З моменту свого запуску у 2010 році Інстаграм еволюціонував з додатку для картинок у потужний інструмент для бізнесу та блоггінгу. Сьогодні більшість із 2 мільярдів активних користувачів віддають перевагу контенту, який не просто інформує, а викликає емоцію.
Інстаграм сторителінг поєднує в собі два важливих елементи: візуальний контент і емоційний вплив. Візуальну інформацію люди сприймають на 60,000 разів швидше, ніж текстову. А при додаванні тексту ви не просто знайомите з продуктом чи експертом, але й розповідаєте їх історію.
На сторінках бренду Nike ви знайдете не лише фото речей, але й історії спортсменів з усього світу. Так створюється сильний емоційний зв’язок з брендом. Раніше в Інстаграм можна було виділитися за рахунок якісних фото. Але часи змінилися. Тепер в топі — автентичність, щирість та зміст.
Як каже статистика HubSpot, особисті історії в постах отримують на 64% більше коментарів, ніж звичайні дописи. Зірки стають ще ближчими до своєї аудиторії, розповідаючи про своє життя в соціальних мережах.
У статті ми поговоримо про те, як перетворити свій Інстаграм на платформу для залучення нових підписників і росту продажів через 5 кроків.
Сторителінг — це талант розповідати історії, які тримають увагу, викликають емоції та посилюють зв’язок із аудиторією. Це не просто красиві емоційні слова. Це цілісна структура, котра має зачин, розвиток, кульмінацію, а закінчується висновком або закликом до діі.
Усі приклади сторителінгу в інстаграм — це здатність автора через сторіс чи рілси передавати ідеї, цінності або досвід у формі історій, які залишають слід у серці чи голові підписників. Інформація перетворюється з нейтральної на особисту. Наприклад, замість фрази “Цей продукт здатний витримати отакий тест”, ми можемо показати героя, котрий цей текст проходить. Логічно, що рівень довіри при цьому буде вищим.
Переваги використання сторітелінгу для реклами в інстаграм
У історій є кілька важливих функцій. Вони допомагають:
Один і той самий факт можна подати по-різному:
Бренд Dove у своїх рекламних кампаніях використовує реальні історії жінок, які борються з комплексами щодо своєї зовнішності. І захищає бодіпозитив. Що ми бачимо? Не глянцеву картинку а красиві живі історії, які підкупають своєю чесністю і неідеальністю. Крок
Перевага Інстаграм — поєднання фото, відео та текстів
Бренд Glossier активно використовує мінімалістичні фото, які відображають «натуральність» продукту, а короткі підписи доповнюють візуальний меседж.
В Інстаграм контент споживається швидко. На пост чи сторіз витрачається кілька секунд. Семе тому:
За даними HubSpot, пости в Інстаграмі з підписами до 125 символів показують більший рівень залученості.Сторителінг може бути різним, залежно від формату контенту:
Сучасні користувачі Інстаграму цінують:
Згідно з дослідженням Edelman Trust Barometer, 81% людей більше довіряють брендам з «людським обличчям». Тому важливо робити контент автентичним, коротким і візуально привабливим.
Сторителінг в Інстаграмі — це мистецтво красиво оформити фото чи відео і оформити їх у захоплюючу історію. Розвинути навички креативного сторителінгу може кожен. І ось кілька порад.
Поради для початківців: з чого почати.
Курси сторителінгу: як і де можна прокачати свої навичкиЯкщо ви хочете серйозно вдосконалити свої навички, варто розглянути спеціалізовані курси. Вони допомагають зрозуміти глибшу суть сторителінгу, навчитися працювати з емоціями та створювати контент, що продає.Платформа NewLook пропонує курси сторителінгу, розроблені для тих, хто працює з соціальними мережами.
Ведуча курсів — мама сторителінгу Олена Астахова. До речі, якщо поки не дозріли до курсів. можете прийти на її безкоштовний майстер-клас.Практичні вправи: як розвинути креативність та вміння писати цікаво
Де шукати ідеї для історійЩоб уникнути «творчої паузи», важливо постійно поповнювати свій «банк ідей».
Ведіть замітки і діставайте їх, коли плануєте пост.
Альтернативний варіант — натхнення в інших акаунтах.
Аналізуйте зразки сторітелінгу блогерів, брендів і конкурентів. Надивленість один із важливих елементів майстерності.
Обираючи ідеї для сторителінгу в інстаграм, звертайте увагу на структуру прикладів.Розглянемо п’ять ключових елементів, з яких складається ефективна творча розповідь.
Використовуйте цю формулу, щоб створювати не просто пости, а справжні історії, які надихають, мотивують і, зрештою, працюють на ваш бренд.
Без конфлікту історія буде прісною. Які бувають виклики?
Це може бути процес навчання, зміни підходу, відкриття нового методу або використання певного продукту.Важливо показати конкретні дії, а не просто «все magically стало добре».Описати труднощі на шляху, які роблять історію більш реалістичною.
Результат — це кульмінація історії. Він показує, що змінилося завдяки зусиллям героя або використанню вашої послуги/продукту.
Такі емоційні акценти залишають слід у пам’яті аудиторії.
Сторителінг в Інстаграм — це не просто красива картинка з текстом. Це мистецтво створення емоційного зв’язку з аудиторією, завдяки якому пости та Stories стають значно ефективнішими. Розглянемо кілька ідей, які допоможуть вам покращити свою комунікацію в соцмережах.
1. "День із життя" (закулісся бізнесу)
Цей формат показує, як виглядає ваш робочий день за лаштунками. Людям цікаво бачити реальність — не лише глянцевий результат, а й процес.
2. "До і після" (трансформації клієнтів)
Фото до/після завжди привертають увагу, але додати історію — це підняти контент на новий рівень.
3. "Моя найбільша помилка" (історії з моральним висновком)
Люди люблять чесність. Розповідаючи про помилки, ви демонструєте власний ріст і реалістичний погляд на життя.
4. "Як я це зробив/зробила" (навчальні історії з особистим досвідом)
Освітній контент завжди популярний. Якщо додати особистий досвід — він стає ще цікавішим.База успішного сторителінгу — чесність, структура, емоції і навчання в NewLook. Нехай аудиторія вас побачить і полюбить!