15 видів контенту для Instagram на кожен день

Щодня мільйони людей переглядають стрічку Instagram в пошуках розваг, інформації та натхнення. Найбільш відвідувані сторінки мають бренди, популярні блогери, публічні особистості, селебріті. Звичайному користувачеві складно завоювати увагу та зібрати зацікавлену аудиторію в короткий термін. Для цього потрібна чітка контент-стратегія та розуміння того, яких висот хочеться досягти.

Безкоштовні майстер-класи

з digital-маркетингу

Дізнатися більше

Реальні історії з-за кадру

Давайте на прикладах розглянемо, чим заохочують аудиторію деякі блогери:

  • Як не дивно, але найпопулярнішим профілем є @instagram — офіційна сторінка самої мережі. Вона пропонує не тільки новини про оновлення та зміни, але й розважальні трендові відео від різних блогерів. Цікавий контент допоміг мережі Інстаграм на своїй сторінці зібрати понад 472 млн. підписників.
  • Відомий футболіст з мировим ім’ям Кріштіану Роналду має в Інстаграм дуже популярну сторінку @cristiano, на яку підписано понад 400 млн. користувачів. Це не тільки фанати футбольного чемпіона, а й люди, які полюбляють спостерігати за приватним життям зірок. В профілі Роналду публікує розважальні ролики з футбольних матчів, а також фото свого сімейного відпочинку.
  • Культовий голлівудський актор Дуейн Джонсон на псевдо «Скеля» присвятив свою сторінку @therock історіям про те, як досягти прогресу в нарощуванні м’язів. Він ділиться з майже 300 млн. шанувальників ідеями щодо складання раціону харчування під час інтенсивних тренувань, своїми фотографіями, улюбленою музикою. Контент для Інстаграм в його профілі не тільки цікавий та корисний, а також має експертне підґрунтя.
  • Сторінка американської зірки Кім Кардаш’ян @kimkardashian має понад 300 млн. підписників. Яскрава особистість публікує для шанувальників короткі історії з власного життя та свої відверті фото.
  • Акаунт відомого співака Джастіна Бібера @justinbieber відрізняється від сторінок інших зірок тим, що він постійно обговорює з користувачами різні важливі питання. Наприклад, нещодавно співак висловив свою думку про те, що расизм — це зло. На сторінці блогера понад 220 млн. підписників.

Як можна побачити, відомі блогери пропонують користувачам різноманітні види контенту в Інстаграм, в якому є не тільки розважальна сторона, а й корисна інформація, експертні думки та навіть обговорення серйозних питань. Підписники прийшли до них з метою слідкувати за відомою особистістю або зіркою, але отримали значно більше.

Зараз Інстаграм-блогери використовують різноманітні прийоми задля досягнення своєї мети — стати популярними, зібрати широку аудиторію та перетворити її на тематичну спільноту однодумців, просувати ідеї, наративи і тренди. Навіть прості види публікацій в Інстаграм, наприклад, фотографії та відео своїх робіт може принести фотографу, майстру маникюру або стилісту велику кількість підписників, які шукають саме такі послуги. 

Сьогодні не треба робити пряму та агресивно нав’язливу рекламу, щоб розкрутити профіль Інстаграм, який просуває товари або послуги. Достатньо підключити авторитетних інфлюенсерів та популярних блогерів для того, щоб вони просто згадали ваш профіль у своїх постах, скористалися вашим продуктом та поділилися враженнями про нього. І мільйони підписників забажають мати такий самий товар, як у їхнього кумира. 

Наприклад, розважальні типи постів в Інстаграм, інтерактиви, вікторини, челенджі та флешмоби — це контент, який переглядають найчастіше. Велика кількість користувачів прагне саме розваг або змагань, де можна продемонструвати свою ерудицію та випередити інших. Тому існують стратегії контенту, які направлені саме на розваги. Також при публікації розважальних постів потрібно враховувати час, коли такий контент краще сприймається, наприклад, в п'ятницю або вихідні дні. Крім того, популярним є інформаційний контент. Багато людей шукають різну інформацію в інтернеті, і Instagram не є виключенням. 

