

Ідеї знижок від NewLook:

  • 1+1 = 3! При покупці двох товарів третій у подарунок. Це чи майже не найпопулярніша ідея акції.
  • Великі знижки. Наша порада — присвячуйте великі знижки важливим подіям. Це позитивно вплине на репутацію бізнесу та лояльність аудиторії
  • Знижка + міні-подарунок. Наприклад, ви створили курс по копірайтингу. Зробіть знижку на нього та подаруйте чек-лист «10 книжок, які повинен прочитати кожен копірайтер»

Так, за допомогою знижки можна допомогти і бізнесу, і покупцю. Бо ніхто не купує те, що йому не цікаво або не потрібно.New Look також хоче порадувати вас знижками на честь нашого Дня Народження!До -55% на будь-яке навчання та міні-курс у ПОДАРУНОК!

Автор статті:  
Горова Поліна