Наші напрямки
Чорна п'ятниця. Правила гри та психологія знижок.
Black Friday – завжди чудова ідея, як продати більше.
Десь Чорна п’ятниця – це цілком логічні 24 години нечуваних знижок, десь – вона розтягується на всі вихідні.

Але чому цей день став найочікуванішою подією для багатьох людей в усьому світі та як зробити Чорну п'ятницю – бумом продажів для бізнесу?

Сьогодні ми поговоримо про:
  1. Історію виникнення Black Friday
  2. Як проходить ця подія в Україні
  3. Як правильно продавати в Чорну п'ятницю
  4. Психологію знижок
  5. Варіанти знижок для залучення аудиторії
  6. Приємні новини для читачів New Look!

Історія виникнення
Отже, почнемо з історії й цікавих фактів. Традиційно Чорна п'ятниця починається починається з різдвяних розпродажів. Спочатку акцію проводили лише в США з початку ХІХ століття.

Перший розпродаж провели у штаті Пенсільванія. Родоначальником акції був молодий хлопець Френк Вулворт, який без згоди власника магазину вирішив розпродувати всі сезонні товари по 5 центів. Такий хід приніс комерційний успіх лавці, це і стало початком Black Friday.

Сьогодні назву акції «Чорна п'ятниця» пов'язують з ідіомою in the black. Вона перекладається як «позитивний баланс» у бухгалтерів  (в американців там витрати позначаються червоним кольором, а прибуток – чорним.). Мається на увазі, що багато торгових мереж та окремі продавці «вийдуть у плюс» під час акції.


Чорна п'ятниця 2023 в Україні
Але до нас акція дійшла не так давно й, вочевидь, не є такою масштабною, як в США. Тим не менш, власники бізнесів і маркетологи не стали втрачати можливість підвищити продажі й активно радують українців знижками на Чорну п'ятницю. 

Ця акція щороку може настати в один із семи днів з 23 по 29 листопада. Традиційно початок знижок припадає опівночі з четверга на п'ятницю, коли незліченна кількість людей прямує до магазинів за покупками.

Але багато бізнесів навіть не чекають настання бажаної дати Black Friday, а починають знижувати ціни на товари задовго до офіційного старту. Це підвищує залучення і збільшення виручки від продажів.

Порада від New Look! Якщо ви власник бізнесу або займаєтесь просуванням в Інстаграм, не привязуйтесь до конкретних дат і сміливо використовуйте традицію в своїх цілях.

Як продавати в Чорну п'ятницю?
Напевно, найголовніше питання: а як грамотно продавати в ці “гарячі” дні? Перш за все потрібно оцінити свій асортимент, визначитись з розміром знижки і підготувати УТП – унікальну торгову пропозицію.

Крім знижки, за можливості, давайте бонус:
   - безоплатна доставка;
   - подарунок на замовлення;
   - більша знижка при підвищенні чека.

Якщо ви займаєтесь продажем курсів і хочете вигадати щось крім знижки, створіть бонусні лекції або чек-листи. Пам'ятайте, клієнт завжди повернеться до вас, якщо ви дасте йому більше, ніж він очікував!

Психологія знижок
А вам було колись цікаво, чому знижки так сильно впливають на сприйняття товарів і як працює психологія знижок? Нам – так!

Вчені вияснили, що знижки до 10% покупці сприймають, як незначні. Потенційний клієнт думає так: знижка 2-10% - це умовність, маркетинговий хід. Звичайно, пропозиції -2-10% від ціни теж потрібно використовувати, проте очікувати шаленого результату від акції не варто.

Натомість – 20%-50% відчуваються вже дуже вагомо!


Які існують варіанти знижок для залучення аудиторії?
Останній блок нашої статті – варіанти дій для вас, якщо закінчились ідеї.

Зробити пропозицію привабливою не так складно. Треба лише розуміти й чути свою цільову аудиторію. Хто ці люди? Які в них цінності або заробітки? Чого вони прагнуть? Отже, перейдемо до варіантів!

  1. Класичне зниження ціни. Це найпоширеніший спосіб привернути увагу.
  2. Розпродаж старого або “ліквідація складу”. Цей варіант вирішує кілька завдань одночасно: продаж товару, що залежався, збільшення продажів та звільнення місця для нового товару.
  3. Знижка на другий товар у чеку або 1+1 = 3. Елементарний прийом, який збільшує середній чек. Знижка на другий товар у чеку, як правило, поширюється на товар нижче по вартості.
  4. “Щасливі години”. Суть пропозиції полягає в тому, що вона триває лише в певний проміжок часу (наприклад з 10:00 до 13:00). Повідомте про таку акцію заздалегідь, розмістивши оголошення в у соціальних мережах.
  5. Знижка за активність в Інстаграм.  Це одна з найкращих методик з точки зору збільшення лояльності клієнтів та просування ваших товарів, послуг або бренду. Таким чином ви не просто стимулюєте продажі, а й спілкуєтеся зі своїми клієнтами, отримуєте активних підписників, які поширюють інформацію.

Ну а New Look також не залишив своїх читачів без подарунків та вигідних пропозицій до Чорної п'ятниці! Тому хутчіш завітайте в наш Інстаграм, щоб дізнатись про всі акції!
До нових зустрічей!



Це цікаво