Давайте розглянемо різні типи контенту, завдяки яким можна успішно просувати свій профіль в Інстаграмі.

Використання контенту, створеного користувачами (UGC)

Одна з поширених стратегій просування сторінки в Інстаграм — це заохочення користувачів писати відгуки або створювати контент (фото, відео), на якому зображений придбаний товар. Наприклад, можна оголосити конкурс на самий цікавий відеоролик про продукт з призами. Користувачі будуть самі створювати контент, який ви розмістите у своїй стрічці. Таким чином ви зможете вбити кількох зайців одразу:

  • викликати більше довіри до продуктів (послуг), якими користуються інші;
  • підвищити інтерес до продуктів або послуг, що збільшує шанс на покупку;
  • залучити людей до спільноти, де користуються продуктом або послугою, щоб отримати підвищення їх лояльності та стимулювати до подальшої взаємодії.

Використовуючи такий вид контенту, ви посилюєте довіру до бренду та будуєте міцні зв’язки з цільовою аудиторією.

Колаборації та гостьовий контент

Якщо ви бажаєте покращити контент та притягнути більше зацікавлених користувачів, потурбуйтеся про створення колаборацій (союзів) з партнерами — популярними блогерами, брендами або інфлюенсерами.

Для створення такого контенту потрібно:

  • знайти союзників з подібною цільовою аудиторією та цінностями для втілення сумісних проєктів;
  • запропонувати партнеру записати сторіс або провести сумісний прямий ефір, щоб показати бренд з іншого боку та залучити користувачів до взаємодії;
  • робити сумісні публікації (крос-постинг), щоб однаковий пост з’являвся в стрічці партнера і на вашій сторінці одночасно.

Щоб підігріти аудиторію, викликати її зацікавленість, спонукати на очікування нових публікацій, робіть анонси сумісних дій з партнерами. Колаборації допоможуть вам розширити аудиторію, тому що підписники партнерів почнуть підписуватись на ваш профіль. Також ви покращите контент, додасте йому нового звучання за рахунок залучення свіжих ідей союзників. Спільний контент допоможе підвищити довіру аудиторії  до вашого бренду, адже його рекомендує авторитетний блогер або інфлюенсер.

Тематичні дні

Завдяки такій стратегії розвивається звичка щодо регулярності публікацій, а також вам вдається підвищити темп залучення аудиторії до участі в проєкті. Для цього створюють структуру контенту на кожен день тижня. Аудиторія очікує певний контент в конкретний день тижня (тематичний день) та залучається до його обговорення. Це створює зв’язок автора з аудиторією та допомагає урізноманітнити контент.

Наприклад, по понеділках можна публікувати мотиваційні пости з цитатами або історіями успіху, завдяки яким користувачі отримають заряд бадьорості на весь тиждень, а у неділю запропонувати підписникам підсумки тижня. Кожен день серед тижня пропонуйте поради та лайфхаки з використання продуктів бренду, залучайте до їх обговорення, демонструйте старі фото про те, як поступово розвивався бренд, пропонуйте взяти участь у челенджі або конкурсі. Один день присвятіть конкретній темі, наприклад, новим трендам або новинкам бренду.   

Інтерактивні челенджі та флешмоби

Челенджі та флешмоби — це чудовий спосіб залучити аудиторію до активної участі та підвищити охоплення. Це мотивує користувачів частіше лайкати ваші пости, відмічати ваш профіль, використовувати спеціальний хештег та ділитися власним контентом. Наприклад, челендж може бути присвячений якійсь темі, а користувачі протягом тижня будуть приймати в ньому участь та публікувати свої фото або відео з тим, як вони виконують умови конкурсу.

Участь у конкурсах або змаганнях завжди викликає зацікавленість користувачів, вони активніше залишають коментарі та викладають свій контент, присвячений флешмобу. Такий контент часто стає вірусним та притягує нових підписників. Також учасники челенджу починають вважати себе частиною певної спільноти, яка об’єднана сумісними інтересами.

