BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 
BLACK friday *** BLACK friday *** BLACK friday *** 

Алгоритм запуску реклами й фішки посилення результату

Зареєструватися
24 червня о 19:00 (Київ)
Переглянь ефір до кінця — й отримаєш бонусні гайди
pdf

«10 послуг таргетолога, на яких можна додатково заробляти»
«10 правил створення результативних креативів»

22%

за даними LinkedIn, це щорічний
приріст вакансій у галузі таргетингу

80%

маркетологів вважають
таргетовану рекламу найбільш
ефективною через можливість
точного налаштування аудиторії

50%

це той поріг, до якого  може знизити вартість
залучення клієнта таргетована реклама
стверджують, що реклама в соціальних
мережах дає їм змогу дізнаватися про нові продукти

Чого ти навчишся на майстер- класі:

Привіт! А що я дізнаюся на ефірі?
Привіт!
Способи просування в соцмережах:
порівняння, плюси й мінуси
Чекліст для ефективного запуску
таргетованої реклами
Фішки, як створити успішне рекламне оголошення
Як зрозуміти, чи підходить таргет саме тобі
5 помилок у продажах Instagram
Приходь

Ірина Вахітова

З тобою таке було?

Ти створюєш рекламну кампанію, але не розумієш, чому вона не приносить результатів?
Витрачаєш гроші на рекламу, а клієнтів усе одно немає?
Ціни на рекламу ростуть, а замовлень стає менше?
Твої конкуренти збирають
клієнтів, а ти не можеш
зрозуміти, як їх обійти?
Хочеш самостійно
налаштовувати рекламу, але здається, що це надто складно?
Якщо так, тоді цей
майстер-клас для тебе!

Для кого корисний цей майстер-клас:

Для підприємців, які хочуть навчитися самостійно налаштовувати рекламу або контролювати роботу таргетолога

Для інтернет-маркетологів і SMM-спеціалістів, які хочуть розширити свої знаннята підвищити ціну за послуги

Для новачків, які хочуть опанувати нову професію, працювати віддалено й отримувати від 400$ за проєкт

Реєструйся зараз та забирай бонуси: «Програми для створення креативів»
«Як підготувати акаунт до запуску»

Отримати бонус

Роботи наших учнів

Головний спікер

Ірина Вахітова

iravakhitova
•Популярна блогерка з аудиторією понад 102 тисячі підписників в Instagram
•Диджитал-спеціалістка з досвідом понад 8 років
•Працювала з такими компаніями як Ferrero Rocher, Raffaello, Makatsaria jewelry, АТЛ, Silpo, Schweppes, Loreal
•Співпрацювала з багатьма медійними особами, серед яких: Аніта Луценко, Іраклі Макацарія, Іцхак Пінтосевич та іншіенко, Іраклій Макацарія, Іцхак Пінтосевич та інші.
24 червня о 19:00 (Київ)

Реєструйся
на майстер-клас

Один вечір, який стане твоїм путівником у галузі таргетингу й посиленню результатів завдяки фішкам
Чудово! Залишилось перейти в телеграм ⬆️
Упс... Щось пішло не так, спробуйте ще раз.