В цій статті ми поговоримо про професію SMM-спеціаліста, а саме:
Уявімо, що контент-маркетинг – це інноваційна машина, яка складається з багатьох деталей, кожна з яких незамінна.
Маркетолог, таргетолог, копірайтер, дизайнер, SMM-спеціаліст та інші фахівці відповідають за дуже різні, але надзвичайно важливі для онлайн-бізнесу речі.
Тож, давайте розберемося, за що саме відповідає SMM-спеціаліст та які його ключові задачі?
Обов'язки та ключові задачі SMM-спеціаліста
Існує 3 основні дії, виконання яких гарантовано принесе результат у веденні сторінок бізнесу або особистого/експертного блогу.
1. Створення контенту
Сюди входять : історії, пости, відео, анімації в Інстаграм, ФБ та інше. Усе, що бачить користувач – це контент, зміст. І створювати його – один з головних обов'язків SMM-спеціаліста.
2. Просування.
Ви можете створювати професійний, цікавий та якісний контент, але в цьому не буде сенсу, якщо його ніхто не побачить.
Саме тому просування сторінок бізнесу або особистих/експертних блогів також є одним з найважливіших пунктів у чек-листі задач SMM-фахівця.
Існує багато видів просування: таргетинг (платна реклама), робота з блогерами, органічні способи просування та ін.
Ви можете використовувати будь-які методи, але головна мета – зробити так, щоб контент побачили якомога більше людей.
Тільки через тестування різних технік та роблячи аналіз ефективності можна досягти результатів!
Не бійтесь помилятись та бачити мінуси у показниках ефективності. Ніхто не народжується зі знаннями, і саме помилки коригують наш шлях до успіху.
3. Аналіз зворотного зв'язку
Соціальні мережі – це унікальне місце, де можна легко та швидко отримати зворотний зв'язок від сотень людей з усього світу через коментарі, лайки та повідомлення.
Зворотний зв'язок – це компас. Він вказує:
* чи правильний вектор роботи ви обрали
* що треба змінити, а що залишити
* що подобається аудиторії, а що ні
Пам'ятайте: дуже важливо правильно відповідати на запити в коментарях та Дірект та модерувати зв'язок з аудиторією.
Отже, SMM-спеціаліст повинен вміти:
*розробляти стратегію просування бізнесу або особистого блогу у соц.мережах
*на основі стратегії створювати контент
*ефективно та легко доносити суть бізнесу до аудиторії
Цінова політика на ринку SMM у 2024
З якої суми можна почати, якщо ви початківець, та які цифри називають українські SMM-фахівці у 2024?
Вартість оплати залежить від багатьох факторів: кваліфікація, досвід, знання іноземних мов, специфіка ніші, а також очікування клієнта по обсягу роботи.
Існує таке поняття, як “зарплатна вилка”. Це ціна від мінімальної до максимальної.
Станом на 2024 рік навіть початківець у SMM може сміливо назвати суму в 350$.
Далі все залежить від скілів. Чим їх більше – тим більше оплата. Є спеціалісти, які отримують за один проєкт 40 000 грн.
Отже, ціна за один проєкт становить від 350$.
Витрачаючи лише 3-4 години на день, можливо одночасно вести 4 проєкти і заробляти від 1400$/міс.
Перспективи та попит професії SMM-спеціаліста
Підсумовуючи, давайте дізнаємось, які перспективи та попит на SMM-спеціалістів є зараз в Україні та закордоном?
За останній рік понад 70% українського бізнесу ефективно підлаштувались під ситуацію, масштабували свій бізнес та стали сильніше.
Понад 100 вакансій з пошуку спеціаліста з'являється тільки на українських біржах кожного дня.
З кожним днем бізнес все більше переходить в онлайн, бо це вигідніше, легше та прибутковіше.
Якщо ти мрієш опанувати професію SMM-спеціаліста, таргетолога або маючи власний бізнес, прагнеш ефективно продавати онлайн, запрошуємо на наші безкоштовні майстер-класи, де ми ділимось покроковим планом розвитку в сфері digital.
Переходь за посиланням, обирай цікавий для тебе напрямок, реєструйся та забирай бонусний чек-лист!
Навчальні майстер-класи від NewLook:
SMM-спеціаліст: як отримувати стабільний дохід в нових умовах - Приходь та отримуй практичні навички для роботи в сфері SMM та заробляй від 1000$ в місяць!
ІнстаБізнес: як подвоїти кількість клієнтів та продажів - Приходь, щоб дізнатись як просувати сторінку, знаходити клієнтів та збільшувати дохід в 2024!
Таргет: алгоритми, перспективи, високий дохід - Реєструйся, якщо хочеш налаштовувати прибуткові кампанії, збільшити продажі або знайти перших клієнтів та отримувати високий дохід!