Актуальні тренди у вашій ніші

Такий тип контенту демонструє користувачам, як продукція вашого бренду адаптована до актуальних тенденцій. Це допомагає ефективніше залучати цільову аудиторію швидкими темпами.

Як це зробити:

  • відстежуйте важливі події та актуальні тренди, які цікаві вашим підписникам та адаптуйте їх до своїх публікацій;
  • зніміть цікаве відео та додайте конкурси, опитування тощо, щоб залучити більше користувачів;
  • дотримуйтеся естетики офомлення, яка резонує з вашою нішею, наприклад, робіть його у стилі ретро, мінімалізм тощо, використовуючи певні кольори та шрифти;
  • залучіть популярних інфлюенсерів або блогерів, які також використовують актуальні тренди — вони допоможуть популяризувати ваш контент.

Якщо вдасться адаптувати актуальні тренди через специфіку вашої ніші, ваш профіль стане більш цікавим та приверне увагу нових підписників.

Екологічний стиль життя в повсякденних діях

Тема проблем екології привертає увагу користувачів, які бажають жити більш відповідально та берегти довкілля. Якщо контент буде присвячений тому, як сортувати відходи, не користуватися пластиком, економити світло, робити екологічні покупки в локальних екокрамницях, ваш профіль швидко збере команду однодумців. Щоб створити в своєму профілі унікальну тематичну спільноту прихильників екологічного стилю життя, залучайте підписників до обговорення теми, спонукайте ділитися досвідом та коментувати ваші пости та коментарі інших користувачів.

Інтерактивні головоломки або питання

Якщо потрібно швидше залучити аудиторію до вашого профілю в Instagram та спонукати користувачів до активної взаємодії, застосуйте цей перевірений спосіб. Вікторини, головоломки, шифри, ребуси роблять контент більш динамічним, підвищують інтерес та дух змагання, підписники більше коментують, лайкають та діляться репостами з іншими користувачами.

Рутина як джерело натхнення

Рутина як джерело натхнення — це популярний тренд в Інстаграм, завдяки якому можна відчути реальність життя, знайти мотивацію і стимул для творчості. Такий контент зазвичай містить буденні речі, так як заварювання ранкової кави, приготування їжі, догляд за кімнатними квітами або прибирання дому. Рутинні дії створюють у підписників відчуття стабільності і комфорту. Багато користувачів вбачають у цьому нові ідеї для покращення свого побуту.

Тематичні серіали постів

Пости, які виходять одним за одним протягом тижня або іншого періоду, допомагають глибше розвити тему, зацікавити аудиторію та спонукати її повернутися за продовженням. В такому контенті зазвичай присутня інтрига, яка є дуже привабливою для користувачів.

Ваші пости на одну тему повинні мати єдине оформлення, однакові шрифти, кольори, щоб створювалось відчуття цілісного серіалу. Створюйте хештег для серії — так користувачам буде простіше знайти ваші творіння. Перед публікацією серіалу зробіть анонс — аудиторія буде з нетерпінням чекати виходу. В кожному пості заохочуйте читачів до взаємодії: нехай пишуть коментарі, діляться своїми думками по темі та роблять репости, залучаючи своїх друзів до вашого контенту. Завдяки тематичним серіалам постів ви зможете утримувати інтерес аудиторії та спонукати її до взаємодії.

Емоційні виклики на кожен день

Завдяки цьому способу можна заохотити підписників до саморозвитку та покращення емоційного добробуту. Виклики створюють та базі вашого акаунту спільноту однодумців, які готові надати підтримку і допомогу, стимулюють ділитись думками, відчуттями і власним досвідом.

Наприклад, можна запропонувати підписникам провести день без критики. В цей день неможна займатись самокритикою, треба зосередитися на своїх досягненнях. Подолання виклику покращить емоційний стан та настрій, допоможе впоратись зі стресом, підвищити самооцінку.

