Наші напрямки

Бізнес та знижки. Як зробити так, щоб у тебе купували все?

За допомогою знижок можна швидко залучити клієнтів і непогано заробити. Здавалося б, все просто: створюєш продукт, прогрів до нього, потім даєш знижки, — і вуаля! Усе готово!
Але як би не так… Виявляється, у знижок є свої правила та переваги. А в деяких випадках їх взагалі не потрібно робити. Докладніше про все це читайте в нашій статті!

При правильному підході знижки дозволять:
  1. Розкрутити продукт чи послугу. Акція допоможе викликати інтерес у покупців та швидко завоювати свою частку ринку.
  2. Збільшити відсоток повторних покупок. Тут стане в нагоді "відкладена знижка": Наприклад, клієнт робить замовлення на певну суму і отримує -10% на наступний чек.
  3. Залучити нових та утримати старих замовників. В останньому випадку знижки мають бути індивідуальними.
  4. плинути на прийняття рішень. Коли клієнт довго думає і сумнівається, навіть маленька знижка може підштовхнути його до покупки.
  5. Збільшити потрібні метрики. Кількість візитів, глибину або величину середнього чека і т.д. Тут важливо вибрати правильну механіку: наприклад, відсоток від ціни покупки, знижка для тих, хто звернувся до вас вперше або на кожну третю позицію.


Також за допомогою знижок, можна перемикати увагу на свою пропозицію з товарів конкурентів. Але в цьому випадку потрібно дуже чутливо реагувати на зміну ринкових цін.


Знижки — це чудовий спосіб розкрутити свій продукт та здобути нових клієнтів.
Щоб зробити усе грамотно та не нашкодити своїй репутації, дотримуйтесь наступних правил:
  1. Ніколи не працюйте собі у збиток – краще жодного продажу, ніж збиткова угода. Зовсім не факт, що цей клієнт потім залишиться з вами або приведе нових покупців, а ось ви точно отримаєте діру в бюджеті.
  2. Підлаштовуйтесь під інфоприводи, свята і робіть розпродажі для своєї аудиторії. Будьте з нею на одній хвилі!
  3. Ставте умови – якщо йдете покупцям на поступки, то логічно попросити у них щось натомість (наприклад, знижка на хімчистку меблів при замовленні генерального прибирання або на пошиття костюма, якщо тканина придбана у вас і так далі).
  4. Відмовтеся від маленьких знижок – вони не згенерують новий трафік та не спровокують відтік постійних покупців.
  5. Пояснюйте цінність акції – чому ви її проводите, скільки часу вона діє і якою була початкова ціна. Це допоможе підігріти цікавість та створити ефект обмеженої пропозиції.
  6. Пропишіть ситуації, в яких ви готові давати знижки – відсутність системи може призвести до того, що ви почнете працювати в мінус (дивіться пункт 1)


Ідеї знижок від NewLook:
  • 1+1 = 3! При покупці двох товарів третій у подарунок. Це чи майже не найпопулярніша ідея акції.
  • Великі знижки. Наша порада — присвячуйте великі знижки важливим подіям. Це позитивно вплине на репутацію бізнесу та лояльність аудиторії
  • Знижка + міні-подарунок. Наприклад, ви створили курс по копірайтингу. Зробіть знижку на нього та подаруйте чек-лист «10 книжок, які повинен прочитати кожен копірайтер»


Так, за допомогою знижки можна допомогти і бізнесу, і покупцю. Бо ніхто не купує те, що йому не цікаво або не потрібно.

New Look також хоче порадувати вас знижками на честь нашого Дня Народження!
До -55% на будь-яке навчання та міні-курс у ПОДАРУНОК!

Переходьте за посиланням на наш сайт, обирайте бажане навчання та знаходьте нових клієнтів!

Це цікаво