Також можна запропонувати день без гаджетів, коли підписники відмовляються від смартфонів, планшетів, комп’ютерів та повертаються до реального життя з його перевагами і недоліками. Живе обговорення думок і вражень, що відчували користувачі в такий день, створить позитивну обстановку та відчуття єдності.  

Історії від підписників

Використовуючи історії від підписників, ви у профілі Інстаграм створюєте спільноту, в якій користувачі діляться своїм досвідом, думками і моментами життя. Підписники можуть створювати тексти, зображення, відео і голосові повідомлення на запропоновану тему. Наприклад, описати свою найпершу подорож в житті або розповісти, чому обрали саме цю професію. Історії від підписників та їх обговорення створюють глибокий зв’язок між вами і користувачами, розвивають спільноту на базі вашого профілю.

Спробуйте щось нове і діліться досвідом

Це можливість для підписників розширити свої інтереси, експериментувати та ділитися враженнями з іншими. Такий підхід допомагає підтримувати активність користувачів у вашому профілі і навіть залучати нових. Наприклад, можна запропонувати підписникам спробувати нове хобі, а потім спонукати їх ділитися досягненнями на цій стезі у постах або сторіс.

Створіть спеціальний хештег, щоб учасники могли швидко знайти тему та поділитись своїми постами. Оновлюйте добірки кращими роботами, що вам надсилають — це мотивує до участі тих, хто ще не долучився до челенджу. Заохочуйте учасників коментувати роботи інших користувачів, давати поради та ділитись власним досвідом.

Завдяки цьому методу підписники активно взаємодіють між собою і поступово утворюють спільноту, а контент у профілі стає більш різноманітним і цікавим. Крім того, люди пробують щось нове, отримують нові враження, діляться ними та надихають інших на зміни у житті.  

Погляд на ваші невдалі спроби

Якщо за вашими плечима є багаж невдалих спроб просування профілю в Instagram, це можна використати на свою користь. Ваш досвід може стати захопливим контентом для аудиторії. Всіх, хто колись займався соціальним мережами, одного разу спіткала поразка, може не одна, а постійні злети та падіння. Щоб вибратись на поверхню, вам потрібно було постійно стикатися з труднощами, робити якісь експерименти, що не давали очікуваного результату.

Варто усвідомити, що через помилки ви починаєте краще розуміти, як все працює в Instagram. Це допомагає сформувати дієву стратегію, краще зрозуміти свою аудиторію і, нарешті, досягти перших успіхів.

Що можна розповісти підписникам:

  • Як ви використовували певні стратегії та до чого це призвело. Спробуйте розібратись, чому вони не спрацювали, попросіть допомоги в аудиторії.   
  • Пост про кілька своїх помилок, та чому вони вас навчили.
  • Розкажіть, як змінювались на краще пости у вашому профілі, покажіть скріншоти або перепостіть старі публікації. Людям буде цікаво знати, який шлях ви пройшли від перших спроб до теперішнього вигляду.
  • Якщо у вас були невдалі партнерства, поділіться цим, проаналізуйте, в чому була помилка такої співпраці.
  • Спробуйте подати свої помилки через призму гумору. Створіть меми про невдачі, які легко впізнають ті, хто також пройшов довгий шлях у просуванні профілю в Інстаграм. Смішний контент здатен зацікавити людей, які можуть стати вашими підписниками.
  • Запропонуйте підписникам поділитись своїми думками та досвідом. Це допоможе зміцнити спільноту та укріпити комунікацію з аудиторією.

Завдяки вашим постам в Інстаграм люди будуть відчувати більше довіри, тому що цінують тих, хто ділиться не тільки успіхами, а й невдачами. Користувачі цінують корисні поради, що допомагають уникнути помилок. Набуття досвіду об’єднує аудиторію, а також слушною стає думка про те, що помилки і невдачі — це природно, через них проходять всі.

Ваші невдалі спроби свідчать про те, що ви розвиваєтеся та вдосконалюєтеся, готові ділитися своїм досвідом з іншими. Це створює для вас позитивний образ чесної людини, з якою хочеться себе асоціювати.

Автор статті:  
Горова Поліна